World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Huize Kensington

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington za nov 13, 2010 6:56 am

Liz

Liz

Liz liep rustig de dubbele deuren uit en deed eerst de eerste deur goed dicht voordat ze de tweede opende. Ze liep rustig achter Scar aan de kast in. 'Wauw.' Mompelde ze bij het zien van de ontzettend grote hoeveelheid kleren. In haar kast paste nog niet eens de helft.

27Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington za nov 13, 2010 7:55 am

Kurt

Kurt

Kurt wist niet precies hoe de deuren werkte en deed de eerste open , een aantal vleermuisjes vlogen op hem af en hij sloot de deur snel... nu stond hij tussen 2 deuren in ( ik ben slim he ) De andere deuren stonden nog open en hij liep de kast in ... Hij deed een stapje achteruit , de inhoud van zijn kast zag er heel anders uit'... ( zonder mannelijke vrouwelijke kleren dan he xD)

28Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington za nov 13, 2010 10:44 am

Scarlett

Scarlett

Scarlett lachte vrolijk "Verbaasd?" met een glimlach liep ze naar een rek achterin, ondertussen zong ze halelujah(dat liedje) met haar heldere stem, ze kon eigelijk best goed zingen (hint hint, haal haar over voor de glee club). ze ging op het keukentrapje staan (ze is 1.50 en is bijna gestopt met groeien)om bij het bovenste rek te kunnen. Ze plukte een rood jurkje eruit en gooide hem naar Liz "Vangen" riep ze lachend voor ze het trapje afvloog en naar een schoenenrek schoot en een paar rode hakken eruit viste. die duwde ze ook in liz'handen "Kurt wat denk jij" ze ging naast hem staan.

deze jurk
Spoiler:

29Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington zo nov 14, 2010 4:40 am

Kurt

Kurt

Kurt glimlachte "Je zou echt bij de gleeclub moeten..." zei hij en keek toen naar het jurkje "Waar heb je die vandaan gehaald?" vroeg hij , haar eigen kleding was heel anders en de inhoud van de kast ook...

30Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington zo nov 14, 2010 11:49 am

Scarlett

Scarlett

Scar lachte "Ik haal tachtig procent van mijn kleding uit een tweedehans-kleding winkel waar ik in vakanties werk, deze is daar ook vandaan" ze gliamlchte "De rest verzamel ik in winkels met alternatieve kleding en bij concerten" ze glimalchte.

kim ik heb een boek gelezen met het ultieme vriendje voor kurt. hij heet Damien, is heel gay, maar niet doorsnee... snappie? uit the house of night novels, ik hbe net deel 2 uit

31Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington zo nov 14, 2010 11:55 am

Kurt

Kurt

"Niet echt plaatsen voor mij om kleding te halen... Maar dit jurkje ziet er goed uit..." zei Kurt en keek naar Liz , maar laat de flee kleur rood Liz haar haar niet dof worden..."

HIJ IS ZO SLIM JONGENS

32Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington zo nov 14, 2010 12:04 pm

Puck

Puck

'Daar komen we maar op een manier achter.' Zei Liz droog en ze duwde Kurt voorzichtig de kast uit. Ze kleedde zich razendsnel om in het jurkje en schoof de rode hakken aan haar voeten. Toen deed ze de deur van de kast weer open en liet Kurt binnen.

33Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington zo nov 14, 2010 12:08 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlett lachte en klapte in haar handen "Nu heel even wachten" ze rende weg naar een hast gevuld met sieraden. "nee.....neee.....neeeheee" zei ze geirriteerd terwijl een zwarte kralenketting met een plastik kruis, een ring met grote roze nep steen en een paar mentosachtige oorbellen en ng veel meer oo de grond belandden. uiteindelijk hield ze triomfantelijk een zilverkleurige hoofdband met een klein rood steentje op het voorhoofd en een zilveren ketting met een zelfde rode steen omhoog en rende naar liz.

34Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington zo nov 14, 2010 12:11 pm

Kurt

Kurt

Kurt liep gehoorzaam de kast uit , toen de deur weer openging keek hij naar Liz en Scarlett die met zilveren en rode sieraden aan kwam zettten , hij wist ng niet wat hij er van vond , het was een hele verbetering met de normale kleren van Liz , maar toch wist hij het niet...

35Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington zo nov 14, 2010 12:50 pm

Liz

Liz

Liz deed haar sierraden aan en keek in de spiegel. Ze vond zichzelf er mooi uitzien, maar zo zou ze nooit naar school gaan. Misschien wel naar een feest, maar ze hield zelf gewoon niet zoveel van jurken.

36Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington zo nov 14, 2010 1:04 pm

Scarlett

Scarlett

Scar lachte "Het staat je geweldig, aleen niet echt iets om naar school te dragen he?" ze glimalchte en keek naar kurt en Liz "Nu moegn jullie ook een poging wagen mij er anders uit te laten zien" ze lachtte "Het is dat we kurt niet in een jurk kunnen hijzen..." ze lachte.

37Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 11:13 am

Kurt

Kurt

OW DIT DOET ME HIERAAN DENKEN:
Spoiler:

Kurt glimlachte "Ik heb ooit een jurk aangehad weetje " zei hij( bad romance )" maar dat was voor de gleeclub!" maakte hij zijn woorden goed , hij wist wat ze dachten , of zouden denken , in zijn hoofd zag hij Scarlett al grijnsen.

38Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 11:31 am

Scarlett

Scarlett

Scarlett lachte vrolijk "Ik stel me je niet voor in een jurk, als je iets super vrouwelijks zou dragen zou ik je eerder in een rok zien, en dat eigelijk ook niet" ze glimalchte en liep een stukje en opdende een kast en haalde een la open. Die was helemaal gevuld met T-shirts, van bands enzovoort "Probeer deze eens, het zou helemaal coel zijn als ik je haar ook mocht verven, amar ik ga een emo-slash-gothic kurt creeren" ze glimalchte en gooide hem een zwart shirt toe van een of andere band. daarna rende ze naar een rekje met riemen en plukte er een zwarte met zilveren nagels uit. "Probeer, plies" ze keek hem smekend aan "Dan mag je mij een make-over geven"

39Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 11:35 am

Kurt

Kurt

"Als ik LAdy Gaga een make-over mocht geven liet ik mijn haar nog niet verven!" zei Kurt en streek zijn lok opzij "Nee... dat is wel het laatste op de wereld..."

40Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 11:41 am

Scarlett

Scarlett

Ze lachte "Nee ik snap dat je je haar niet wil verfen ik zou mijn blonde haar ook niet terug willen laten groeien, maar wil je plies het shirt en de riem proberen, en mag ik alsjeplies oogpotlood aanbrengen" ze keek hem met puppie ogen aan "Dan mag je mij make-overen, zolang mijn haar niet korter of een andere kleur word en ik geen cheer pakje aanmoet" ze glimlachte

41Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 11:46 am

Puck

Puck

Liz lachte om Kurt en Scarlett en zei;'Ah, komop Kurt, dan mag je mijn haar doen.' Met een ontzettend lief pruillipje, waar meestal niemand tegenop kon. Ze streek door haar roodbruine haar en keek Kurt aan.

42Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 11:49 am

Kurt

Kurt

"Ik twijfel nogsteeds over dat oogpotlood..." zei Kurt , hij was bang een gothic te worden , en hij had nog nooit zoiets simpels als een t-shirt asan gehad... "En... tja..."

43Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 11:55 am

Scarlett

Scarlett

Scar keek hem smekend aan "Ht is altijd goed om nieuwe smaken te proberen, ik heb een periode van mijn leven aleen in baby-doll jurkjes rondgelopen" ze keek hem aan "Kom op, plies, dan mag je mij ook een gunst vragen" ze keek hem recht aan.

44Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:00 pm

Kurt

Kurt

"LAten we een deal sluiten , jij mag mij stijlen , zonder mijn haar te ververn of af te scheren , ik jou , en danlopen we er allebij een week in rond..." stelde Kurt voor ., ookal had hij er nu al spijt van...
:
Spoiler:

45Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:04 pm

Scarlett

Scarlett

Scar dacht even na "EEn week he?" ze zuchtte "Oke, vor deze ene keer. Maar dan word het een achte make-over, en ik heb Liz' hulp nodig, jij hebt een soortvan emoponny, jij mag me helpen" ze glimlachte "Kurt mogen uitwasbare highlites wel? drie wasbeurten en ze zijn eruit"

46Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:11 pm

Puck

Puck

Liz begon nu al te lachen. Ze was blij dat ze zich niet hoefde laten stylen door Kurt. Het was niet iets waarom ze stond te springen. Het eruitzien als iemand die om zijn uiterlijk gaf lag haar gewoon niet zo. Straks wou hij haar ook nog bij de cheerios.

47Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:13 pm

Kurt

Kurt

"Dan weet je ook dat ze er aan het begin van de week al uitzijn... en je weet dat er misschien wel roze plukken in je eigen haar komen..." zei hij met een grijns , hij zag de reactie van zijn vader al als hij helemaal gegothickt ( ja , dat is een woord ) thuis kwam... 'WAT IS ER MET JOU GEBEURT...'

48Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:15 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlett klapte in haar handen "Kom op lizz, we hebben dingen voor kurt te zoeken, ik heb wel gewone shirts voor meisjes en jongens." (weetje, kurt zal wel geen borsten hebben hea XD) "En een aantal broeken" ze glimalchte. "Eigelijk zou een piercing hem ook leuk staan, maar ik durf er zelf al geen" ze glimalchte.

49Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:18 pm

Puck

Puck

'Ik heb nog wel een paar van die nepdingen met magneetjes.' Zei Liz enthausiast en ze dook in de la met bandshirts. 'Wat vind jij, slipknot, rammstein of green day?' Zei ze en ze hield drie shirts omhoog.

50Huize Kensington  - Pagina 2 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:21 pm

Scarlett

Scarlett

Scar grijnsde "Ik denk niet dat Kurt een week lang hetzelfde wil dragen duz pak ze allemaal maar, kijk andders of je die van mettallica ook kan vinden" ze zat inmiddels met haar hoofd in een rek met versten terwijl een helehoop kettingen en ketens over haar schouder hingen "Kurt je krijgt ze volle goth lading" zei ze giegelend.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Scarlett Kensington

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum