World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het park.

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Het park.                     Empty Het park. ma nov 15, 2010 9:02 am

Quinn

Quinn

Het is echt oneindig groot zo lijkt het. Groen glooiend gras zover het oog reikt. Heuvels en plekken met bomen. Een kleine speeltuin en een erg grote vijver is er ook nog. De perfecte plek om te picniken of te wandelen.

Regels: Geen bomen omhakken of mensen pijn doen.

2Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 9:09 am

Quinn

Quinn

Quinn liepJamie die naar haar keek vanuit de wagen door het park. Hij had zijn knuffeltje in zijn handen en Quinn had een grote troste glimlach op haar gezicht. Ze keek een beetje rond maar veel mensen interesseerden haar niet echt.

3Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 9:36 am

Puck

Puck

Puck wandelde rustig door het park over een van de bestrate paden. Hij lette eingelijk helemaal niet op de mensen om hem heen, totdat hij Quinn met een kinderwagen zag lopen. Hij versnelde zijn pas en haalde haar in.

4Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 9:42 am

Quinn

Quinn

Quinn keek op toen Puck haar inhaalde. 'Hoi..' zei ze tegen hem. Ze keek hem even aan maar richtte daarna haar blik weer op Jamie die vermoeid gaapte en een duim in zijn mond stak. Quinn glimlachte naar haar kleine mannetje.

5Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 9:43 am

Puck

Puck

Puck ging rustig naast Quinn lopen en glimlachte naar haar. Hij keek naar het kleine kindje in de kinderwagen en wist dat het Jamie was. Hij wist dat Quinn hem misschien liever uit de buurt wou hebben, maar hij vond dat hij het recht had om zijn eigen zoon te zien. Hij kon zijn ogen niet van het lieve kleine mannetje afhouden.

6Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 9:48 am

Quinn

Quinn

Quinn keek even naar Puck. Het liefste wilde ze alleen zijn met Jamie maar dan zou hij vast weer begin met het riedeltje dat hij het recht had om zijn kind te zien. Ze keek even naar een eenzame boom die er stond en besloot dat ze daar wel kon zitten dus ging ze iets schuiner met de wagen.

7Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 10:30 am

Puck

Puck

Even wat info over hoe LIEF Puck eigenlijk voor haar is...
-Hij zit alleen bij de Glee club om haar te zien.
-Check de hoeveelheid dat de naam Quinn in zijn posts voorkomt Razz

'Hij is mooi, dat heeft hij van jou.' Zei Puck tegen Quinn met een glimlach, terwijl hij langs het wangetje van Jamie streek. De glimlach van het kleine jongetje betoverde hem en hij liep gewoon mee richting de boom.

8Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 10:39 am

Quinn

Quinn

Awh! Das lief!
Ik ga even kijken.

Quinn keek naar Puck en beet even op de binnenkant van haar wang. 'Zullen we daar gaan zitten?' vroeg ze hem rustig en ze wees naar de plek onder de boom, ze merkte wel dat hij mee liep maar toch wilde ze het nog even vragen. Ze glimlachte naar Jamie, hij moest ondertussen toch zijn eten hebben.

9Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 10:43 am

Puck

Puck

Probeer de kluisjeswand, en dan zijn gesprek met Brittany.

Puck knikte ja en liep mee naar de plek onder de boom. Toen ze daar aangekomen waren leunde hij tegen de boom aan en wachtte tot Quinn eerst zou gaan zitten. Hij keek nog steeds gebiologeerd naar Jamie.

10Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 10:48 am

Quinn

Quinn

Dar heb ik toevallig net gekeken. QUinn het monster..xD
__________

Quinn pakte onder de wagen vandaan een klein kleedje en legde die neer. Ook haalde ze de babytas eronder uit en zette die erop waarna ze Jamie voorzichtig samen met zijn knuffel de wagen uit pakte en hem een beetje heen en weer wiegde. Daarna ging ze zitten.

11Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 10:56 am

Puck

Puck

Is it that bad? Hij zegt ook dat hijzelf een loser is hoor xD

Puck ging naast het kleedje zitten en glimlachte even kort naar Quinn. Hij voelde zich eingelijk best oncomfortabel, ookal wou hij zoveel tegen haar zeggen. het lukte hem gewoon niet om zijn gevoelens voor haar en Jamie onder woorden te brengen.

12Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 11:01 am

Quinn

Quinn

Nee joh. Ze zijn beiden cool. Moest ik gewoon even zeggen.

Quinn pakte een flesje uit de tas die ze warm gehouden. Ze voelde nog even of de melk warm genoeg was en haalde toen Jamie's duim uit zijn mond. Met grote ronde ogen keek hij rond en dronk gretig van zijn melk. Quinn gaf hem om het slokje even de tijd om door te slikken.

13Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 11:25 am

Puck

Puck

Puck streek even over Jamie's hoofdje. 'Hoe gaat het met je, ga je weer bij de cheerios nu Jamie geboren is?' Vroeg Puck aan Quinn. Hij glimlachte naar haar. Hij wist niet goed wat hij moest zeggen en besloot dus maar een standaard gesprek te beginnen.

14Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 11:28 am

Quinn

Quinn

Quinn hield haar ogen op Jamie gericht omdat ze op moest letten dat hij niet teveel in een keer dronk. 'Nee. Ik hou het bij Glee. Anders heb ik nergens geen tijd meer voor.' zei Quinn tegen hem. 'Ga jij nog wel naar Glee?'

15Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 11:32 am

Puck

Puck

Puck knikte. Hij vond dat Quinn de echte reden dat hij nog steeds naar de Glee club ging niet hoefde te weten, daar zou ze vanzelf wel achter komen, maar hij kon ook zo snel geen andere reden bedenken. Als ze nou maar niet vroeg waarom...(HINTHINTHINTHINTHINTHINTHINT Volgensmij is het nu wel duidelijk...)

16Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 11:34 am

Quinn

Quinn

Ik snapte het al zonder het woordje hint..XD
_

'Waarom?' vroeg ze. Het flesje was leeg en ze hield Jamie even tegen zich aan en klopte hem zachtjes op zijn rug tot ze een boertje hoorde en glimlachte. Ze hield hem in haar armen en gaf hem zijn knuffel. Rustig wiegde ze hem op hetzelfde tempo heen en weer.

17Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 11:36 am

Puck

Puck

Wauw, jij bent wel slim xD

Puck twijfelde even en mompelde toen maar:'Om jou.' Hij keek Quinn expres niet aan, bang om haar reactie. Hij deed alsof de pol gras aan zijn voeten het meest interessante was dat hij ooit had gezien.

18Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 11:40 am

Quinn

Quinn

Wist ikwel ^^

Quinn keek van Puck even naar Jamie en beet op haar lip. 'Dat wil ik niet..' zei ze zacht. Ze was niet kwaad op hem, en ze wilde ook best iets regelen dat hij Jamie mocht zien zo vaak in de week, maar ze wilde neit dat hij bij Glee kwam zonder plezier er van te beleven.

19Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 11:44 am

Puck

Puck

'Ja, maar ik wel.' Zei Puck, terwijl hij haar recht aankeek. 'Het gaat niet alleen om Jamie, Quinn. Het gaat ook om jou. Ik zou werkelijk alles doen om een goede indruk op je te maken. Ookal is dat iets waarin ik grandioos lijk te falen.' Hij keek weer naar de interessante graspol bij zijn voeten.

20Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 11:49 am

Quinn

Quinn

Quinn keek Puck even aan. 'Als je het verknalt voor Glee door dat je daar alleen maar zit voor mij dan heb je een probleem met me.. Dat weet je toch wel..'zei ze zacht tegen hem. Ze aaide Jamie over zijn hoofd.

21Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 11:51 am

Puck

Puck

'Denk je nou echt dat ik het zou verknallen, dat zou niet bepaald een goede indruk maken he?' Zei Puck serieus tegen Quinn. Hij aaide Jamie over zijn hoofdje en vroeg zich af hoe een mohawk hem zou staan.

22Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 11:54 am

Quinn

Quinn

Quinns hand raakte kort die van Puck. Ze keek hem even aan en beet op de binnenkant van de wang. Ze wist niet of ze hem wel terug wilde. Ze keek even naar Jamie en daarna voor zich uit. Glee was het enige wat ze nog over had op school waar ze met plezier heen ging. Zachtjes zuchtte Quinn, ze was totaal geisoleerd geraakt en het deed pijn.

23Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:00 pm

Puck

Puck

Puck legde zijn hand op die van Quinn en keek haar diep in haar ogen aan. 'Niet verdrietig worden.' Meteen toen hij het gezegd had vond hij het ontzettend stom klinken, maar hij kon nou eenmaal de tijd niet terugdraaien.

24Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:03 pm

Quinn

Quinn

Quinn keek terug in zijn ogen. De hare flitsten heen en weer, soms keek ze even weg maar het meeste van de tijd keek ze hem aan. Ook keek ze even naar Jamie die geeuwde. Quinn beet op de binnenkant van haar wang. 'Het spijt me voor dat afgelopen klotejaar.' zei ze zacht.

25Het park.                     Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:06 pm

Puck

Puck

'Het spijt mij juist. Ik had niet zo'n verschrikkelijke klootzak moeten zijn.' Mompelde Puck en hij streek met de hand die niet over die van Quinn heen lag. Hij keek Quinn aan met een blik vol spijt.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum