World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

COACH BEISTE IS ZIELIGG.

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1COACH BEISTE IS ZIELIGG. Empty COACH BEISTE IS ZIELIGG. do nov 18, 2010 8:51 am

Finn.

Finn.

Sad

2COACH BEISTE IS ZIELIGG. Empty Re: COACH BEISTE IS ZIELIGG. do nov 18, 2010 9:15 am

Sam Evans

Sam Evans

is dat die vrouwelijke coach uit seizoen 2? is ze dan zielig omdat ze gepest wordt door will en sue? of gewoon omdat ze vreemd doet?

3COACH BEISTE IS ZIELIGG. Empty Re: COACH BEISTE IS ZIELIGG. do nov 18, 2010 9:21 am

Finn.

Finn.

omdat ze weggepest wordt en omdat iedereen haar belachelijk maakt. jessie je hebt geen goed beeld van haar, want jij hebt alleen episode 1 gezien, pfffrrt.

4COACH BEISTE IS ZIELIGG. Empty Re: COACH BEISTE IS ZIELIGG. do nov 18, 2010 9:23 am

Sam Evans

Sam Evans

dat is wel zielig jaa...
ben nu allemaal liedjes van glee aan het luisteren en aan m'n surprise aan 't werken. en roos, ben je al aan wiskunde begonnen? Razz

5COACH BEISTE IS ZIELIGG. Empty Re: COACH BEISTE IS ZIELIGG. do nov 18, 2010 9:24 am

Sam Evans

Sam Evans

oja, kan je even met brittany bij de audities van de cheer-ios reageren?

6COACH BEISTE IS ZIELIGG. Empty Re: COACH BEISTE IS ZIELIGG. do nov 18, 2010 11:24 am

Kurt

Kurt

roos , jij kijkt dus wel mee met de US -.-'

7COACH BEISTE IS ZIELIGG. Empty Re: COACH BEISTE IS ZIELIGG. do nov 18, 2010 11:50 am

Sam Evans

Sam Evans

roos kijkt alleen de afleveringen van episode 2 van tevoren, die van episode 1 niet.

8COACH BEISTE IS ZIELIGG. Empty Re: COACH BEISTE IS ZIELIGG. za nov 20, 2010 1:10 am

Kurt

Kurt

Sam Evans schreef:roos kijkt alleen de afleveringen van episode 2 van tevoren, die van episode 1 niet.
je bedoelt season ... xD maat niet uit maar het zag er verwarrend uit... en dat ga ik denk ik ook doen , anders word ink echt gek IK WIL EP 6 ZIEENNNN

9COACH BEISTE IS ZIELIGG. Empty Re: COACH BEISTE IS ZIELIGG. za nov 20, 2010 2:36 am

Sam Evans

Sam Evans

oeps,, als ik snel typ gaat het een beetje mis. Embarassed

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum