World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

de auditorium (audities Glee)

+9
Abigail.
Quinn
Riri.
Scarlett
Brittany
Kurt
Liz
Rachel
Will Schuester
13 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 4]

1de auditorium (audities Glee) Empty de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 4:34 am

Will Schuester

Will Schuester

IN de grote auditorium. Eigenlijk valt het mee maar het is acceptabel. Veel rijen stoelen met een groot podium. Er is licht en een geluidsysteem. Verder kan er voor bepaalde dingen ook decor zijn.
Hier is nu de audities van Glee club. Iedereen slaagt meestal maar ze doen het voor de lol. Toch moet iedereen hun best doen ! Je moet kort een liedje zingen en dan mag de volgende. Mag met zijn tweeen maar bespreek wel goed. Laat ook youtube filmpje anders zien van het liedje.

regels : als iemand zingt is iedereen stil ! Niets kapot maken !
hoeveel mensen : veel

2de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 4:54 am

Rachel

Rachel

Vrolijk liep Rachel het auditorium in. Vandaag was de dag van de autities, zenuwachtig was ze niet. Waarom zou ze dat zijn? Ze wist van zichzelf dat ze 1 van de beste zangeressen was, of misschien zelfs de beste van de club. Rachel keek blij naar mr, Scheuster "Ik heb er zin in." zei ze tegen hem "heeft u veel nieuwe aanmeldingen?" ze had de lijst niet meer bekeken nadat ze haar naam eropgezet had.

3de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 4:59 am

Will Schuester

Will Schuester

Will zat rustig op een stoel voor aan. Voor hem stondeen tafel de er speciaal voor nu stodn. Daar lag een papier op met een potlood plus de aanmedlingslijst natuurlijk. Verbaast keek Will op toen hij de eerste binnen zag komen. Natuurlijk was het Rachel. Dat kon hij wel verwachten. ´´Een paar maar hoe meer hoe beter´´ zei Will met een grote glimlach. Hij gebaarde naar het podium. ´´En wat wil je gaan zingen´´ vroeg hij.

4de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 5:08 am

Rachel

Rachel

het is grappig om rachel te spelen xD
-
Rachel liep het podium op voor ze antwoord gaf op Mr. Scheuster. "Inderdaad, ik denk dat we snel weer wat optredens moeten plannen zodat er meer leerlingen enthousiast worden. Ik zat te denken aan een Mash-up met veel actie erin zodat ze enthousiast worden." ratelde ze door. Ze sloeg haar haren naar achteren. "Ik zat te denken om verschillende nummers te mixen, tot 1 grote Mash-up. Of een klassiek nummer van Madonna te nemen, toch heb ik besloten voor hetzelfde nummer als mijn vorige auditie." ze keek Mr. Scheuster met een brede glimlach aan en knipperde een paar keer met haar ogen.

5de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 5:14 am

Will Schuester

Will Schuester

De helft van wat Rachel zei volgde Will niet eens meer. Hij wist alleen dat ze weer een plan had die hij nog moest uitdenken. `´We zien wel over die optredens begin maar eerst met je auditie´´ zei Will een beetje geirriteerd waardoor zijn glimlach weg was. Hij wachtte rustig af tot Rachel begon met zingen.

6de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 5:20 am

Rachel

Rachel

Rachels gezicht betrok een beetje toen ze de geïrriteerde toon hoorde in de stem van mr. Scheuster. Ze hapte naar adem om genoeg lucht in haar longen te hebben. Ze zette een paar stappen naar achteren zodat ze in het midden van het podium stond.

7de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 6:07 am

Will Schuester

Will Schuester

Will keek naar Rachel die naar achteren ging. Hij wou zeggen of ze klaar met voorberijden was maar besefte dat hij daardoor maar irritanter was. ´´Muziek aan´´ zei hij rustig terwijlhij bleef kijken.

8de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 6:13 am

Liz

Liz

Liz liep rustig de Auditoriumzaal in en ging op zoek naar degene die hier de leiding had. Toen besefte ze dat een meisje op het punt stond om te gaan zingen en ging maar op de dichtstbijzijnde stoel zitten. Ze vond het respectloos om niet te luisteren als iemand op een podium zong.

9de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 6:16 am

Rachel

Rachel

Rachel luisterde naar de noten van de muziek die begonnen. De noten waren haar bekend, ze had ze honderden keren gehoord. Dit was 1 van haar favoriete nummers, die ze nog vaak zong. In haar ooghoek zag ze hoe er een meisje de ruimte binnenkwam, veel aandacht besteede ze niet aan haar. Ze was nu bezig met haar concentratie op de noot. Met de precies goede noot zette ze in. Gelijk was haar hele omgeving bijna verdwenen.

10de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 6:21 am

Will Schuester

Will Schuester

Toen het lied klaar was stond Will te klappen. Hij vond het mooi waardoor hij stond en breed glimlachde. Al had hij dat wel verwacht. Rachel was beter n zingen dan gewoon met andere omgaan vond hij zelf. ´´Je bent door , je weet de tijden natuurlijk. Dank je wel´´ zei Will. Het door zijn was maar voor de show maar toch zei Will het. Hij keek om naar het meisje dat net was binnen komen vallen. ´´Kom je ook audities doen´´ vroeg hij.

11de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 6:39 am

Liz

Liz

Liz keek rustig naar het meisje dat zong. Het klonk prachtig. Ze klapte beleefd toen het voorbij was en knikte naar meneer shuester. 'Ja, ik ben Elizabeth Lee.' Zei ze rustig. 'Dan moet u meneer Shuester zijn.' Ze schudde zijn hand.

12de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 6:45 am

Will Schuester

Will Schuester

Will schudde glimlachen haar hand. Het was altijd leuk als er een nieuw iemand auditie kwam doen. Hij keek even op de lijst en zag haar naam staan. ´´Leuk dat je bij Glee club wilt komen. Wat wil je zingen´´ vroeg hij vriendelijk. Ondertussen gebaarde hij naar het podium dat ze er al vast heen kon gaan.

13de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 6:50 am

Liz

Liz

Liz liep rustig naar het podium. 'Ik wil graag The Funeral van Band of horses zingen.' Zei ze met een heldere stem. Ze keek meneer Shuester recht aan met een glimlach. Ze wist dat ze dit liedje aardig kon zingen, ze was lang niet zo goed als Rachel, maar had zeker een andere sound.

14de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 6:59 am

Will Schuester

Will Schuester

Will was verast door het lied. Het was aners dan die van Rachel maar dat was wel goed. ´´Oke dan doe je best´´ zei Will rustig. Hij wou niet dat de nieuwelingen zich buitengesloten voelde. Dat was niet goed vond hij zelf. hij ging ook nie meer iemand voor op stelln. ´´Muziek´´ zei hij luid.

15de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 7:23 am

Liz

Liz

Liz ging achter de microfoon staan en hield hem met een hand vast. Ze concentreerde zich en begon aan haar liedje. Ze bleef de hele tijd wel doodstil staan, maar zong wel prachtig. Ze vond het zelf niet heel slecht gaan.

Liedje:

16de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 7:32 am

Kurt

Kurt

Kurt liep vrolijk en met statige passen het auditorium in , er was een meisje aan het zingen , ze had wel een mooi randje aan haar stem ( zoals lisa zei... )stil ging hij achter Mr. Sheu zitten en luisterde aandachtig .

17de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 7:33 am

Will Schuester

Will Schuester

Toen het lied klaar was ging Will weer klappen. Dit keer bleef hij wel zitten omdat het vermoeiend werd om elke keer te gaan staan. En het zou niets meer betekenen als hij dat deed. ´´Gefeliciteerd je bent door´´ zei Will. Hij sak zijn hand uit voor een high-five. ´´Aan het danen moet nog gewerkt worden maar zingen gaat goed´´ vervolgde hij blij.

18de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 7:39 am

Liz

Liz

Liz glimlachte en beantwoordde de high-five van meneer Shuester. 'Dat weet ik, daarom kom ik ook bij glee club, ik hoop dat ik dat kan verbeteren.' Zei ze met een glimlach. Ze ging op een stoel een paar rijen achter meneer Shuester zitten, naast Kurt om ook naar de andere audities te kijken. Ze wou wel weten met wie ze straks moest gaan zingen. 'Kom jij ook voor de audities?' Vroeg ze aan hem.

19de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 8:07 am

Kurt

Kurt

Kurt knikte "Ja , ik zat vorig jaar ook in de gleeclub , het enige nadeel zijn de bakladde jaarboekfoto's en de slushies ..." zei hij en glimlachte naar het meisje naast hem , hij mocht haar wel , ze had een mooie stem en deed niet zo opschepperig , zoals Rachel...

20de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 8:20 am

Liz

Liz

'Die kreeg ik toch al wel.' Zei Liz met een glimlach. Op haar oude school in Texas was ze ook de loser geweest met de weggekraste jaarboekfoto's ze had geleerd zichzelf ervan af te sluiten. 'Wat ga jij zingen?' Vroeg ze geïnteresseerd aan Kurtie.

21de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 8:26 am

Kurt

Kurt

"I want to hold your hand van the beatles , ik heb er een andere melodie onder gezet , nu past het ook bij mijn stem..." zei hij met een glimlach en wachtte tot mr. Shuester hem zou roepen voor zijn eigen auditie.

22de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 8:28 am

Liz

Liz

'Het is een mooi liedje.' Zei Liz. Ze had het wel eens gehoord, haar moeder draaide vaak The Beatles. 'Ik denk dat jij het wel wat spannender gaat maken, volgens mij kom jij best wel hoog.' Zei Liz met een glimlach. Ze kon vrij goed inschatten hoe iemand kon zingen door alleen naar zijn of haar stem te luisteren.

23de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 8:34 am

Kurt

Kurt

in het echt is het een super vrolijk liedje XD

-----
Kurt knikte "Klopt , als ik zou willen zou ik de hoge F kunnen halen , maar de laatste keer dat dat moest , heb ik hem expres niet gehaald...." zei hij en keek naar zijn voeten , ookal was hij alsnog blij dat hij het verprutst had.

24de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 8:37 am

Will Schuester

Will Schuester

Will draaide na wat gekrabelt te hebben om naar de twee Hij keek glimlachend naar Kurt omdat de tenminste meteen Liz toe liet in de club. ´´Kurt jouw beurt. Welk liedje´´ vroeg hij terwijl hij weer naar het podium wees. Hij hield er niet van om tussen gesprekken te komen. Maar hij wou de audities zo snel mogelijk afronden.

25de auditorium (audities Glee) Empty Re: de auditorium (audities Glee) vr nov 12, 2010 9:05 am

Kurt

Kurt

Kurt glimlachte naar Liz voor hij op stond en het podium opliep . hij glimlachte nogmaals en zei : "I want to hold your hand , van the beatles... Als het goed is heeft de band de bladmuziek..."zei hij en de pianist stak zijn duim op als teken dat hij ze had.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 4]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum