World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Huize Kensington

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:24 pm

Kurt

Kurt

"sorry , ik vergiste me DAT is het laatste op de wereld dat ik zou doen..." zei Kurt , Hij wou geen gat in zijn gezicht geprikt , ook geen week hetzelfde , en ook geen magneetjes( NEE INGE !! ) Hij begon de zwarte kast af te zoeken naar een van Scarrs oude babydoll jurkjes Twisted Evil

52Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:25 pm

Puck

Puck

Liz dook nog verder de la in en haalde er de meest bloederige en verschrikkelijke metalbandshirts ooit uit. Toen ze er eentje met een afgehakt hoofd uitviste gruwde ze zelf zelfs even. 'Die word hem dus.' Zei ze en ze gooide hem naar Scarlett.

53Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:30 pm

Scarlett

Scarlett

Scar lachte "GE-Ni-AAL" zei ze lachend "Ik was vergeten dat ik die had, en een piercing doen w maar niet, niet IEDEREEEN op school hoeft een hartaanval" ze lachte vrolijk "Oh, kurt, een voordeel, ik weet van de reputatie van de glee club, ze zullen nu wel even nadenken voor je een shlush krijgt, mijn zus goot ze altijd in mijn nek" ze rilde "Maar mensen waren meestal een beetje gescrokken"

54Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:35 pm

Puck

Puck

Liz lachte even. Ze had de sla-tegen-de-slush-voordat-hij-in-je-gezicht-belandt techniek al vrij goed onder de knie gekregen. Het enige nadeel was dat sommige footballers haar dan weer wouden slaan ofzo.

55Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:42 pm

Scarlett

Scarlett

Scar keek Liz aan "Wat dacht je van deze" zehield een riem met allemaal doodskoppen omhoog "Trouwens, kurt heb je gaatjes in je oren" ze was verdwenen in een rek met aleen broeken. Een aantal zwarte en andere donker gekleurde legerbroeken landden in het gangpad voor ze naar een rek met scheoen liep "Wat vind jij, gaan we voor kisten met gespen, of met kettingen."

56Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:44 pm

Puck

Puck

'Kettingen, definitley.' Zei Liz vrolijk en ze pakte de riem over. Ze zocht even tussen Scarlett's sierraden en vond een armband en een ketting die eruit zagen als van die halsbanden voor bulldogs. Ze hield ze met een glimlach omhoog.

57Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington ma nov 15, 2010 12:47 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlett lachte "Kuuuuuuuurtie, je schoenmaat" ze zette drie paren kisten van verschillende maten naast de stapel broeken. "Die armbanden zijn ideaal ja" ze lachte en verzamelde nog meer accesoires.

58Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington di nov 16, 2010 6:07 am

Kurt

Kurt

pale ow help...

Kurt was wit weggetrokken , hij had de vragen over de gaatjes in zijn oren en zijn schoenmaat amper verstaan ... HEt had absoluut niet erger gekunt , ja okee , als hij opeens knalrood haar met een zwarte pluk en een gezicht voor piercings had misschien...

59Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington di nov 16, 2010 6:19 am

Scarlett

Scarlett

Scar liep naar kurt "Heb je gaatjes in je oren? En wat is je schoenmaat?" vroeg ze nu rustiger, met allerlei riemen met stekels, doodshoofden en ringen eraan.

60Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington di nov 16, 2010 6:36 am

Kurt

Kurt

"Ik heb 41 gaatjes in mijn oren en nee ik heb geen schoenmaat..."zei Kurt verwart. Hij was er totaal met zijn hoofd niet bij... Hij zou doodgaan in die week... echt.. hij wist het zeker...

61Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington di nov 16, 2010 6:41 am

Scarlett

Scarlett

Srac lachte en gaf hem een stomp tegen zijn schouder. "Kijk niet zo bang, geen gaatjes, jammer dan maar niet" ze liep naar de schoenen en gaf Kurt een paar kisten aan "Pas maar, dan gaan ze zo even je haar en gezicht doen, gel is toch geen probleem hea?"

62Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington di nov 16, 2010 6:48 am

Kurt

Kurt

Kurt schudde zijn hoofd , om aan te geven dat gel geen probleem was , toen hij de kiste had lachte hij "je maakt een grapje , dat zijn geen schoenen..." hij hield snel zijn mond , misschien vond Scarlett ze mooi , anders had ze ze ook niet gehad...

63Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington di nov 16, 2010 7:59 am

Liz

Liz

'Even volhouden, Kurt. Straks ga ik jou helpen met het hullen van Scarlet in een roze zuurstokjurkje. Misschien moet je aan haar zus vragen of je haar kleren mag lenen.' Zei Liz tegen Kurt en ze knipoogde naar Scar.

64Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington di nov 16, 2010 11:38 am

Scarlett

Scarlett

Scarlett lachte "Dat hoeft niet tenzij je desingrer kots zoekt in vloekkende kleuren" ze lachte vrolijk "En ja, officieel zijn het schoenen die in het leger gedragen worden, e deze zijn een beetje aangepast, ik draag liever ballerinas, maar die kan jij toch echt neit aan"

65Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington di nov 16, 2010 12:18 pm

Kurt

Kurt

Kurt leek echt zzzzzzzzzzooooo op een smurf Sad

Kurt probeerde de schoenen , ze zaten veel comfertabeler dan je had verwacht als je ze zag... "Het valt mee , als ik gewoon NIET naar beneden kijk..." zei hij , ze waren echt heel lelijk...

66Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington di nov 16, 2010 12:31 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlett lachte "Je bent niet de enige die erover denkt, weetje, ik weetecht wel wat absoluut uit is, en jij hebt het nu aan je voeten" ze lachte "Maar ze staan je wel redelijk." Ze grijnsde naar Liz "Nu passen jij" ze drukte hem een stapel broeken rienen en armbanden en die halsband dingen in zijn armen "Maak zelf maar combis, voor shirts en vesten moet un bij mijn assistente zijn, terwijl jij je omkleed pakken wij je make-uo, dan kunnenn we het voordoen" ze lachte een beetje duivels voor ze de kast uit huppelde en de lades van het toilettafel ding leeg begon te halen en uit te stallen op het blad.

67Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington wo nov 17, 2010 8:55 am

Kurt

Kurt

" Dat is dan echt de eerste keer in mijn leven..." zei Kurt , hij wou wel glimlachen, mar dat hield hij achterwegen , al helemaal toen hij ook nog eens de meest lelijke kleding in zijn handen gepropt kreeg.

68Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington wo nov 17, 2010 12:24 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlett trok Liz de kast uit en sloot de deur achter haar. "Ik hoef kurt niet te zien omkleden" ze grijnsde naar liz en hield vier soorten oogpotlood omhoog "Welke vind jij goed" ze keek Liz aan.

69Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington wo nov 17, 2010 12:28 pm

Kurt

Kurt

Kurt kon opnieuw niet glimlachen om Scarlett en begon wit weggetrokken de gohtick kleren aan te trekken , hij worstelde even met een of andere honden halsband dat blijkbaar een ketting voorstelde, het zat voor geen meter , hij voelde zich anders , helemaal niet meer Kurt...

70Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington wo nov 17, 2010 12:38 pm

Scarlett

Scarlett

"Ben je klaar? " vroeg scar door de deur heen. Ze glimalchte "We kijekn zo wel wat je staat of niet, het is nu niet zo dat ik weet hoe gothicc kleding je staat" ze glimalchte "Is het heel erg? er zit een spiegel van venitiaans glas aan de binnenkant van de deur."

71Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington do nov 18, 2010 10:58 am

Kurt

Kurt

Kurt keek in de spiegel en schrok "Ja , het is heel erg... en je kan binnen komen " zei hij met een gesmoorde stem die helemaal niet op de zijne leek... eigenlijk was het een heel grappig gezicht , een jongen met een bijna bang gezicht in gohtickkleren...

72Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington do nov 18, 2010 12:20 pm

Scarlett

Scarlett

Scar deed de deur open en keek hem neutraal aan. Ze glimalchte en haalde de "honden halsband" weg. "Zo beter?" ze glimalchte "Die dingen stonden je niet, ze zijn te grof" ze glimalchte en dirigeerde Kurt naar de toilet tafel waar ze het op een krukje plantte. Ze duwde het krukje op wieltjes naar de wastafel. "Je hebt haarlak in je haar, dat moet eruit gewassen" ze liet zijn hoofd in de kapperswasbak zakken en spoelde de haarlak eruit. Ze gooide hem daarna een zachte handdoek toe "Droog maar af" ze glimalchte. "Dan komt de gel" ze lachte.

73Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington za nov 20, 2010 9:08 am

Kurt

Kurt

Kurt ving de handdoek en begon zijn haar af te drogen , hij zou zometeen vast stekels of een of andere hanenkam krijgen , hij haalde de handdoek van zijn haar af , dat helemaal omhoog stond.

74Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington za nov 20, 2010 9:24 am

Scarlett

Scarlett

Scarlet glimalchte en begon, zoals kurt had verwacht, stekels te maken in zijn haar. "Zo, nu is het plaatje compleet" ze zette hem voor een spiegel "Wel nog even van je haar afblijven, de gel is nog nat" er hingen nog een paar plukken in zijn gezicht.

75Huize Kensington  - Pagina 3 Empty Re: Huize Kensington za nov 20, 2010 9:50 am

Liz

Liz

Liz pakte de donkerste soort eyeliner en ging voor Kurt staan. Ze trok zijn onderste ooglid naar beneden en tekende secuur een lijntje, dit deed ze bij beide ogen. Hetzelfde deed ze ook met zijn bovenste oogleden. Dit alles met een brede glimlach op zijn gezicht.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Scarlett Kensington

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum