World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

nieuw personage

+2
Riri.
Sue
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1nieuw personage Empty nieuw personage zo nov 14, 2010 7:25 am

Sue

Sue

ik wil een nieuw iemand aanmaken, maar dan wel een leerling. zal ik een bekende of onbekende aanmaken en wie dan? ik weet het nog niet... :s

2nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 7:27 am

Riri.

Riri.

Maak een bekende. ;P
En eehh , maak ..

3nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 7:27 am

Kurt

Kurt

Sue schreef:ik wil een nieuw iemand aanmaken, maar dan wel een leerling. zal ik een bekende of onbekende aanmaken en wie dan? ik weet het nog niet... :s
ik de bekende zjn er santana , artie en tina , maar als je een onbekende gaat doen maakt mij t niets uit , o ja dan heb je ook nog de ander asiaat en die bruine gassie...

4nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 7:31 am

Sue

Sue

Kurt schreef:
Sue schreef:ik wil een nieuw iemand aanmaken, maar dan wel een leerling. zal ik een bekende of onbekende aanmaken en wie dan? ik weet het nog niet... :s
ik de bekende zjn er santana , artie en tina , maar als je een onbekende gaat doen maakt mij t niets uit , o ja dan heb je ook nog de ander asiaat en die bruine gassie...

ik denk dat ik één van die drie neem.
oja, zal ik trouwens al de audities van de cheerios gaan houden of zal ik nog even wachten tot er meer mensen zijn?

5nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 7:41 am

Brittany

Brittany

Doe maar niet Santana, dan wordt Brittany zo'n meeloper... Je kunt ook Sam Evans doen! Dat is een nieuw karakter uit Season 2, die ook bij Glee club komt, wacht I'll show you a picture...

nieuw personage Sam-and-quinn-photo
nieuw personage Chord-overstreet-sam-evans-glee-season-2

6nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 7:44 am

Sue

Sue

Brittany schreef:Doe maar niet Santana, dan wordt Brittany zo'n meeloper... Je kunt ook Sam Evans doen! Dat is een nieuw karakter uit Season 2, die ook bij Glee club komt, wacht I'll show you a picture...

nieuw personage Sam-and-quinn-photo
nieuw personage Chord-overstreet-sam-evans-glee-season-2

en hoe is hij? zit hij ook bij de football club of is hij een nerd en is hij geliefd bij iedereen of heeft hij geen vrienden?

7nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 7:47 am

Brittany

Brittany

Hij zit bij Glee en het Footballteam. Is bevriend met Finn, Puck, Kurt, Artie en Mike. En heeft een relatie met Quinn.

8nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 8:28 am

Will Schuester

Will Schuester

Ook charise kan je spelen die speelt sunchine maar Rachel heeft haar eg gejaagd Mad

9nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 8:31 am

Riri.

Riri.

Will Schuester schreef:Ook charise kan je spelen die speelt sunchine maar Rachel heeft haar eg gejaagd Mad

?

10nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 8:46 am

Will Schuester

Will Schuester

je weet wel :

11nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 8:47 am

Kurt

Kurt

Will Schuester schreef:je weet wel :
dar mens dat met rachel telefone gaar zingen?

12nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 8:54 am

Will Schuester

Will Schuester

Ja dat klopt , ze wordt alleen weg gejaagd door Rachel (wat ik snap , want ik zou ook niet blijven als ieman je naar een drugshuis stuurt)

13nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 9:07 am

Sue

Sue

Will Schuester schreef:Ja dat klopt , ze wordt alleen weg gejaagd door Rachel (wat ik snap , want ik zou ook niet blijven als ieman je naar een drugshuis stuurt)

in telephone ziet ze er wel heel leuk uit, dus ik ging haar opzoeken, maar ik las dat ze geen Engels spreekt :s beetje onhandig... xd

14nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 9:07 am

Sue

Sue

Brittany schreef:Hij zit bij Glee en het Footballteam. Is bevriend met Finn, Puck, Kurt, Artie en Mike. En heeft een relatie met Quinn.

ik denk dat ik die doe.

15nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 9:21 am

Riri.

Riri.

Sue schreef:
Brittany schreef:Hij zit bij Glee en het Footballteam. Is bevriend met Finn, Puck, Kurt, Artie en Mike. En heeft een relatie met Quinn.

ik denk dat ik die doe.

Leuk .Very Happy

16nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 9:58 am

Puck

Puck

Sue schreef:
Brittany schreef:Doe maar niet Santana, dan wordt Brittany zo'n meeloper... Je kunt ook Sam Evans doen! Dat is een nieuw karakter uit Season 2, die ook bij Glee club komt, wacht I'll show you a picture...

nieuw personage Sam-and-quinn-photo
nieuw personage Chord-overstreet-sam-evans-glee-season-2

en hoe is hij? zit hij ook bij de football club of is hij een nerd en is hij geliefd bij iedereen of heeft hij geen vrienden?
Shocked Shocked Shocked HIJ IS OOK LEKKER! POOR PUCKIE Sad

17nieuw personage Empty Re: nieuw personage zo nov 14, 2010 9:59 am

Kurt

Kurt

Puck schreef:
Sue schreef:
Brittany schreef:Doe maar niet Santana, dan wordt Brittany zo'n meeloper... Je kunt ook Sam Evans doen! Dat is een nieuw karakter uit Season 2, die ook bij Glee club komt, wacht I'll show you a picture...

nieuw personage Sam-and-quinn-photo
nieuw personage Chord-overstreet-sam-evans-glee-season-2

en hoe is hij? zit hij ook bij de football club of is hij een nerd en is hij geliefd bij iedereen of heeft hij geen vrienden?
Shocked Shocked Shocked HIJ IS OOK LEKKER! POOR PUCKIE Sad

JULLIE KUNNEN ZEGGEN WAT JULLIE WILLEN , MAAR KURT IS DE SCHATTIGSTE Very Happy EN PUCK DE LEKKERSTE Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum