World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het park.

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:11 pm

Quinn

Quinn

Quinn keek hem aan. Zelf had ze zich al die tijd schuld in gefluisterd en nu ging Puck ineens een deel van de schuld op zich nemen. Jamie was weer met zijn duim in zijn mond in slaap gevallen. Quinn mompelde wat onverstaanbaars tegen Jamie en keek daarna Puck weer aan. 'Misschien..' zei ze zacht, ze kon hem geen ongelijk geven.. Maar hij was ook lief geweest.

27Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:14 pm

Puck

Puck

'Niets te misschien, ik had dat gewoon niet moeten doen, dat met Santana. Het was fout. Het spijt me zo.' Hij kwam onbewust steeds dichter bij Quinn zitten. Hij keek haar nog steeds met dezelfde schuldige blik aan.

28Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:17 pm

Quinn

Quinn

Quinn keek hem aan. 'Ja, maar je hebt me ondanks dat ook geld en hulp aangeboden, die ik afgewezen heb..' zei Quinn tegen hem. Ze bleef hem aankijken nadat ze even naar Jamie gekeken had of hij goed lag.

29Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:21 pm

Puck

Puck

Puck haalde alleen zijn schouders op. 'Dat begrijp ik aan de ene kant wel hoor.' Mompelde hij. Hij keek maar weer naar de graspol omdat hij echt niet meer wist wat hij nou in godsnaam moest zeggen tegen Quinn.

30Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:29 pm

Quinn

Quinn

Quinn keek even naar Puck. 'Ja, maar dat betekend dus dat je niet alleen maar een verschrikkelijke klootzak was.' zei Quinn eerlijk tegen hem. Ze aaide Jamie zachtjes over zijn hoofd. Hij had nog weinig haar vond ze.

31Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:32 pm

Puck

Puck

'Oke, niet alleen maar, maar niemand heeft maar een kant.' Zei Puck. Voor hem was dat een van de meest filosofische dingen die hij ooit gezegd had. Hij keek Quinn weer recht aan. Hij haalde zijn hand weer van de hare af, hij besefte dat hij daar al de hele tijd had gelegen.

Eingelijk moeten ze gaan zingen xD Cool

32Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:35 pm

Quinn

Quinn

Leuk idee, maar welk liedje?!
_______

Quinn keek Puck recht aan. 'Wil jij Jamie heeleven vast houden zodat ik een kussentje voor hem kan pakken.' vroeg ze aan Puck. Ze wist het niet zeker mar volgens haar was het de eerste of tweede keer dat hij Jamie vast mocht houden van haar.

33Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:43 pm

Puck

Puck

Puck pakte het kleine mensje van Quinn over en hield hem zorgzaam vast. Het was de eerste keer dat Quinn hem echt aan hem gaf zonder dat hij zijn 'Ik ben ook zijn vader' preek moest houden. Hij streek over Jamie's hoofdje en drukte er een kusje op.

34Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:46 pm

Quinn

Quinn

Deze past goed Puck.. Een beetje dan..XD
Lyrics staat eronder bij.
https://www.youtube.com/watch?v=3AZ3-Jv1fgs&feature=related
______

Quinn keek even in haar ooghoeken naar Puck en Jamie. Ze boog voorover naar de kinderwagen en zocht tussen de spullen die in et mandje onderin lagen naar Jamie's kussentje die hij graag had als hij sliep.

35Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:55 pm

Puck

Puck

Uhu. WACHT NOG VEEL BETER IDEE. Ken je deze? Het is wel nederlands, maarja, dat zijn wij ook xD

Puck begon de melodie van wiegelied te neurien terwijl het kleine mannetje in zijn armen begon te gapen en langzaam in slaap viel. Hij wiegde hem langzaam heen en weer. Hij brak van binnen toen het kleine ventje zijn wijsvinger omklemde met zijn vuistje.

36Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 12:58 pm

Quinn

Quinn

JAA Die ken ik!Die is schattig!
_____

Quinn keek vanuit haar ooghoeken naar Jamie en Puck en beet hard op de binnenkant van haar wang omdat ze zich schuldig voelde. Ze pakte he kussentje en legde die goed neer en ze deed alsof ze het niet zag want ze wilde haar pijn verbergen.

37Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 1:02 pm

Puck

Puck

Puck's geneurie ging over in een zacht gezang terwijl hij Jamie zachtjes op de maat heen en weer wiegde. Hij keek naar Quinn terwijl hij het gezang nog steeds volhield. Hij keek eens een keer niet naar het gebied onder haar nek, maar naar haar mooie blonde haar en prachtige ogen.

38Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 1:09 pm

Quinn

Quinn

Quinn luisterde naar Puck en herkende het liedje, zachtjes begon ze mee te zingen. Ze ging weer goed zitten en keek van Puck naar Jamie, waarschijnlijk zou hij zijn haarkleur krijgen want het was al wat donkerder. Quinn glimlachte en keek naar de ogen van de beide jongens die ook wat weg hadden van elkaar.

39Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 1:13 pm

Puck

Puck

Puck maakte het liedje af, zingend op een normale geluidssterkte en maakte toen weer aanstalten om het inmiddels slapende mannetje terug aan Quinn te geven. Ze zou hem vast wel weer terug willen. Ookal was haar houding tegenover hem wel lichtjes veranderd.

40Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 1:18 pm

Quinn

Quinn

Quinn nam Jamie van hem over toen hij klaar was. Het slapende mannetje wilde alleen zijn wijsvinger niet loslaten. Quinn legde hem handig op een arm en peuterde de kleine vingertjes rond Pucks vinger weg zodat ze Jamie goed neer kon leggen zondar dat hij iets zou verrekken.

41Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 1:20 pm

Puck

Puck

'Dat is een zoon van zijn vader.' Grapte Puck. 'Hij kan niet loslaten.' Hij streek nog even over het kleine handje van Jamie en keek Quinn weer aan met een glimlach. Hij zag voor het eerst de prachtige vorm van haar ogen.

42Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 1:23 pm

Quinn

Quinn

Quinn had Jamie neergelegd. Op de deken met het kussentje onder zijn hoofd en de knuffel er naast. Ze had even zijn kleren weer netjes gedaan en keek daarna Puck aan. 'En beiden moeten nog heel wat afleren.' zei ze tegen hem. Ze had wel vaker gemerkt dat Jamie veel op Puck leek.

43Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 1:25 pm

Puck

Puck

'Daar heb je ontzettend veel gelijk in.' Zei Puck, met een schuldige glimlach. Hij voelde ontzettend de aandrang om Quinn gewoon te zoenen, maar hij wist dat hij dat misschien wel niet zou moeten doen. Hij wou haar niet afschrikken. Niet nu ze hem net een beetje begon te accepteren.

44Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 1:27 pm

Quinn

Quinn

Quinn glimlachte een beetje waardoor haar wangen zich wat bolden. Ze keek even van Jamie naar Puck. 'Hij lijkt veel meer op jou dan je denkt..' zei ze eerlijk tegen hem. Hijmmocht het best weten.

45Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 1:29 pm

Puck

Puck

'Hij heeft jouw neus en mond.' Zei Puck, terwijl hij naar het kleine ventje keek. 'Maar ik geloof best dat hij op mij lijkt. Hij is tenslotte voor de helft ook mij.' Zei hij en hij keek Quinn aan.

46Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. ma nov 15, 2010 1:33 pm

Quinn

Quinn

Quinn glimlachte een beetje naar Jamie. 'Gelukkig maar, ik zou geen kopie van mezelf willen.' zei ze tegen hem. Ze was ergens wel blij dat Puck de vader was, ze had het veel slechter kunnen treffen en dat wist ze.

47Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 7:45 am

Puck

Puck

'Ik zou heel blij zijn met een kopie van jou.' Zei Puck, en hij grijnsde. Hij kon het soms niet laten om zo te doen. Hij keek weer naar het slapende kleine jochie in Quinn's armen.

48Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 7:49 am

Quinn

Quinn

Quinn snoof even. 'Ik niet, veel te saai voor mij dan.' zei ze tegen hem. Ze keek even naar Puck en aan Jamie langs zijn wangetje. Een glimlach van een trotse moeder lag op haar lippen. Ze zou het waarschijnlijk niet terug willen draaien.

49Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 7:56 am

Puck

Puck

'Ik kan me niet voorstellen dat jij ooit saai zal zijn.' Zei Puck met een glimlach. Hij leunde achterover tegen de boom en keek naar het bladerdak boven hem. De blaadjes waren nu nog prachtig groen.

50Het park.                     - Pagina 2 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 8:05 am

Quinn

Quinn

Quinn snoof nog eens zachtjes. 'Je moest eens weten..'mompelde ze terwijl ze door het park keek. Naar de grote vijver en de speeltuin waar kleine kinderen aan het spelen waren. het zag er zo rustig en vredig uit. Maar al die moeders waren al tegen de dertig.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum