World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meisjes toiletten

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Meisjes toiletten Empty Meisjes toiletten za nov 13, 2010 1:43 pm

Scarlett

Scarlett

Meisjes toiletten, de plek waar een vriendin je snel hekpt shlushie uit je ogen te krijgen. waar je naar toe gaat om gewoon naar de wc te gaan of vaker, je look bij te werken.

de ene wand is 80% spiegel, en de rest kraantjes, de andere kant word helemaal geluld met deuren van WC hokjes

personen: 5 op de wc, verder nog 5 max
regels: wat denk je

2Meisjes toiletten Empty Re: Meisjes toiletten za nov 13, 2010 1:46 pm

Rachel

Rachel

Rachel waste het slushi spul uit haar haren. Dit keer waren het 2 bekers geweest, 1 van achteren en 1 van voren waardoor alles onder zat. Rachel boog zich vernederend naar voren en liet de kraan over haar haren spoelen. Hoe vaak ze het ook kreeg te verduren, het bleef toch een vernedering.

3Meisjes toiletten Empty Re: Meisjes toiletten za nov 13, 2010 1:51 pm

Scarlett

Scarlett

Kleine Scarlett (de is 16 en 1.50) liep binnen. Ze zag een meisje dat bezig was shlushie uit haar haar te wassen. Ze wist het zelf vaak te verhnderen, maar het was toch naar. Ze liep naar het kraantje naast het meisje en pakte een borstel uit haar tas en begon haar stijle zwarte haar te borstelen terwijl ze dit liedje (link) zachtjes voor zich uit zong met haar heldere stem. ze droeg vandaag een srapples zwart jurkjemet een zilveren ketting met een zilveren met witte steentjes ingelegd schedeltje eraan. ze zwarte balarinas maakten de look af.

dit jurkje
Spoiler:

4Meisjes toiletten Empty Re: Meisjes toiletten za nov 13, 2010 1:56 pm

Rachel

Rachel

Rachel keek niet eens op naar het meisje dat binnen kwam. Het was al vernederend genoeg om je te staan wassen boven veel te kleine wastafeltjes, daar wilde ze ook geen commentaar van krijgen. Ze pakte de handdoek die standaard in haar tas zat en begon haar gezicht droog te maken. Ze hoorde het meisje wat zgen, maar was te druk bezig met zichzelf.

5Meisjes toiletten Empty Re: Meisjes toiletten za nov 13, 2010 1:59 pm

Scarlett

Scarlett

"Shlushies zijn kut he, op mijn scool in florida gooide mijn zus ze altijd in mijn gezicht, of erger, via mijn nek in de rug van mijn shirt" ze glimalchte geruststellend naar rachel, het zag er een beetje raar uit, een redelijk bleek meisje in gothic kleren met velrode lippenstit en groene ogen dat lief glimalchte. "Ik ben scarlett"

6Meisjes toiletten Empty Re: Meisjes toiletten za nov 13, 2010 2:02 pm

Rachel

Rachel

Rachel keek met een schuin oog in de spiegel dat haar aansprak. "je zus?" was de enige reactie die uit haar mond kwam. Wat was zij blij dat ze enigs kind was, geen gezeur thuis en alle aandacht krijgen die je nodig had. Ze bekeek het meisje dat een aparte kledingstijl had. Met veel moeite wilde ze de rug schoon maken.

7Meisjes toiletten Empty Re: Meisjes toiletten za nov 13, 2010 2:07 pm

Scarlett

Scarlett

Scar glimalchte "Ze heet Petula, was de hoofd cheer. nu we van de oost naar de westkust zijn verhuisd ben ik expres op een andere school gegaan hier in LA" ze zuchtte "Maar laat mij je helpen" ze pakte de handoek over en met behendigheid die verried dat zij al vaak geslushied was broogde ze rachel af.

8Meisjes toiletten Empty Re: Meisjes toiletten ma nov 15, 2010 11:29 am

Rachel

Rachel

Rachel trok haar wenkbrauw nog eens op "Wat een geweldige zus zul je dan wel niet hebben." glimlachte ze. Zoals het meisje er over sprak leek het niet dat ze haar heel erg mocht. Wat begrijpelijk was, zij zou haar zus ook niet mogen als ze er 1 had, die slush in haar gezicht gooide. "Bedankt" zei ze toen het meeste ijzige spul uit haar T-shirt verdwenen was. "Ik ben Rachel"

9Meisjes toiletten Empty Re: Meisjes toiletten ma nov 15, 2010 11:57 am

Scarlett

Scarlett

Scarlet glimalchte "Aangenaam" ze opende haar tas en pakte er een oogpotlood en mascara uit. ze begon haar make-up bij te werken en al snel was ze weer net zo gothic als altijd.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum