World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Grasveld achter het schoolplein

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Grasveld achter het schoolplein Empty Grasveld achter het schoolplein di nov 16, 2010 9:19 am

Sam Evans

Sam Evans

Als je van het schoolplein af loopt en nog een stukje doorloopt, langs alle bomen, kom je bij een afgelegen veldje. Het is een grasveld met eromheen bomen en als je heel goed kijkt, kan je daar doorheen mensen zien die op het schoolplein zitten. Niet veel mensen weten van deze plek en als ze dat wel doen, gaan ze er niet vaak heen, veel te rustig. Er staat één bankje.

2Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein di nov 16, 2010 9:34 am

Sam Evans

Sam Evans

Oeps. Sam stond te kijken naar het grasveld. Hij was op zoek gegaan naar bekenden: eerst in de kantine en toen op het schoolplein. Toen hij daar niemand zag, was hij doorgelopen en nu stond hij hier. Volgens mij was dit niet een al te geliefde plek onder leerlingen, want er zat niemand.

3Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein di nov 16, 2010 9:42 am

Quinn

Quinn

Quinn liep door de bomen. Het liefste wilde ze niet gezien worden dus telkens keek ze achterom. Ze moest weer naar dat ene fijne rustige plekje. Quinn keek eigenlijk alleen maar achterom dat ze niet opmerkte dat ze haast tegen iemand an liep.

4Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein di nov 16, 2010 10:18 am

Sam Evans

Sam Evans

Opeens botste er iemand tegen Sam op. Hij draaide zich om. Het was een blond meisje, dat best wel knap was. Sam werd lichtjes rood. "Hoi", zei hij, "gaat het?" Hij grijnsde scheef. "Ben je ook de weg kwijt?"

5Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein di nov 16, 2010 10:34 am

Quinn

Quinn

Quinn deed verbaasd een stapje achteruit en keek naar degene tegen wie ze aangebotst was. 'Oh sorry.' zei ze snel waarna ze hem aankeek. 'Hoi trouwens en nee, ik kom hier soms. Gewoon voor de rust.' zei ze tegen de jongen. Quinn legde haar tas in de buurt van het bankje op de grond.

6Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein di nov 16, 2010 10:36 am

Sam Evans

Sam Evans

Sam keek even rond en voelde zich wat ongemakkelijk. Moest hij nu weggaan of blijven? Hij haalde zijn schouders op en plofte neer op het bankje naast Quinn. Anders wist hij toch niet waar hij heen moest.

7Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein di nov 16, 2010 10:38 am

Quinn

Quinn

'En heb je ook een naam?' vroeg ze luchtig aan de jongen en keek naast zich. Een glimlach lag nog steeds op haar lippen. Hij was zeker alles behalve lelijk vond ze.

8Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein di nov 16, 2010 10:44 am

Sam Evans

Sam Evans

"Ja, ik heet Sam", antwoordde hij, "en jij?" Sam keek haar aan. Hij was vaak onzeker bij meisjes en nu wist hij niet waar hij zijn handen moest laten. Hij deed ze maar in de zakken van zijn broek. Hij had vandaag een donkerblauwe spijkerbroek aan, lichtjes afgezakt, en een groen t-shirt.

9Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein di nov 16, 2010 10:48 am

Quinn

Quinn

Quinn glimlacht nog steeds. 'Quinn. Aangenaam Sam.' zei ze. Quinn legde haar handen naast zich neer en keek even voor zich uit. Haar benen zoals gewoonlijk tegen elkaar gedrukt want ze had weer een jurkje aan met een vestje erover.

10Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein di nov 16, 2010 11:16 am

Sam Evans

Sam Evans

Sam keek stiekem een beetje naar opzij. Wat zag Quinn er leuk uit. Snel keek hij weer vooruit. Hij had het gevoel dat hij iets moest zeggen, omdat er anders zo'n gespannen stilte zou vallen. "Zit jij eigenlijk nog bij een club?", vroeg Sam. Hij vond Quinn wel iemand voor de cheerleaders.

11Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein di nov 16, 2010 11:23 am

Quinn

Quinn

Quinn keek even naar Sam. 'Ja, bij Glee.' zei ze rustig. Ze had er geen moeite meer mee dat ze daarom niet meer populair was. Glee vond ze leuker dan de cheerleaders en nu kon ze tenminste zichzelf zijn. 'En waar zit jij op?'

12Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein wo nov 17, 2010 7:08 am

Sam Evans

Sam Evans

"Ik zit bij het Football team", antwoordde Sam. Hij wilde misschien ook bij de Glee club, maar daar moest hij nog even over nadenken. Sam bekeek Quinn. Hij vond haar nog leuker, nu ze bij de Glee club zat. Hij ging ervan uit, dat ze zich dan tenminste niet alleen maar met populair zijn bezig hield.

13Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein wo nov 17, 2010 7:11 am

Quinn

Quinn

'Ah, dan zul je me nog vaak zien want ik kom bij elke wedstrijd kijken.' zei ze met een glimlach. Natuurlijk zou ze Jamie zoveel mogenlijk meenemen. Quinn keek even voor zich uit. Ze vroeg zich af hoe het was om tussen het publiek te zitten.

14Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein wo nov 17, 2010 8:02 am

Sam Evans

Sam Evans

Sam grijnsde. "Leuk. Waarom zit je eigenlijk niet bij de cheerleaders? Ben je afgewezen, vind je het niet leuk of wil je niet populair zijn?" Sam staarde even voor zich uit en sloot zijn ogen, terwijl hij de warmte van de zon op zijn gezicht voelde.

15Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein wo nov 17, 2010 8:04 am

Quinn

Quinn

'Hmm. Geen van alledrie. Ik vond het geweldig, was zelfs hoofdcheerleader en populair was ik ook maar door een plotselinge wending in mijn leven kan ik dat gewoon niet meer.' zei Quinn en ze pakte haar mobiel en opende, op de achtergrond stond zij met Jamie. 'Dit is de plotselinge wending in mijn leven.' zei ze ter inormatie. Ze hoopte niet dat hij zou schrikken, of haar een verschrikkelijke sloerie zou vinden.

16Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein wo nov 17, 2010 9:11 am

Sam Evans

Sam Evans

Sam boog nieuwsgierig voorover om op het mobieltje van Quinn te kunnen kijken. "Oh", zei hij, licht geschrokken, toen hij de foto zag. Dat had hij niet aan zien komen. Vooral omdat hij het niks voor Quinn vond, meestal waren het van die mensen die met iedereen naar bed gingen, daar zag hij Quinn niet voor aan. Sam vroeg zich af wat er was gebeurd.

17Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein wo nov 17, 2010 9:13 am

Quinn

Quinn

'Het was een ongeluk met zijn vader. Maar ik voed hem nu vrijwel alleen op. Klein Jamie.' legde Quinn uit. Ze legde haar mobiel naast zich uit en keek met een glimlach naar Sam. 'Maar beoordeel me asjeblieft niet op hem..' smeekte ze hem.

18Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein wo nov 17, 2010 10:38 am

Sam Evans

Sam Evans

Sam geloofde nooit dat Quinn zoiets van tevoren zou hebben gewild. Hij vond haar op dit moment heel aardig en een slet zou nooit zo open tegen hem zijn geweest. Sam vond het knap dat ze hem alleen opvoedde, ze had het er vast moeilijk mee. Het zou stom zijn om haar nu hierop te beoordelen. “Zal ik niet doen, hoor”, zei hij tegen haar en hij glimlachte.

19Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein wo nov 17, 2010 10:51 am

Quinn

Quinn

Quinn glimlachte. 'Bedankt.' zei ze met een glimlach tegen hem. Ze dacht even aan Jamie die nu op de opvang zit maar liet hem weer langzaam uit haar gedachten sijpelen omdat ze nu met iemand aan het praten was die ze aardig vond.

20Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein wo nov 17, 2010 11:45 am

Sam Evans

Sam Evans

Sam vond het fijn om iemand te hebben met wie hij kon praten. "Uhm, wie is de vader, als ik het mag vragen?" vroeg Sam. "Je hoeft niet te antwoorden, hoor", zei hij er wel snel achteraan. Hij zou het wel begrijpen als Quinn het er liever niet over wilde hebben.

21Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein wo nov 17, 2010 11:55 am

Quinn

Quinn

'Puck. Je kent hem vast wel.' zei ze tegen Sam. Ze had er geen moeite meer mee. Ze keek Sam aan en glimlachte nog steeds. Misschien zou ze zo overschakelen op een ander onderwerp, misschien nog niet.

22Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein wo nov 17, 2010 11:59 am

Sam Evans

Sam Evans

"Puck?" vroeg Sam verbaasd. Hij kende Puck wel, hij wist dat die helemaal gek op meisjes was. Blijkbaar had hij ook Quinn te pakken gekregen en nam hij het allemaal niet heel serieus, want Quinn had gezegd dat ze het kindje bijna in haar eentje opvoedde.

23Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein wo nov 17, 2010 12:42 pm

Quinn

Quinn

Quinn knikte. 'Ja, Puck. Hij is de vader van Jamie sinds een klein jaartje..' zei ze tegen Sam. Ze zag hem verbaasd kijken en snapte het wel omdat Puck meestal niet van meisjes af kon blijven. 'Hij wil me weer terug nadat ik hem in de steek gelaten had toen hij met een oude vriendin van mij aan het sextexten was. Hij zei dat hij niet meer aan een ander zou zitten als ik hem terug zou nemen..' zei Quinn zacht ter uitleg.

24Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein do nov 18, 2010 7:06 am

Sam Evans

Sam Evans

Blijkbaar gaf Puck toch nog wel om Quinn, want hij wilde haar terug. Maar ook weer niet, want hij was wel zomaar met iemand anders omgegaan. Moeilijk te beslissen of Quinn hem nu terug wilde… Ze wist het zelf volgens mij ook nog niet. Misschien kon Sam beter over iets anders beginnen. Zijn blik viel op het kleine stukje schoolplein wat je kon zien. Er stond een jongen hard te lachen. “Zijn er eigenlijk veel leuke mensen op deze school?”, vroeg hij, “ik heb al wel een paar aardige mensen ontmoet.”

25Grasveld achter het schoolplein Empty Re: Grasveld achter het schoolplein do nov 18, 2010 11:23 am

Quinn

Quinn

'Licht aan wat je leuk vind.Ik zou bij anderen jou aanraden. Maar ik weet niet met wat voor een soort mensne je graag om gaat. Maar bij Glee vind ik iedereen wel aardig..' zei Quinn tegen Sam met een glimlach.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum