World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Grasveld achter het schoolplein

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Grasveld achter het schoolplein - Pagina 2 Empty Re: Grasveld achter het schoolplein do nov 18, 2010 11:54 am

Sam Evans

Sam Evans

"Ik heb ook een paar mensen van Glee ontmoet en die leken me heel aardig..." Sam had al wel leuke mensen ontmoet, maar nog geen echte vrienden gemaakt. Hij hoopte dat Quinn zijn eerste vriend, of eigenlijk vriendin, zou willen worden. Hij kon erg goed met haar praten.

27Grasveld achter het schoolplein - Pagina 2 Empty Re: Grasveld achter het schoolplein do nov 18, 2010 12:06 pm

Quinn

Quinn

'Ze zijn ook wel aardig, alleen soms een beetje druk.'zei Quinn met een glimlach. Ze mocht Sam,kon fijn met ehm praten en het was gezellig vond ze.

28Grasveld achter het schoolplein - Pagina 2 Empty Re: Grasveld achter het schoolplein vr nov 19, 2010 4:46 am

Sam Evans

Sam Evans

“Tja, wat kan je ook anders verwachten van mensen die zingen en dansen.” Sam glimlachte. Hij begreep wel wat Quinn bedoelde. Op zijn vorige school waren zijn vrienden vaak druk aan het doen en alleen maar grappen aan het maken. Daar werd hij soms gek van, Sam hield soms wel van een beetje rust.

29Grasveld achter het schoolplein - Pagina 2 Empty Re: Grasveld achter het schoolplein vr nov 19, 2010 7:34 am

Quinn

Quinn

Quinn glimlachte. 'Dat is waar. Maar soms he.. Dan wil ik dat ze even hun mond dicht houden en luisteren naar de stilte.' zei ze eerlijk. Quinn gaapte even en deed haar hand voor haar mond. Ze had een paar zware nachten achter de rug dus ze was best uitgeput.

30Grasveld achter het schoolplein - Pagina 2 Empty Re: Grasveld achter het schoolplein za nov 20, 2010 2:40 am

Sam Evans

Sam Evans

Sam zag Quinn gapen. Hij keek naar haar: ze zag er moe uit. "Slaap je wel goed?" vroeg hij bezorgd. Vast niet, met een kind. "Voedt je hem helemaal alleen op? Je ouder helpen toch wel? Of heb je een oppas?" Als Quinn alles zelf deed, was het logisch dat ze er moe uitzag. Dat was niet echt normaal voor iemand van haar leeftijd.

31Grasveld achter het schoolplein - Pagina 2 Empty Re: Grasveld achter het schoolplein zo nov 21, 2010 4:24 am

Quinn

Quinn

Quinn verbaasde zich even door de stortvloed van nieuwsgierigehid en vragen maar herstelde zich snel en begon ze een voor een te beantwoorden. 'De laatsten nachten niet, Jamie voeldezich niet lekker en werd telkens wakker. Ja, ik voedt hem helemaal alleen op. Mijn ouders hebben me verstoten, het laatste wat mijn moeder heeft gedaan is een appartementje voor me kopen en voor overdag breng ik hem naar de opvang waar ik hem gelijk uit school altijd weer van op haal.' Beantwoordde Quinn ze allemaal achter elkaar met een kleine glimlach.

32Grasveld achter het schoolplein - Pagina 2 Empty Re: Grasveld achter het schoolplein zo nov 21, 2010 8:59 am

Sam Evans

Sam Evans

Verbaasd keek Sam Quinn aan. Had ze zelfs geen oppas? Hoe deed ze dat dan met haar schoolwerk, Glee en al het verdriet van haar ouders er nog bij? “Echt, respect voor jou dat je dat volhoudt”, zei hij tegen haar. Hij vond het knap dat ze hier dan nog zo rustig zat.

33Grasveld achter het schoolplein - Pagina 2 Empty Re: Grasveld achter het schoolplein zo nov 21, 2010 10:14 pm

Quinn

Quinn

Quinn keek Sam aan. 'Het is een routine geworden. En dan ga je wel door omdat het moet..' verzuchtte ze. Ze keek even voor zich uit en eigenlijk voelde het wel goed dit er eens allemaal uit te gooien op een rustige manier.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum