World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

MEDEDELING

5 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1MEDEDELING Empty MEDEDELING di nov 16, 2010 12:13 pm

Kurt

Kurt

Kurt leek op een smurf :S

2MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING di nov 16, 2010 12:15 pm

Puck

Puck

SNIKSNIK Puck is zoo zielig, hij kreeg de schuld van Quinn's leugen Sad

3MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING di nov 16, 2010 12:16 pm

Kurt

Kurt

Puck schreef:SNIKSNIK Puck is zoo zielig, hij kreeg de schuld van Quinn's leugen Sad
even terug naar het smurf gedeelte
weetjewel waar ik zo bezorgd om ben...


IK WIL OOK ZO'N MUTSJE Very Happy Very Happy Very Happy

4MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING di nov 16, 2010 12:17 pm

Scarlett

Scarlett

Kurt had idd hele enge kleding voor zijn doen zeker

5MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING di nov 16, 2010 12:30 pm

Kurt

Kurt

en toen leek hij op een pinguin , maar dab bruin...

6MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING di nov 16, 2010 12:32 pm

Scarlett

Scarlett

Kurt schreef:en toen leek hij op een pinguin , maar dab bruin...

i know, wat is er mis met kurt, waar is zijn mode gevoel gebleven.

7MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING di nov 16, 2010 9:18 pm

Finn.

Finn.

Ik moest huilen om Finn. Ik voel me nu echt verbonden met die gast, hahaha.

8MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 6:18 am

Puck

Puck

Finn. schreef:Ik moest huilen om Finn. Ik voel me nu echt verbonden met die gast, hahaha.
Ik ook met puckje... Ik vind het heel stom dat Finn Puck niet vergaf, terwijl Quinn degene was die tegen haar gelogen heeft.

9MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 7:05 am

Sam Evans

Sam Evans

Puck schreef:
Finn. schreef:Ik moest huilen om Finn. Ik voel me nu echt verbonden met die gast, hahaha.
Ik ook met puckje... Ik vind het heel stom dat Finn Puck niet vergaf, terwijl Quinn degene was die tegen haar gelogen heeft.

Maar Puck had het wel gedaan met Quinn, terwijl hij wist dat Finn met Quinn had en hij had niks gezegd over dat hij de vader was.

10MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 7:20 am

Finn.

Finn.

Puck schreef:
Finn. schreef:Ik moest huilen om Finn. Ik voel me nu echt verbonden met die gast, hahaha.
Ik ook met puckje... Ik vind het heel stom dat Finn Puck niet vergaf, terwijl Quinn degene was die tegen haar gelogen heeft.

Maar Puck had het ook kunnen vertellen, of aan Quinn kunnen zeggen dat het niet goed was wat ze deed, of ĂĽberhaupt niet met Quinn naar bed kunnen gaan. Ik bedoel, het is het vriendinnetje van je beste vriend.

11MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 7:22 am

Puck

Puck

Finn. schreef:
Puck schreef:
Finn. schreef:Ik moest huilen om Finn. Ik voel me nu echt verbonden met die gast, hahaha.
Ik ook met puckje... Ik vind het heel stom dat Finn Puck niet vergaf, terwijl Quinn degene was die tegen haar gelogen heeft.

Maar Puck had het ook kunnen vertellen, of aan Quinn kunnen zeggen dat het niet goed was wat ze deed, of ĂĽberhaupt niet met Quinn naar bed kunnen gaan. Ik bedoel, het is het vriendinnetje van je beste vriend.
JAAAAAA, ik weet het. Maar hij is zo LIEF (A)

12MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 9:01 am

Kurt

Kurt

ik leef mee met kurt , en zijn modegevoel dat afzwakt , of eigenlijk dat van de stylist(e) van CC...

13MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 9:06 am

Sam Evans

Sam Evans

Kurt schreef:ik leef mee met kurt , en zijn modegevoel dat afzwakt , of eigenlijk dat van de stylist(e) van CC...

jaa, best wel erg.
trouwens, het enige stukje waar kurt iets zei gisteren, was in het begin toen ze met een hele groep aan het bellen waren, dat is best wel weinig...

14MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 9:09 am

Kurt

Kurt

Sam Evans schreef:
Kurt schreef:ik leef mee met kurt , en zijn modegevoel dat afzwakt , of eigenlijk dat van de stylist(e) van CC...

jaa, best wel erg.
trouwens, het enige stukje waar kurt iets zei gisteren, was in het begin toen ze met een hele groep aan het bellen waren, dat is best wel weinig...

NIETUS
ook :
Rachel heeft het verteld
en:
Hoeveel het me ook pijnigt om het toe te geven , Rachel is onze ster
en:
nog iets , maar dat ben ik vergeten , was bezig met de smurfenoutfit...

15MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 10:41 am

Sam Evans

Sam Evans

Kurt schreef:
Sam Evans schreef:
Kurt schreef:ik leef mee met kurt , en zijn modegevoel dat afzwakt , of eigenlijk dat van de stylist(e) van CC...

jaa, best wel erg.
trouwens, het enige stukje waar kurt iets zei gisteren, was in het begin toen ze met een hele groep aan het bellen waren, dat is best wel weinig...

NIETUS
ook :
Rachel heeft het verteld
en:
Hoeveel het me ook pijnigt om het toe te geven , Rachel is onze ster
en:
nog iets , maar dat ben ik vergeten , was bezig met de smurfenoutfit...

wauw, wat een tekst! kurt speelde niet een hele grote rol gisteren... :3

16MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 11:02 am

Kurt

Kurt

Sam Evans schreef:
Kurt schreef:
Sam Evans schreef:
Kurt schreef:ik leef mee met kurt , en zijn modegevoel dat afzwakt , of eigenlijk dat van de stylist(e) van CC...

jaa, best wel erg.
trouwens, het enige stukje waar kurt iets zei gisteren, was in het begin toen ze met een hele groep aan het bellen waren, dat is best wel weinig...

NIETUS
ook :
Rachel heeft het verteld
en:
Hoeveel het me ook pijnigt om het toe te geven , Rachel is onze ster
en:
nog iets , maar dat ben ik vergeten , was bezig met de smurfenoutfit...

wauw, wat een tekst! kurt speelde niet een hele grote rol gisteren... :3
tja ... Sad dat wist ik al... maar zijn rol is er bij verzonnen toen CC auditie ging doen voor Artie , dus er zijn er meer...

17MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 11:51 am

Sam Evans

Sam Evans

Kurt schreef:
Sam Evans schreef:
Kurt schreef:
Sam Evans schreef:
Kurt schreef:ik leef mee met kurt , en zijn modegevoel dat afzwakt , of eigenlijk dat van de stylist(e) van CC...

jaa, best wel erg.
trouwens, het enige stukje waar kurt iets zei gisteren, was in het begin toen ze met een hele groep aan het bellen waren, dat is best wel weinig...

NIETUS
ook :
Rachel heeft het verteld
en:
Hoeveel het me ook pijnigt om het toe te geven , Rachel is onze ster
en:
nog iets , maar dat ben ik vergeten , was bezig met de smurfenoutfit...

wauw, wat een tekst! kurt speelde niet een hele grote rol gisteren... :3
tja ... Sad dat wist ik al... maar zijn rol is er bij verzonnen toen CC auditie ging doen voor Artie , dus er zijn er meer...

dat wist ik helemaal niet, ik kan me glee eigenlijk niet voorstellen zonder hem. ik vind kurt ook helemaal geen artie-type...

18MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 11:59 am

Kurt

Kurt

Sam Evans schreef:
Kurt schreef:
Sam Evans schreef:
Kurt schreef:
Sam Evans schreef:
Kurt schreef:ik leef mee met kurt , en zijn modegevoel dat afzwakt , of eigenlijk dat van de stylist(e) van CC...

jaa, best wel erg.
trouwens, het enige stukje waar kurt iets zei gisteren, was in het begin toen ze met een hele groep aan het bellen waren, dat is best wel weinig...

NIETUS
ook :
Rachel heeft het verteld
en:
Hoeveel het me ook pijnigt om het toe te geven , Rachel is onze ster
en:
nog iets , maar dat ben ik vergeten , was bezig met de smurfenoutfit...

wauw, wat een tekst! kurt speelde niet een hele grote rol gisteren... :3
tja ... Sad dat wist ik al... maar zijn rol is er bij verzonnen toen CC auditie ging doen voor Artie , dus er zijn er meer...

dat wist ik helemaal niet, ik kan me glee eigenlijk niet voorstellen zonder hem. ik vind kurt ook helemaal geen artie-type...
nou , ls je zijn intervieuws kijkt wel...
hij zei een keertje dat hij een nerd was en dat Kurt boos zou worden om zijn kleding XD , ik ook , welke gast van 20 draagt er nou een transformers t-shirt :S

19MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 12:04 pm

Sam Evans

Sam Evans

Kurt schreef:
Sam Evans schreef:
Kurt schreef:
Sam Evans schreef:
Kurt schreef:
Sam Evans schreef:
Kurt schreef:ik leef mee met kurt , en zijn modegevoel dat afzwakt , of eigenlijk dat van de stylist(e) van CC...

jaa, best wel erg.
trouwens, het enige stukje waar kurt iets zei gisteren, was in het begin toen ze met een hele groep aan het bellen waren, dat is best wel weinig...

NIETUS
ook :
Rachel heeft het verteld
en:
Hoeveel het me ook pijnigt om het toe te geven , Rachel is onze ster
en:
nog iets , maar dat ben ik vergeten , was bezig met de smurfenoutfit...

wauw, wat een tekst! kurt speelde niet een hele grote rol gisteren... :3
tja ... Sad dat wist ik al... maar zijn rol is er bij verzonnen toen CC auditie ging doen voor Artie , dus er zijn er meer...

dat wist ik helemaal niet, ik kan me glee eigenlijk niet voorstellen zonder hem. ik vind kurt ook helemaal geen artie-type...
nou , ls je zijn intervieuws kijkt wel...
hij zei een keertje dat hij een nerd was en dat Kurt boos zou worden om zijn kleding XD , ik ook , welke gast van 20 draagt er nou een transformers t-shirt :S

hahaa, dat is juist geniaal aan glee, dat alles zo vreemd is. :s het is wel een vrij kleine kans dat er iemand zo gemeen als sue bestaat met zulke droge humor en dat er een hele club uit alleen maar typetjes bestaat.
trouwens, volgensmij wilt niemand artie spelen.

20MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 12:08 pm

Kurt

Kurt

CC blijkbaar wel...

mijn vriendin dacht dat hij een zoontje had XD
ik zo : uhhm nee , hij is pas 20 en harstikke gay...
hij heeft wel een lookalike:

MEDEDELING Chris-colfer-young-kurt

vandaar , mijn vriendin dacht dat het zijn zoontje was:D

even niet over dit onderwerp:
IK ZAT BIJ DE KAPPER EN OP DE KAPPERSCAPEANTIEHARENOPJEKLERENDING STOOND:

dr KURT wolff

21MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 12:12 pm

Sam Evans

Sam Evans

Ik bedoelde eigenlijk hier op deze site. :3

En WAJOOOOO, die gast is echt precies hetzelfde! Precies de zelfde glimlach, haar en neus. Zijn ogen zijn trouwens wel anders.
Volgens mij wordt jij enthousiast bij alles waar KURT in voorkomt... Very Happy

22MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING wo nov 17, 2010 12:18 pm

Kurt

Kurt

Eerst was mijn vriendin ook Kurt I love you nu nogsteeds , maar ze vind dat ik overkurt en overgleet ben

HOE KAN JE NOU OVERKURT ZIJN Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


nope... artie is een beetje ongewild xD

en :
HIJ LIJKT ER ECHT OP , maar zoontje is echt afgesloten want die gast is 15 , dan was CC 5 toen hij vader werd , best wel onlogisch...
HIJ IS VEEL BERIJKBAARDERDER , vooral het niet-gay gedeelte , of zou hij ook gay zijn scratch

23MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING do nov 18, 2010 7:10 am

Sam Evans

Sam Evans

Uhm, nou je kan wel een beetje overkurt zijn, zoals jij bent :3

okay, zwanger zijn op je vijfde kan niet, tenzij je een veel oudere vrouw hebt, maar laten we daar maar niet over nadenken... en ik denk dat de jongere versie wel gay is, maar dat komt omdat hij zoveel op kurt lijkt I love you
en ik denk niet dat hij heel bereikbaar is, aangezien hij in amerika woont en je hem nooit zult ontmoeten...

24MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING do nov 18, 2010 11:27 am

Kurt

Kurt

weetje , ik ben het helemaal met je eens... behalve dat gay ding... als je op iemand die homo is lijkt , hoef jijzelf nog niet homo te zijn xD IK BEN OVERKURT Very Happy

25MEDEDELING Empty Re: MEDEDELING do nov 18, 2010 11:49 am

Sam Evans

Sam Evans

jaweetik, maar ik moet er toch automatisch aan denken. :3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum