World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Cheerios oefenveld, oefenzaal & kleedkamers

3 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Brittany

Brittany

De beroemde Cheerios moeten natuurlijk ook oefenen, dit doen ze 's zomers op hun oefenveld, dat grenst aan het Football-veld. Ze oefenen overigens ook vaak op het Football-veld zelf. 's Winters halen ze de dikke matten te voorschijn en doen ze flikflakken in hun oefenzaal. Natuurlijk hebben Brittany, Santana, Kurt en alle andere cheerleaders ook een kleedkamer. Hier roddelen ze over de meest vreemde dingen, maar het liefste over jongens en kleding.

Riri.

Riri.

Naast Brittany liep Riri door de gangen. Haar hakken tikte vrolijk tegen de harde vloer aan, bijna op de maat. ''Dus, we gaan naar de oefenruimte? Mag ik dat wel?'' vroeg ze terwijl ze naar Brittany keek. Sue leek namelijk Riri niet aardig te vinden.

Brittany

Brittany

"Nou, Sue wilt mij echt niet kwijt, dus ze moet het wel toelaten." Brittany knipoogte en liep door naar de oefenruimte. Omdat het Cheerios seizoen eigenlijk nog niet was begonnen, en ze er officieel nog niet bijzat, had ze voor de verandering haar cheerpakje thuis gelaten. Ze droeg nu een lila skinny jean met een oversized grijs t-shirt, waardoor een schouder bloot was. Onder het grijze shirt, waar een groot paars hart opstond, droeg ze een paars hemdje. Ook droeg ze grijze pumps, grijs en zwart vond ze heel mooi bij elkaar staan.

Riri.

Riri.

''Oke, dan is het goed.'' zei ze glimlachend. Eindelijk waren ze bij de ruimte, maar eerst moesten ze de deru openen, wat Riri ook deed. ''Het is wel groot, veel groter als de zaal voor de glee-club.'' zei ze terwijl ze een paar stappen deed zodat ook Brittany erdoor kon. Het was hier gewoon reuzachtig. Een beat dreunde door de speakers waardoor ze meteen zin had om te gaan dansen.

Brittany

Brittany

"Ik weet het, Sue krijgt echt abnormaal subsidie voor de Cheerios. Zie je die deur daarachter? Daar zitten de kleedkamers, wacht maar tot je die ziet, het is gewoon abnormaal. We hebben een jacuzzi, sauna, regendouche en allemaal een eigen kleedruimte." Brittany kliklakte naar de andere kant van de zaal en opende de deur naar de kleedkamers. Het tweede kamertje van links was de hare, ze opende de lila geverfde deur waar met gouden letters "Brittany S. Pierce" op stond geschreven. Binnen in stonden een grote loungebank, een eikenhouten kledingkast, een wastafel vol met make-up, een staande spiegel, een bijzettafeltje en een leunstoel. "Welcome in my paradise!" Brittany hield de deur open en maakte een uitnodigend gebaar naar Riri.

Riri.

Riri.

Bewonderend keek ze de kleedkamer rond. ''Het is bijna even groot als mijn slaapkamer.'' zei ze vol ongeloof, een erg groot huis hadden ze niet. ''Maar ik heb een probleem, ik wil best oefenen maar heb daar dus geen kleren voor.'' zei ze met een scheve glimlach, ze wilde best dansen. Dat was een van haar favoriete bezigheid.

Sue

Sue

Sue zat in de oefenzaal. De audities voor de Cheerios moesten nog worden gehouden, maar er kwamen nu al wel soms mensen oefenen, dan kon Sue alvast kijken of ze goed waren. Als eerste kwam Brittany de zaal binnen. Sue vond dat zij één van de enige meisjes was die nog een beetje goed was en niet al te lelijk. Na Brittany kwam het roodharige meisje dat Sue ook al bij het prikbord had zien staan binnen. Sue slaakte een zucht. Het was zo vermoeiend om naar mensen te kijken die dachten dat ze helemaal GEWELDIG waren. Dat meisje had duidelijk 0,0 % kans om een cheerleader te worden. Toen Sue zag dat de twee meisjes samen naar de kleedkamers liepen, ging ze er snel achteraan. Ze greep Brittany vast. “Wat doet ZIJ hier”, siste Sue kwaad terwijl ze vol walging naar het roodharige meisje keek.

Brittany

Brittany

Brittany bloosde een beetje beschaamd, hun wc thuis was ongeveer even groot als deze ruimte. Ze vond het vaak vervelend dat haar moeder zo rijk was en dat ze daardoor vaak werd voorgetrokken met dingen. "Als je dat een probleem noemt..." Brittany glimlachte weer en opende haar kledingkast, die vol hing met setjes in de kleuren van de Cheerios, maar ook met hippe danskleren, die had ze er zelf bij gehangen. Zelf pakte ze een zwarte glitterlegging en een rood tuniek. Ook pakte ze een paar dansschoenen van de onderste plank. "Zeg het maar.. Wat wil je aan? Een joggingbroek, een tule rok, een cheerleaderpakje?" Opeens voelde Brittany een stevige greep rond haar arm. Ze hoefde zich niet om te draaien om te weten dat het Sue was. "Dat is Riri, we gaan samen dansen Sue, sorry als we je stoorde. Dan gaan we wel naar buiten." Brittany keek Sue recht in de ogen, ze was een van de weinige die niet bang voor haar waren.

Spoiler:

Riri.

Riri.

Met een glimlach pakte Riri een zwarte trainings broek met een hempje zo rood als haar haren. ''Dit is wel goed, ik ben al blij als ik er goed in kan bewegen.'' zei ze terwijl ze zonder enige schaamte haar jurkje uitdeed waardoor haar bh en onderbroek tevoorschijn kwamen. Met gemak trapte ze haar pumps uit, daardoor was ze een stuk kleiner. Ze zou zonder schoenen gaan, dan kon je makkelijker voortbewegen, vond zij.

Brittany

Brittany

Brittany schudde Sue van zich af en trok Riri mee de danszaal in. Ze liep naar de geluidsinstallatie toe en zette en een goed liedje op. "Show me what you got!" Zei ze, en ze plofte neer op een van de stoelen op de kleine tribune. Een van de wanden van de oefenzaal was volledig bedekt met spiegels, daarin zag ze nu haar spiegelbeeld.

Riri.

Riri.

''Oke.'' zei ze glimlachend. Zodra de muziek begon bewogen haar heupen mee met de maat. Haar heupen draaide rondjes, schokte van de ene naar de andere kant maar bleven op de maat meebewegen. Langzaam zakte ze naar beneden, zonder haar heupen te doen stoppen met de vloeibare bewegingen.

Brittany

Brittany

Brittany staarde met open mond naar Riri. Die move probeerde ze al weken onder de knie te krijgen... Alhoewel Britt het eigenlijk niet zo had op sexy dansen, begon ze toch maar mee te doen. Ze schudde met haar heupen op de maat van de muziek.

Riri.

Riri.

''Hoe dans jij altijd?'' vroeg ze terwijl ze ongestoord verder danste, het was altijd leuk om nieuwe moves te leren. Ergens was ze blij dat ze Britany had leren kennen, zo kon ze tenminste haar passie met iemand delen. Ook was ze blij dat er niet zo heel veel mensen waren, Cheerios waren niet haar beste vrienden.

Sue

Sue

Okay, Brittany was dan misschien iets beter dan andere mensen, maar om op die manier tegen Sue te praten, kon ze niet pikken. Vanuit de oefenzaal hoorde Sue de muziek al en ze hoorde gelach van de twee meisjes. Ze zuchtte diep en beende woedend de zaal in. Ze liep recht naar de stereo toe en zette de muziek uit. Snel draaide ze zich om. “Brittany, als je niet uit het team wilt, zou ik maar niet met háár”, Sue sprak het uit alsof het een vieze kakkerlak was, “omgaan. Ren maar lekker naar jullie Glee clubje om vrolijke liedjes te zingen. Wil je dom, vreemd en raar zijn? Best, ga daar dan maar heen. Wil je cool, populair en niet al te lelijk zijn? Dan zou ik hier blijven en dat vreemde meisje wegsturen.” Sue hoopte dat het roodharige meisje huilend de zaal uit zou rennen. Dan zou ze nog iets hebben om om te lachen.

Brittany

Brittany

Brittany glimlachte, zette de stereo op een ander nummer en ging klaar staan. Als de muziek eenmaal begon, was het niet meer moeilijk. Ze had Sue heus wel gehoord, maar ze wilde haar persé laten zien hoe goed dit meisje was. Daarom trok ze Riri mee naar de dansvloer en plaatste haar achter haar neer. "Doe maar mee!" Toen de routine was afgelopen begon Brittany een paar flikflaks, salto's en spilts te doen. Ze hoopte dat Riri dit ook kon, ze zouden Sue eens een poepie laten ruiken.



Laatst aangepast door Brittany op zo nov 14, 2010 6:14 am; in totaal 1 keer bewerkt

Riri.

Riri.

Riri wou net iets zeggen, maar werd al weggetrokken door Britany. Vragend keek ze haar aan, maar de muziek begon al. Even keek ze naar Brittany en volgde toen de stappen vlekkeloos. Het was een leuke choreografie. Hard probeerde ze de flikflaks na te doen, wat goed lukte. De split ging makkelijk maar de salto lukte nog net. Ze moest oefenen, dat was wel zo.

Sue

Sue

Sue keek woedend naar Riri en toen barste de bom los. "Ik weet niet of je het weet, maar er zijn genoeg mensen die bij de Cheerios willen. En de cheerleaders krijgen, in tegenstelling tot de Glee club, goed betaald. Oja, en nog een verschil tussen die twee: wij zijn goed en winnen, en de Glee club... tja, die bestaat alleen maar uit losers. De hoop dat die club ooit nog iets wordt, kan wel opgegeven worden. Ik bedoel, Wíll heeft de leiding en jullie worden allemaal gepest. En ja, als Brittany liever bij dat stelletje wil horen, moet ze dat zelf weten, maar denk maar niet dat dat haar status verhoogd. En als ze ook nog met jou om wil gaan, dan heeft ze gewoonweg geen status meer." Vol haat keek Sue Riri aan. Niemand durfde haar zo aan te spreken. Zij was beter dan de rest en dat moest iedereen accepteren. Sue zou zo naar de directeur kunnen gaan en dan zou dat meisje zware problemen krijgen... Opeens zette Brittany de muziek weer aan en begon ze samen met Riri te dansen. En raar genoeg, Riri was best goed. Sue vloekte. Dat zou ze in haar hele leven nooit toegeven. Zo'n verschrikkelijk meisje verdiende het niet om bij de Cheerios te zitten.

Brittany

Brittany

Brittany keek Sue woest aan. "Je weet best dat de Glee club ook wint, Sue! Je bent alleen maar jaloers op hun succes, en de hoeveelheid mensen die is komen opdagen naar Will's auditie's. Je moet het gewoon toegeven, Riri is goed. En je weet best dat je me niet kunt missen bij de Cheerios, Sue. Nu Santana en Quinn zijn gestopt." "Kom, Riri, we gaan. Heb je zin in een broodje?" Ze pakte Riri's hand en trok haar mee, de zaal uit, de gang door.

Riri.

Riri.

Zonder tegenspreken liep ze mee, deze vrouw was gewoon zielig. ''Wat een dom wijf.'' zei ze geïrriteerd, nooit praatte ze zo over mensen, alleen als ze boos was. Ze glimlachte weer naar Britany. ''Dankjewel dat je voor me opkwam, jij bent denk ik een van de aardigste Cheerios.''.

Brittany

Brittany

"Oh, geen dank hoor. Soms kan ik haar ook niet uitstaan, maar we krijgen wel heel handige privileges enzo. Cheerleaden is een deel van mijn leven, dus ik moet toch wel een beetje op en goed blaadje bij haar blijven staan. Haha, nou, je had me een jaar geleden eens moeten zien, toen was ik de grootste bitch van de school, samen met San en Quinny. Maar ja, dat is nu allemaal veranderd, ik ga nu mijn eigen weg." Brittany keek Riri glimlachend aan.

Riri.

Riri.

Riri grinnikte, dat had ze kunnen verwachten. ''Hoelang zit je dan bij de Cheerios?'' vroeg ze terwijl ze verder liep, weer naar de kleedkamer van Brittany. In haar tas zou nog wel een boterham zitten, alleen wist ze niet met wat erop.

Sue

Sue

Misschien moet ik maar een keertje de audities gaan houden, alleen we hebben nog niet zo veel mensen. (en dat moet wel Very Happy )
------------------------

Verbijsterd bleef Sue achter. Zoiets had Brittany haar nog nooit geflikt. “Ik heb jou heus niet nodig, hoor! Oja, en denk maar niet dat je dit jaar captain wordt, Brittany”, schreeuwde ze de twee nog achterna. Bij de audities zou ze het Riri en Brittany eens flink lastig gaan maken. Ze beende de oefenzaal uit, waarbij ze Brittany duwde en Riri omver smeet. Een kleine gemene glimlach speelde om Sue's lippen.

Riri.

Riri.

Nog net viel ze niet, door haar stevige houding. Een woedende blik verscheen in haar ogen. Riri kreeg de neining om die vrouw te slaan, hard in haar gezicht. Toch bleef ze rustig, ze wilde geen problemen. Kort keek ze met een veelbetekende blik naar Britany, zonder iets te zeggen.

Brittany

Brittany

Brittany beantwoordde Riri's blik. "Je zult er maar aan moeten wennen, als je bij de Cheerios wilt. Ik zit er al ongeveer 4 jaar bij, volgens mij. Ik ben begonnen als assistent van Sue, om een beetje bij haar in de gunst te komen. Het is namelijk echt abnormaal lastig om je in het Cheerios-team te wurmen. Maar ik ga je helpen, hoor! We beginnen in ieder geval met voortaan iets aardiger doen tegen Sue, hoe moeilijk dat ook is. En als ze vervelend doet, gewoon negeren."

Riri.

Riri.

''Ik zie wel of ik bij de Cheerios ga. Dansen moet nog wel leuk blijven.'' zei ze oprecht, over zulke dingen praatte ze er gewoon over hoe ze dacht, dat deed ze eigenlijk altijd. Ze stapte bij de kleedkamer naar binnen en ging op de grote bank zitten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Football-veld & Kleedkamers

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum