World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het prikbord

+7
Kurt
Mercedes
Puck
Liz
Quinn
Riri.
Admin
11 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Het prikbord Empty Het prikbord wo nov 10, 2010 1:02 pm

Admin

Admin
Admin

In de hoofdgang van McKinley High hangt een prikbord , met een briefje er op:

NEW DIRECTIONS
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________

en:

Cheer-ios:
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________


en:

Football team
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________
-__________________

https://glee.actieforum.com

2Het prikbord Empty Re: Het prikbord wo nov 10, 2010 1:08 pm

Riri.

Riri.

Vastberaden passen op haar pumps liep Riri naar het prikbord. Met haar 1.50 m was het wel fijn om op pumps te lopen, dan was je tenmisnte even groot als je klasgenoten. Ze keek naar de lege vakken , denkend. Ze wist zeker dat ze in de glee-club ging maar ze moest even nadenken over de cherios.

3Het prikbord Empty Re: Het prikbord wo nov 10, 2010 1:26 pm

Quinn

Quinn

Quinn liep op haar ballerina's naar het prikbord. Ze wilde zich opnieuw inschrijven voor Glee aangezien ze nog niet mee kon doen aan de Cheerio's. Ze keek even naar het meisje dat er ook stond. Quinn pakte en pen en schreef netjes bovenaan het blaadje Quinn Fabray.

4Het prikbord Empty Re: Het prikbord wo nov 10, 2010 1:37 pm

Liz

Liz

Liz liep richting het prikbord en struikelde twee keer op haar weg ernaartoe. Ze schoof haar afgetrapte Vans wat steviger aan haar voeten en pakte een pen. Op de lijst van Glee club schreef ze in hoekige letters: Elizabeth Lee

5Het prikbord Empty Re: Het prikbord wo nov 10, 2010 1:41 pm

Quinn

Quinn

Quinn keek naar het meisje dat in hoekige letters haar naam: Elizabeth Lee schreef. Ze zou dus ook bij de club komen. Misschien moest ik mezelf dan maar voorstellen aan haar. 'Hoi.. Ik ben Quinn Fabray.. Je komt dus ook bij Glee.'zei ze tegen haar.

6Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 9:39 am

Liz

Liz

Liz schrok een beetje toen Quin haar aansprak. Ze was eingelijk veel te populair om met haar te praten, en ze had echt heel mooi blond haar. 'Ehm, hallo, ik ben Liz, ik ben net verhuisd vanuit Texas.' Stelde ze zich voor. Ze stak haar hand uit naar Quin om haar een hand te geven.

7Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 9:42 am

Puck

Puck

Puck stormde door de gang heen en beukte de mensen die het dichtst bij het prikbord stonden opzij. Alleen met Quin deed hij voorzichtig. Hij had nog steeds een beetje een zwak voor haar. Hij kalkte PUCK op de lijst van Football en keek toen even goed om zich een of hij geen vrienden zag, en schreef toen Noah Puckermann op de lijst van de Glee Club. Alleen leraren wisten dat hij zo heette, zo was hij gedekt tegen eventueel statusverlies.

8Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 9:58 am

Mercedes

Mercedes

Rustig liep Mercedes naar de lijt. Natuurlijk ging ze dit jaar weer mee doen. Rustig pakte ze ee potlood en schreef met een brede glimlach Mercedes Jones op het blaadje. Dit jaar zou ze echt meer rollen krijgen , dat wist ze zeker.

9Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 10:19 am

Riri.

Riri.

Riri voelde een elleboog in haar rug. Geïrriteerd keek ze opzij, naar de jongen die dit had veroorzaakt. Ze trok haar wenkbrauw op en opende haar mond, hier zou ze iets van zeggen. ''Kijk uit.'' kwam er geïrriteerd uit, wat ook zo bedoelt was.

10Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 10:37 am

Kurt

Kurt

Met een glimlach liep Kurt richting het prikbord en schreef met een krullerig handschrift 'Kurt Hummel' op alle drie de lijsten , hij legde de pen neer en liep rihting Mercedes, in zijn voorbijgaan wierp hij een blik op een meisje met wel heel fel gekleurde kleding...

11Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 10:39 am

Puck

Puck

'Sorry vlammenmeisje, ik zal je niet meer zo ruw aan de kant duwen.'Zei Puck met een glimlach. Dit meisje zag er niet verkeerd uit. Misschien zou hij wel kunnen scoren. "Ik ben een footballer, tackelen is mijn werk, snap je?' Hij knipoogde naar haar maar lette wel op dat het niet teveel opviel. Hij wou Quin niet kwetsen.

12Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 10:42 am

Riri.

Riri.

''1 ik ben geen vlammen meisje. En twee, ja je ziet eruit als een footballer, die hebben het hoog in hun bol.'' zei ze terwijl ze een paar keer met haar roodgelakte vingers tegen haar slaap aan tikte. Nu was het haar beurt om een knipoog te geven, maar niet omdat ze wilde flirten.

13Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 10:43 am

Mercedes

Mercedes

Met een brede glimlach keek Mercedes naar Kurt. ´´Doe je ook weer mee met de glee club´´ zei ze blij met overdreven bewegingen. In haar ooghoek zag ze Puck proberen een nieuw meisje te versieren. Als hij haar maar niet weg joeg vond Mercedes het niet erg.

14Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 10:44 am

Puck

Puck

Puck knikte alleen maar. Hij wist dat dit meisje tegenspreken toch geen zin had. 'Dan neem ik aan dat wij uitgepraat zijn, vlammenmeisje.' Zei hij droogjes tegen haar. Hij zou haar nog wel krijgen, dat wist hij zeker. Soms was het gewoon een kwestie van geduld...

Jep, it's the only thing on his mind... As usual.

15Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 10:46 am

Kurt

Kurt

Kurt knikte "JA , en Football , en Cheer-ios" dat laatste zei hij zo zacht dat alleen Mercedes het kon horen , al waren zijn handschrift en naam duidelijk te herkennen op de lijst "Zou jij ook moeten doen! het enige naadeel is sue..."

16Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 10:49 am

Riri.

Riri.

Haha.Razz
--
''Ja, je hebt het goed.'' zei ze met een glimlach en draaide zich weer om naar het bord, waar ze bij de Glee-club haar naam opschreef. Ze liet de Cherios even zitten, dat zou toch alleen maar zonde van haar tijd zijn.

17Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 10:52 am

Puck

Puck

Puck draaide zich weg van het prikbord en keek rond of hij nog andere footballers zag. Toen dit niet het geval was besloot hij dat het maar eens tijd werd iemand in de vuilcontainer te gooien en liep weg, op zoek naar een geschikt slachtoffer en een paar mensen om hem ermee te helpen.

18Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 10:56 am

Riri.

Riri.

Ook Riri draaide zich om, en liep naar Kurt en Mercedis. Ze had gehoord dat hun al in de club zaten, en ze wilde graag weten hoe het daar nou was. ''Hey, weten jullie wanneer de audities zijn?'' vroeg ze weer met haar betoverende glimlach.

19Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 11:09 am

Kurt

Kurt

Kurt knikte "Morgen" zei hij maar dook snel weg toen het leek alsof Puck weer eens een slachtoffervoor de vuilcontainer zocht , hij had geen zin om zijn designer vest bij het vuil te gooien...

20Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 11:13 am

Riri.

Riri.

''Oke.'' zei ze glimlachend. ''Pest die jongen jou.''. En knikte naar de jongen waar ze net mee had gesproken. ''De footballer.''. Ze stak haar handen in de lucht en deed net of ze het tussen aanhalingtekens zette.

21Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 11:16 am

Sue

Sue

Sue stampte door de gangen. Ze was weer eens in een slechte bui en moest bijna overgeven bij het zien van al die vrolijke leerlingen. Bij het prikbord zag ze Mercedes, Riri en Kurt staan, maar die liep net weg. Snel liep ze naar het papier en keek wie zich had ingeschreven voor de Cheer-ios. Ze zag de naam van Kurt staan. Sue draaide zich om. "Zeg maar tegen dat vriendje van je dat hij geen enkele kans maakt bij de Cheer-ios. Ik hoop niet dat jij ook mee doet, dikkerd. En jij!", blafte Sue terwijl ze zich naar Riri toedraaide, "jij valt te veel op met je haar. Jij kan ook nooit meedoen."

22Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 11:19 am

Kurt

Kurt

"Ten eerste , ik ben ook footballer dus ik zou je aanhalingstekens bij je houden , en ten tweede , ik ben alleen een van zijn vele vuilnisbakbuddies..." zei Kurt geïrireerd tegen het meisje dat hem aansprak. Het enige wat Kurt na het commentaar van Sue deed , was een blik trekken van : Wacht jij maar af 'coatch'.

23Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 11:22 am

Riri.

Riri.

''Ja, maar hij doét als een voetballer. En dat is hetzelfde als pesten.'' zei ze nogsteeds rustig, ze had geen zin om nu al ruzie te maken met mijn van de glee-club. Toen keek ze Sue aan. ''Hou je mond zeg, je weet nieteens hoe hun het doen. Ze zullen zeker beter als jou zijn.'' zei ze koeltjes.

24Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 11:24 am

Sue

Sue

Sue zag de blik van de jongen en keek met diepe haat terug. Zij was toch beter dan hem. Ze zou haar tijd niet aan zo'n miezerig jongetje besteden. "Ga maar weer verder met jullie lelijke-mensen-praatje", snauwde ze en ze liep weer weg, terwijl ze allemaal mensen aan de kant duwde.

25Het prikbord Empty Re: Het prikbord do nov 11, 2010 11:28 am

Kurt

Kurt

Kurt was zwaar beledigd door het woord lelijke-mensen-praatje en beende achter Sue aan , "De enige lelijke hier , ben jij , ooit nacht-crème geprobeerd? geloof me dat hallt die rimpels echt weg..." zei hij brutaal .

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum