World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Cheerios oefenveld, oefenzaal & kleedkamers

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Brittany

Brittany

"Daar heb je wel gelijk in, alhoewel Cheerios niet alleen dansen is. Drankje?" Brittany opende haar zilverkleurige minikoelkast en pakte er een blikje Dr. Pepper uit.

Riri.

Riri.

''Ja, ik probeer het gewoon. We zien wel hoe het uitpakt.'' zei ze met een glimlach. ''Ja, graag.'' antwoordde ze op de vraag of ze iets te drinken wou, het was heerlijk om het bruisende spul door je keel heen te voelen.

Brittany

Brittany

Brittany gooide het koude blikje fris over haar schouder in Riri's richting en plofte zelf op een lila poef neer. "Dus, hoe vind je het op school?"

Riri.

Riri.

Behendig ving ze het blikje en opende hem.''Gezellig. Alleen vind ik de zogenaamde nerds zielig. Wat kunnen hun eraan doen dat ze anders zijn.'' zei ze schouderophalend. Zij was meestal degene die voor de nerds opkwam, en geen tegenspraak kreeg omdat ze een van de populaire was. Rustig nam ze een slok van haar drinken en keek Brittany aan.

Brittany

Brittany

"Hmmm, daar heb je ergens wel gelijk in. Maar mensen hebben gewoon een doelwit nodig, weet je. Ik bedoel, ik gooide vorig jaar zo vaak slushie's in mensen hun gezichten, sinds Glee is dat wel veranderd hoor, wees niet bang." Brittany glimlachte en nam een slok van haar Dr. Pepper, natuurlijk wel light.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-

» Football-veld & Kleedkamers

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum