World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het school plein ding

+2
Liz
Scarlett
6 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 4]

1Het school plein ding Empty Het school plein ding vr nov 12, 2010 12:50 pm

Scarlett

Scarlett

naast de parkeer plaats, het zijn saaie grijze tafels, hiet en daar staat een boom met bankjes eromheen en een aantal picniktafels. veel mensen zitten hier voor frisse lucht, of om bij te bruinen. hoe kouder hoe minder mensen. Als het regent is er echt neimand.

personen: onbeperkt
Regels: troep in vuilnisbak, geen geweld, en geen mensen in prullenbakken zetten, dat past niet in deze

2Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 12:53 pm

Liz

Liz

Liz zat rustig op een bankje bij een boom en keek naar de mensen die er rondliepen. Ze zag veel footballers en Cheerios, maar ook wel een paar "normalere" mensen. Haar Vans hingen aan haar tenen, ze had ze half uitgeschopt. Ze haalde even met haar vinger eventuele uitgelopen mascara onder haar ogen vandaan. Het had daarstraks geregend maar het was nu weer droog.

3Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 12:57 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlett zette de grote zwarte Lambourghini(of hoe je het schrijft) met geblindeerde ramen op de parkeerplaats. er zat een zilveren schedel op de voorkant en zilveren strepen op de zijkant, het was een auto naar haar hart. Ze deed de deur open en stapte uit. Ze had een kort zwart rokje aan en een shirt met diepe V hals. Op haar met zilveren knoppen versierde balarinas liep ze het schoolplein op. de grote roze vintage ring om haar middelvinger.

4Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:04 pm

Kurt

Kurt

Met een paar blikken op Puck sprong Kurt de vuilniscontairer uit, sloeg zijn sjaaltje over zijn schouder en alsof hij zijn auto uitstapte liep hij het plein op.

5Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:06 pm

Liz

Liz

Puck liep gniffeldend weg. Hij zou dit eingelijk niet meer moeten doen, in verband met de Glee club, maar hij kon het gewoon niet laten.

Liz keek even met grote ogen naar de auto die aan kwam rijden. Dat was heel wat anders dan haar bijna uit elkaar vallende, rode pick-up truck.(TWILIGHT)Ze vond het echt een prachtige auto, ze kon niet anders zeggen.

6Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:11 pm

Scarlett

Scarlett

Scar zuchtte en knakte haar in leren handschoentjes gehulde vingers. haar vingers zelf waren niet bedekt (zie banner). Ze borg de met glittersteentjes bedekte autosleutel op in haar zwarte schoudertas. ze lip het plein op. hier en daar vielen gespekken een seconde stiol om naar de nieuwe weardo te kijken. een cheerleader wilde commetaar geven, maar zonder haar een blik waardig te gunnen stak scar haar met de ring gedecoreerde middelvinger op naar het meisje dat geschokt haar mond kloos. Ze ging naast een meisje op een bankje zitten en pakte opende haar tas. ze pakte een kladblok en begon te droedelen. het werd een soort grafitti kunstwerk met veel schedels,

7Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:19 pm

Liz

Liz

'Mooie wagen.' Zei Liz luchtig terwijl ze even naar het meisje, toen naar de auto en daarna weer recht vooruit keek. Ze liet de hiel van haar Vanz tegen haar hiel aantikken terwijl ze nog steeds naar de passerende mensen keek.

8Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:22 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlet knikte "Inderdaad, een hele mooie" ze glimalchte "Als mijn moeder niet zo had gezeurd dat ik een dure auto moest, net als mijn zus" het laatse woord sprak ze uit ans iets vies "Anders was ie normaler geweest" ze glimalchte vaag en krabbelde verder in haar schetsboek. ze had een mooi idee voor een nieuwe cello, de oude was te klein geworden.

9Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:22 pm

Kurt

Kurt

Kurt bleef even staan toen hij op een bankje op het plein de twee slechtst gekleede meisjes samen zag , een daarvan had hij al eerder gezien... maar de ander nog nooit , het was een explosie van lelijke kleren en hij besloot naast ze te gaan zitten , dat deed hij ook , misschien waren ze wel een emotioneel wrak en hadden ze daarom geen tijd voor hun uiterlijk...

10Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:29 pm

Liz

Liz

Liz keek naar Kurt, die aan kwam lopen. 'Hallo Kurt.' Zei ze vrolijk. Toen vervolgde ze haar gesprek met Scarlett. 'Tja, de mijne is die roestige pick-up daar. Het is een wonder dat hij de afstand Texas tot hier gehaald heeft.' Zei ze met een glimlach waarbij je haar puntige hoektanden zag.

11Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:30 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlett knikte "Ik ben nieuw, Scarlett" ze glimalachte vaag terwijl ze nu haar tekenblok terug legde en een cheerleader uitdagend aankeek. ze draide zich abrubt om wat een van scars mondhoeken van haar knalrode lippen deed opkrullen.

12Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:40 pm

Liz

Liz

'Liz.' Stelde Liz zich voor. 'Ik snap ook niet echt waarom die leden van de Blond-Squad denken dat ze alles zijn.' Zei ze, kijkend naar de cheerleader. Ze rolde even met haar ogen en zuchtte.

13Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:43 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlett haalde haar schouders op "Tja, vraag het mijn zus, ik ben hier naartoe gegaan omdat ik het zat ben dat mijn moeder me wil dwingen te gaan cheerleaden" ze rolde met haar ogen, ze mocht liz wel, ze was lekker weard, net als zij "Nu wil mijn ma dat ik bij zo'n Glee club ding ga" ze zuchtte "Dat ik musikaal ben betekend gelijk voor haar dat ik ook wel een uitmuntend zangeren zal zijn"

14Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:47 pm

Liz

Liz

'Ik zit ook bij de Glee Club, er zitten best aardige mensen bij hoor, en de leraar is in ieder geval beter dan de losers die ik op mijn vorige school had. Die beantwoordden alleen je vraag als je blond en mooi was, zo irritant.' Zei Liz, met haar hogen ten hemel geslagen bij de laatste twee woorden.

15Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:51 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlett grinnikte "Ook nieuw dus" ze glimalchte "Ik ben de gehele vs overgestoken, mijn pa heeft een baan gevonden die nog beter verdient dan de volgende" ze rolde met haar ogen "Mijn ma vind dat ik dus maar een popiejopie mag worden" een rilling ging door haar lichaam. Ze keek Liz voor het eerst aan "Zeg mag ik je een keer een make-over geven, ik heb ergens in die kamer van een kleerkast een jurkje dat je geweldig zou staan, en een krultang zou je haar mooi maken, las je het zwart zou verfen helemaal, maar ik denk niet dat ik je daartoe kan verzetten" ze glimalchte.

16Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:53 pm

Liz

Liz

'Lijkt me leuk. Ik heb mijn haar wel een keer zwart gehad, stond best leuk. Ik ben zowiso al niet meer helemaal tevreden met deze kleur. Misschien doe ik het wel paars.' Zei Liz. Ze wist niet of ze het echt zwart zou verven, maar ze wou wel wat anders, iets compleets nieuws.

17Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:56 pm

Scarlett

Scarlett

Scar glimalchte "Ah joh, als je het highlite dan is het ook geweldig" ze grinnikte, er zatten allemaal felroze plukjes in haar eigen haar. Ze glimalchte. zijzelf had zwaar opgemaakte groen ogen, roze oogschaduw, en dik met oogpotlood en mascara opgemaakt.

18Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 1:58 pm

Liz

Liz

'Tja, ik hou wel van opvallend.' Zei Liz rustig, ze wreef haar rood gestipte lippen langs elkaar en keek rustig naar een paar jocks, die even naar haar keken en toen lachend met elkaar verder praatten. Ze schonk hen haar dodende blik en hun gelach viel meteen stil.

19Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 2:06 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlett lachte "Goedzo, mijn padawan" (dat is iets waar liz op moet reageren, zo word een jedi leerling genoemd, daarna knight. bij de sith zijn het Darth -naam- en Lord -naam-) ze glimalchte "Middelvingers zijn ook effectief, en als ze je willen shlushen, moet je met je hand van onder tegen de slush meppen," ze lachte "Zo pissed of heb je nog nooit iemadn gezien" ze glimalchte opeens begon in haar tas een mobiel "danse macabre" begon af te spelen. Ze pakte de zwarte peperdure mobiel uit haar tas, het hele ding was bezet met roze steentjes. ze nam op "Ja hallo" zei ze geirriteerd "Ik heb je trui niet, wat meot ik nu met een cheerleader uniform" de onverstaanbare stem aan de andere kant ging tekeer en Scar drukte hem gewoon weg. "Mijn zus" zuchtte ze.

20Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 2:16 pm

Liz

Liz

'Star Wars?'Vroeg Liz met een veelbetekenende blik. Het was haar favoriete serie-ding (Hoe noem je dat)Ze glimlachte even bij zichzelf om het idee van Scarlett in een cheerleadertrui. Ze mocht haar wel, ookal kende ze haar eingelijk helemaal niet zo goed. Ze was ook anders.

21Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 2:19 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlet lachte "De kleuren van mijn zus d'r school zijn roze en geel, zelfs als ze zwart en paars waren zou ik noglang nadenken voor ik het ook maar aan zou raken" ze huiverde "Cheerleading, en footbal zijn gewoon nutteloos, en ik weet nog niets van de glee club, dus heb nog geen oordeel, als het aan mijn ma ligt zat ik nu al bij de cheers, maar ik moet mijn vleermuizen wegdoen als ik nergens bij ga, dus ik ga denk voor glee" ze glimalchte.

22Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 2:22 pm

Liz

Liz

'Heb jij vleermuizen?'Vroeg Liz geïnterreseerd. 'Ik heb een schat van een slang thuis, ze heet Sissel. Niet een erg originele naam, maar ik heb haar ook al lang.'Zei Liz met een glimlach tegen Scarlett. Ze deelde ook al haar liefde voor ietwat bizarre huisdieren.

23Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 2:26 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlett knikte "Jep, fruit vleermuizen, insecten zijn kleiner, en vampier al helemaal, plus de laatste mag neit vna mijn moeder" ze glimalchte "Nectar vleermuizen zijn ookal klein, maar fruit is ideaal, de mijnen zijn ingeent en zo dus je kan ze gewoon opakken" ze glimalchte "een fruitvleermuizen zijn al voor het schemert wakker" ze glimalchte "Ik houd van alle 10" ze glimalchte "Je moet een keer langskomen, je zal ze gaaf vinden" ze glimalchte "En je mag ze voeren."

24Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 2:30 pm

Liz

Liz

'Leuk, dan kan jij kijken hoe mijn uberkleine slangetje een muis in een hap opslokt. Echt facinerend.'Zei Liz. Ze hield wel van dieren, echt, maar ze begreep ook de wetten van de natuur, en haar Sissel moest toch echt eten.

25Het school plein ding Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 2:35 pm

Scarlett

Scarlett

Scar grinnikte "Demijne zijn ook fasinerend, een tros bananen verscheurd zien worden door een zwerm vleermuizen is bijzonder" ze ;achte "En die slang ook koel ja" voor het eerst in haar leven vond ze iemand aardig, eigelijk best bijzonder, maar het meisje had gewoon dezelfde smaak.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 4]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum