World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ik snap het niet helemaal...

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Ik snap het niet helemaal... Empty Ik snap het niet helemaal... do nov 11, 2010 10:03 am

Rachel

Rachel

Bestond de Glee club al? Of word deze voor het eerst opgericht, en ehm als het al bestond deden bijv. kurt en rachel er al aan mee of niet....

2Ik snap het niet helemaal... Empty Re: Ik snap het niet helemaal... do nov 11, 2010 10:07 am

Mercedes

Mercedes

Volgens mij bestond het al, en je mag zelf weten tot hoe ver het in de serie voorje persoon

3Ik snap het niet helemaal... Empty Re: Ik snap het niet helemaal... do nov 11, 2010 10:13 am

Kurt

Kurt

het bestond al wel , maar iedereen moet zich opnieuw inschrijven en opnieuw audotie doen , en ja je mag zelf weten hoe var in de serie het gaat met je personage XD , nu weet dus lleen mercedes over kurts 'probleempje ' ok ee dat klonk droog XD

4Ik snap het niet helemaal... Empty Re: Ik snap het niet helemaal... do nov 11, 2010 12:12 pm

Rachel

Rachel

hmm rachel doet denk ik wel al mee en gaat dus als ik het goed begrijp op nieuw doen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum