World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ik ga denk ik een jongen maken.

+2
Sam Evans
Riri.
6 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Ik ga denk ik een jongen maken. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:21 am

Finn.

Finn.

Zijn benen zijn verlamd.

27Ik ga denk ik een jongen maken. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:23 am

Riri.

Riri.

ohh..
want zonder die bril enzo is hij nog best knap, maar ik wil niet iemand in een rolstoel maken. Niets tegen mensen in een rolstoel.

28Ik ga denk ik een jongen maken. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 9:24 am

Sam Evans

Sam Evans

Finn. schreef:Uhuh, auto-ongeluk. NET ALS ROLLIE IN VORSTADTKROKODILE, FOREVEEEER.

JUAAA! Maar daar was ie toch in het gereedschap gevallen?

29Ik ga denk ik een jongen maken. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 10:00 am

Kurt

Kurt

Will Schuester schreef:Misschien ga ik later ook een jongen nog bij maken en ik weet al precies welke ik dan ga doen Twisted Evil

DArren Criss? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy ????????

die bedoel ik xD

30Ik ga denk ik een jongen maken. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. di nov 16, 2010 10:01 am

Kurt

Kurt

OW WACHT , EEN FOTO STAAT BOVENAAN DEZE PAGINA TE STAAN I love you

31Ik ga denk ik een jongen maken. - Pagina 2 Empty Re: Ik ga denk ik een jongen maken. wo nov 17, 2010 7:32 am

Riri.

Riri.

Finn. schreef:Hij is een cutiee!
Maar als je zelf wilt kijken moet je gewoon elite model management intypen bij google, dan die kiezen van elite model management amerika. en dan miami en dan men. en dan krijg je een hele lijst.

Hoe kom je dan eigenlijk aan foto's van die jongen Embarassed

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-

» Ik ga reclame maken voor Glee.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum