World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ik ga denk ik een jongen maken.

+2
Sam Evans
Riri.
6 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Ik ga denk ik een jongen maken. ma nov 15, 2010 11:53 am

Riri.

Riri.

Ja, er zijn zo weinig jongens, is mij opgevallen/Razz

2Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. ma nov 15, 2010 12:24 pm

Sam Evans

Sam Evans

jaa, er zijn inderdaad weinig jongens. ga je een bekende maken (artie, mike, ken)? of een onbekende?

3Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. ma nov 15, 2010 12:36 pm

Riri.

Riri.

Ik denk een onbekende.xd

4Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 6:59 am

Kurt

Kurt

Riri. schreef:Ik denk een onbekende.xd

ER IS NOG EEN BEKENDE WEETU
maar die zit nite op Mckinley...

5Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 8:10 am

Riri.

Riri.

Kurt schreef:
Riri. schreef:Ik denk een onbekende.xd

ER IS NOG EEN BEKENDE WEETU
maar die zit nite op Mckinley...

Welke dan?

6Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 8:11 am

Finn.

Finn.

Die jongen met dat blauw-oranje jasje bedoel je?

7Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 8:14 am

Riri.

Riri.

Ik ga gewoon een jongen van New kids maken.:3
Nee, grapje.
Ehh..Even een hottie boy bedenken.

8Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 8:18 am

Finn.

Finn.

Ik ga een vragenlijst maken, vul jij die in, zoek ik een persoontje.

Kleur haar:

Kleur ogen:

Gespierd:

Kleur huid:

Very Happy

9Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 8:23 am

Will Schuester

Will Schuester

Misschien ga ik later ook een jongen nog bij maken en ik weet al precies welke ik dan ga doen Twisted Evil

10Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 8:28 am

Riri.

Riri.

Finn. schreef:Ik ga een vragenlijst maken, vul jij die in, zoek ik een persoontje.

Kleur haar:

Kleur ogen:

Gespierd:

Kleur huid:

Very Happy

Kleur haar: Ehh, bruin of zwart.

Kleur ogen: Ehh, maakt mij geen reet uit.Razz

Gespierd: Jawel, sixpackie enzo. Een footballer.

Kleur huid: lichtgetint tot bruin,

11Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 8:29 am

Riri.

Riri.

Hoe kom je daar dan aan? Razz

12Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 8:34 am

Will Schuester

Will Schuester

omdat ik hem na een seconden al de beste jongn van het seasonvon Very Happy

13Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 8:34 am

Riri.

Riri.

Will Schuester schreef:omdat ik hem na een seconden al de beste jongn van het seasonvon Very Happy

Tell me, who is it?

14Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 8:43 am

Finn.

Finn.

Ik heb er een paar uitgekozen.

http://www.elitemodel.com/details.aspx?navbtn=1&city=MI&modelid=306823&pic=266.jpg&subid=4672&mainsubid=4672&io=&indx=1

http://www.elitemodel.com/details.aspx?navbtn=1&city=MI&modelid=474662&pic=042.jpg&subid=4672&mainsubid=4672&io=&indx=1

http://www.elitemodel.com/details.aspx?navbtn=1&city=MI&modelid=444086&pic=034.jpg&subid=4672&mainsubid=4672&io=&indx=1

Zeg jij maar welke je wilt, dan zoek ik wat leuke foto's op Smile

15Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:01 am

Will Schuester

Will Schuester

ik zou de eerste of de tweede doen, maar mijne isnatuurlijkde super knappe gayboyfriend of Kurt

16Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:05 am

Finn.

Finn.

Deze dus? BLAINE FOREVER.

Ik ga denk ik een jongen maken. Darrencriss-blaine-glee2

17Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:10 am

Will Schuester

Will Schuester

Finn. schreef:Deze dus? BLAINE FOREVER.

Ik ga denk ik een jongen maken. Darrencriss-blaine-glee2

ja hij isgeweldig

18Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:10 am

Riri.

Riri.

Ze zien er allemaal wel een beetje oud uit. Embarassed
Met een baardje enzo.Razz

19Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:12 am

Riri.

Riri.

Deze komt nog het dichts bij de leeftijd, 18 ofzo.Razz
http://www.elitemodel.com/details.aspx?navbtn=1&city=MI&modelid=444086&pic=034.jpg&subid=4672&mainsubid=4672&io=&indx=1

20Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:14 am

Finn.

Finn.

Hij is een cutiee!
Maar als je zelf wilt kijken moet je gewoon elite model management intypen bij google, dan die kiezen van elite model management amerika. en dan miami en dan men. en dan krijg je een hele lijst.

21Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:16 am

Riri.

Riri.

Oehhw. :3
Waarom zit Artie eigenlijk in een rolstoel.
Ja , ik ben een beetje dom.Razz

22Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:16 am

Puck

Puck

Auto-ongeluk, volgens mij...

23Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:19 am

Finn.

Finn.

Uhuh, auto-ongeluk. NET ALS ROLLIE IN VORSTADTKROKODILE, FOREVEEEER.

24Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:19 am

Riri.

Riri.

Puck schreef:Auto-ongeluk, volgens mij...

Oh, is zijn been eraf, of is hij voor een deel verlamt?

25Ik ga denk ik een jongen maken. Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:20 am

Puck

Puck

Verlamd.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Ik ga reclame maken voor Glee.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum