World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het park.

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 8:16 am

Puck

Puck

'Als je het ooit weer saai hebt, kan je me altijd bellen en dan kom ik de boel wel opleuken.' Zei Puck met een scheve grijns. Hij vroeg zich af of Jamie ook ooit zo aan het klimrek zou hangen, en of hij ernaast zou staan. Of een andere jongen waarmee Quinn zou gaan.

52Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 8:21 am

Quinn

Quinn

Quinn glimlachte een beetje. Ze keek even van Jamie naar Puck en door het park heen. Zê was benieuwd naarnaar wat de toekomst nog meer voor haar had. Benieuwd of ze terug zou gaan naar Puck, of toch iemand anders tegen zou komen.

53Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 8:27 am

Puck

Puck

Ik heb een liedje voor Quinnie: I never told you-Colbie caillat. Alleen heeft Puck geen blauwe ogen. Het is dus eigenlijk meer een liedje voor Puck xD

Puck keek naar het veld een eindje verderop en zag twee kinderen met een football overgooien/ Hij glimlachte naar Quinn. 'Ik hoop dat ik Jamie ooit mee mag nemen naar zijn eerste footballwedstrijd. En waag het niet hem de supporter van de (Naam van rivaliserende footballclub invullen) te maken.' Zei Puck met een knipoog.

54Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 8:33 am

Quinn

Quinn

Die is mooi!

Quinn keek naar hem. 'Natuurlijk mag dat, en ik zal mijn best doen om ervoor te zorgen dat hij niet de verkeerde club aan gaat moedigen.'zei ze met een grijns. Ze aaide Jamie, benieuwd naar wat hij van football zou gaan vinden.

55Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 8:35 am

Puck

Puck

'Je liep huilend het Auditorium uit toen ik daar aankwam, waarom was dat?' Vroeg Puck aan Quinn. Hij was toen niet achter haar aangelopen en daar had hij eigenlijk wel spijt van. Hij keek haar aan.

56Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 8:39 am

Quinn

Quinn

Quinn slikte even. 'Er was een erg emotioneel nummer gezongen na het nummer dat ik gezongen had dat me bijna teveel had..' zei ze tegen Puck, wat zachter. Quinn kreeg weer een brokje in haar keel als ze aan het nummer van Finn terugdacht.

57Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 8:57 am

Puck

Puck

'Ah, oke.' Zei Puck rustig. Hij kon zich nog herinneren dat Finn net had gezongen. Hij vroeg zich af of hij het er met hem over moest hebben. Hij zuchtte en keek weer naar de spelende kinderen op de veldjes.

58Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 9:44 am

Quinn

Quinn

Quinn keek even van Puck naar Jamie. Ze hoopte dat hij een fijn leven zou krijgen. Zonder heel veel zorgen. Quinn glimlachte en keek daarna weer rond.

59Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 11:28 am

Puck

Puck

'Misschien kun je hem meenemen naar mijn eerstvolgende voetbalwedstrijd, ik wed dat hij mijn allegrootste fan wordt.' Zei Puck met een knipoog en hij aaide over Jamie's bolletje. 'Als dat natuurlijk niet te druk voor hem is. Ik kan wel ergens een rustig plekje regelen bij de coach, denk ik.'

60Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 11:40 am

Quinn

Quinn

Quinn keek naar Puck, eigenlijk had ze wel weer eens zin in een footbalwedstrijd. 'Is goed, maar als het te veel voor hem wordt ga ik wel.' zei ze tegen Puck. Ze had er nu al zin in en zo kon ze ook weer even kijken hoe het met de cheerleaders ging.

61Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 11:44 am

Puck

Puck

'Natuurlijk, ik zou niet willen dat er iets gebeurt met dat kleine mannetje.' Zei Puck met een glimlach tegen Quinn. Hij kroelde even met zijn vingers over het buikje van Jamie en keek Quinn weer aan.

62Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 11:51 am

Quinn

Quinn

Quinn glimlachte. Jamie werd wakker door Puck en keek even met twee grote ronde ogen rond voor hij begon met huilen. Quinns glimlach verdween gelijk en zorgzaam begon ze hem heen en weer te wiegen. Zacht sussende woordjes fluisterend.

63Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 12:14 pm

Puck

Puck

'He, kleine man, niet huilen.' Zei Puck tegen Jamie en hij begon hem onder zijn voetje te kietelen. Het kleine ventje begon meteen te lachen en pakte weer Puck stevig vast en keek hem met zijn grote ogen aan.

64Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 12:31 pm

Quinn

Quinn

Quinn keek van Jamie naar Puck en drukte een kus op het voorhoofd van haar kleine man. Quinn keek even weg en dacht na over even helemaal niets, dat voelde zo fijn vond ze.

65Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 12:49 pm

Puck

Puck

Puck probeerde weer het vuistje van zijn zoon van zijn vinger af te plukken. Het duurde even, maar uiteindelijk had hij de vingers van Jamie van zijn vinger afgekregen. Hij glimlachte naar Quinn. 'Daarin lijkt hij wel op mij, hij kan niet goed loslaten.' Zei hij tegen haar.

Had-ie dat nou al gezegd? Nouja...

66Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 12:56 pm

Quinn

Quinn

Ja..xd Nu al last van dementatie?

Quinn grinnikte. 'Je valt in herhaling.' zei ze plagend tegen hem. Ze aaide Jamie over zijn hoofd en liet het haar vinger vast pakken. Hij rook er even aan en begon er daarna op te sabbelen als een soort speen.

67Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 1:13 pm

Puck

Puck

'Dan maar hopen dat hij dat niet van mij heeft.' Zei Puck met een glimlach. Hij streek even met zijn hand langs Quinn's wang. Toen keek hij weer naar de spelende kinderen die zich overal over het park verspreid hadden.

JAAAAAAAAAAA xD

68Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 1:20 pm

Quinn

Quinn

Dacht ik al!!!!

Quinn glimlachte en voelde even Pucks hand. Ze had het niet verwacht en toch voelde het wel vertrouwd maar ook vreemd. Quinn keek naar Jamie die nog steeds vrolijk op haar vinger sabbelde en zijn moeder met grote ogen aan keek.

69Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 1:27 pm

Puck

Puck

Puck glimlachte even naar Quinn. 'Quinn, alsjeblieft, geef me nog een kans.' Zei hij tegen haar met een oprechte blik in zijn ogen. Hij meende dit echt. Als Quinn hem terug zou nemen zou hij nooit meer een ander meisje aanraken.

70Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. di nov 16, 2010 1:31 pm

Quinn

Quinn

Quinn beet op de binnenkant van haar wang. Een deel van haar wilde wel. Maar haar hart zei dat ze er nog niet klaar voor was. Ze besloot om voor deze ene keer naar haar hart te luisteren. 'Sorry Puck. Ik ben daar nog niet klaar voor. Niet zolang ik nog niet alles op orde heb.' zei ze zacht tegen hem. Quinn bleef hem aankijken.

71Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. wo nov 17, 2010 6:09 am

Puck

Puck

Puck beet op zijn onderlip en keek Quinn aan. 'Ik begrijp het niet helemaal, maar ik respecteer je beslissing.' Zei hij rustig tegen haar. Hij streek met zijn hand over zijn mohawk.

72Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. wo nov 17, 2010 6:28 am

Quinn

Quinn

Quinn beet de binnenkant van haar wang kapot en proefde de ijzeren smaak van bloed. Met moeite slikte ze het door. 'Dankje..' zei ze zacht nadat het bloeden gestopt was. Ze keek even naar Jamie en daarna schuin naar Puck.

73Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. wo nov 17, 2010 6:39 am

Puck

Puck

Puck knikte en stond op. Hij drukte een kusje op Jamie's voorhoofd en Quinn's wang. 'Ik moet nu naar training.' Zei hij. 'Ik verheug me op de eerstvolgende wedstrijd.' Hij glimlachte naar hen en liep rustig terug naar de ingang van het park.

74Het park.                     - Pagina 3 Empty Re: Het park. wo nov 17, 2010 6:41 am

Quinn

Quinn

Quinn glimlachte. 'Veel plezier.' zei ze tegen hem en ze keek hem na. Ze streek over Jamie's hoofd en gaf er soms een kuss op terwijl ze hem tegen zich aandrukte en zonder geluid een paar tranen huilde. Jamie keek de man na en sabbelde verder op zijn moeders vinger.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum