World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Tada

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Tada                                    Empty Tada vr nov 12, 2010 11:33 am

Scarlett

Scarlett

mijn nieuwe poppetje, formulier is nog niet helemaal af, maar dit is jullie eerste kans om Scarlett te zien.

ik heb haar gebaseerd op deze omschrijving uit een boek:

charlotte was geschokt, niet aleen door de onverschrokkenheid van het meisje maar vooral door haar opmerkelijke outfit. Ze droeg een diep ingesneden V-hals met een roze met zwart plastic strikje erboven, een enorme vintage ring met een roze steen, om haar veelvuldig gebruikte midelvinger te benadrukken, een kort zwart rokje met lovertjes een rode visnetpany een paar met zilverenknoppen versierde balarinas en knalrode lippenstift ze herkende haar onmiddelijk: Scarlett Kensington

2Tada                                    Empty Re: Tada vr nov 12, 2010 11:36 am

Kurt

Kurt

Scarlett schreef:mijn nieuwe poppetje, formulier is nog niet helemaal af, maar dit is jullie eerste kans om Scarlett te zien.

ik heb haar gebaseerd op deze omschrijving uit een boek:

charlotte was geschokt, niet aleen door de onverschrokkenheid van het meisje maar vooral door haar opmerkelijke outfit. Ze droeg een diep ingesneden V-hals met een roze met zwart plastic strikje erboven, een enorme vintage ring met een roze steen, om haar veelvuldig gebruikte midelvinger te benadrukken, een kort zwart rokje met lovertjes een rode visnetpany een paar met zilverenknoppen versierde balarinas en knalrode lippenstift ze herkende haar onmiddelijk: Scarlett Kensington

COOOL Very Happy

ik ga zometeen ook een nieuw mes=nsje maken , ik heb al een model die ik wil genbruiken , maar ik ben haar naam vergeten ,, slim he Very Happy

3Tada                                    Empty Re: Tada vr nov 12, 2010 11:37 am

Scarlett

Scarlett


ik heb niet eens een model XD

en ja in het glee gebeuren is ze net als in Ghostgirl gothic, en lone wulf
en cool

4Tada                                    Empty Re: Tada vr nov 12, 2010 11:42 am

Kurt

Kurt

Scarlett schreef:
ik heb niet eens een model XD

en ja in het glee gebeuren is ze net als in Ghostgirl gothic, en lone wulf
en cool


OKEEJ ik heb haar gevonden Cool Allison Harvard Very Happy

5Tada                                    Empty Re: Tada vr nov 12, 2010 11:51 am

Kurt

Kurt

nog een vraagje wo bist du?
ik weet niet zeker of ik het goed geschreven heb ^^

6Tada                                    Empty Re: Tada vr nov 12, 2010 11:53 am

Scarlett

Scarlett



wo bist du?

ik ben inge XD

en waar het tweede deel op slaat weet ik niet

7Tada                                    Empty Re: Tada vr nov 12, 2010 11:55 am

Kurt

Kurt

Scarlett schreef:

wo bist du?

ik ben inge XD

en waar het tweede deel op slaat weet ik niet

IK WIST HET
half...
jij was , op jorn na, de laatste op kyon , en jorn gaat geen glee rpg doen XD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum