World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het school plein ding

+2
Liz
Scarlett
6 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 2:38 pm

Liz

Liz

'Ik zou het graag willen zien, dan kan je meteen die make-over doen die je beloofd had.'Zei Liz met een glimlach. Ze stapte even met haar voeten op de grond om haar Vanz weer aan haar voeten te schuiven.

27Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 2:50 pm

Scarlett

Scarlett

Scar glimalchte "Das dan geregeld, spreken we hier af na school? dan geef ik je een lift" ze glimalchte teon haar mobiel weer afging "Nee ik heb hem echt neit, en je kan mijn kamer niet in, ik heb de sleutels hier" ... "Nee je komt niet hierheen, wat zullen adnere mensen denken als ze me niet met een cheerleader" ze zuchtte en hing weer op "Wat is dat een stomme zeur, die Petula" zei ze.

28Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 3:10 pm

Liz

Liz

'Ik vrees dat ik niet met je mee ksn rijden in jouw auto, ookal zou ik het nog zo graag willen. Ik laat mijn pick-upje, hoe oud hij ook is, hier echt niet staan. Maar verder is het dan geregeld.'Zei Liz met een vrolijke glimlach.

29Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 3:14 pm

Scarlett

Scarlett

Scar glimalchte vrolijk naar liz en glimalchte "Dat is dan geregeld" herhaalde ze. daarna keek ze naar Kurt. tenminste, zo had Liz hem genoemd "Zeg, Liz, wil je zo aardig zijn me aan je vriend voor te stellen" ze glimalchte.

we gaan verder in huize kensington, maar blijven hie ook voor kurtje, anders is ie alenig

30Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding vr nov 12, 2010 11:23 pm

Kurt

Kurt

WAS IK ER NOU OOK GEWEEST "Football en Cheerios zijn onzin""PArdon?" XD "MAke-over" "Wat moet ik regelen? waar?" XD oowww Sad


Kurt glimlachte , "Hoi , Ik ben Kurt , maar dat had je al gemerkt ..." Hij aarzelde even om terug te vallen op haar Football , Cheerios en Glee-club zijn onzin praatje en deed dat toen ook "Du s jij vind Football , cheerleaden èn Glee-club onzin? Ik voel me zwaar beledigd...en dan over die make-over... " Hij wou er 'jij kan er ook wel eentje gebruiken' achteraan plakken , maar dat deed hij toch maar niet...

31Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 3:42 am

Liz

Liz

'Sorry Kurt, maar zie jij mij al bij de cheerios? Die Sue is een bitch en in het footballteam mogen volgens mij niet eens meisjes. Zou wel een reden zijn om erin proberen te komen, maar toch.' Zei Liz tegen Kurt. Ze ging maar niet in op die make-over. Ze wist dat als Kurt haar zou stylen dat hij haar er uit zou laten zien als hemzelf, maar dan in een vrouwelijke vorm.

32Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 3:46 am

Scarlett

Scarlett

Scar lachte "Van glee weet ik amper wat, maar cheerleaden is onzin, geloof me, mijn zus is er HELEMAAL in de ban van, en football zijn gewoon jongens die door sociale regels aleen meisjes die cheeren kunnen daten, ik weet niet hoe het hier zit, maar waarschijnlijk is de leidster van de cheerleaders de grootste bitch van de school" ze haalde haar schouders op "Ik moet van me ma bij de glee club, omdat ik anders, zoals ik alm zei, mijn vleermuizen niet mag houden" ze glimalchte "En die makeover? jezal er wel anders over denken" ze had inmiddels al gezen dat Kurt veel aandact besteede aan zijn uiterlijk "Als ik 'modieus' zou willen zijn was ik dat echt wel, ik wil aleen zijn zoals ik ben" na die statement glimlachte ze.

33Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 3:54 am

Kurt

Kurt

"Niet àlle footballers willen meisjes versieren weet je..." zei Kurt , op dat tweede reageerde hij niet , hij voelde zich steeds meer beledigd... Ookal was dat vast onbewust geweest...

34Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:03 am

Scarlett

Scarlett

Scarlett haalde haar schouders op "Tja, het kan hier aan de West-coast er anders aan toe gaan, maar ik vertel aleen wat mijn ervaringen uit florida zijn" ze haalde haar schouders op en glimalchte.

35Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:06 am

Kurt

Kurt

"Nee nee , zo bedoel ik het niet , de meeste wel... maar niet àllemaal..." zei Kurt , nu moest ze het maar begrijpen hij had geen zin om over het plein te roepen -Hallo Los Angles , ik ben Kurt Hummel en ik val op jongens'-

36Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:09 am

Scarlett

Scarlett

Scar begon te lachen. "I get it" zei ze met een glimalch. ze had al een vermoeden gehad. maar nu begreep zedat hij DAT wilde zeggen. Ze glimalchte "Wow, mam zal trots zijn, ik heb gepraat met iemand die in het foorball tea zit zonder hem uit te schelden, of slushie te gooien voor hij dat doet" ze glimalchte en draaide de grote vintage ring met de grote roze steen rond haar vinger.

37Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:14 am

Liz

Liz

Liz glimlachte. 'Weetje, eingelijk zouden wij gewoon bij de cheers moeten gaan om de rest te irriteren.' Ze had wel vaker idiote plannetjes die nooit ergens op uitliepen, maar meestal was het geweldig om ze uit te voeren. Ze wou de gezichten van die Blond-Squad tutjes wel eens zien als zij ook zo'n pakje aan zou hebben.

38Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:16 am

Scarlett

Scarlett

"Haha" Scarlett was aan het lachen "als je me even vertelt wat de kleuren van deze school zijn..." ze glimalchte "Dan denk ik erover na, mijn zus zal een hartstilstand krijgen" ze lachte vrolijk.

39Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:25 am

Kurt

Kurt

"Rood en wit , ik wil jullie wel eens in zo'n pakje zien lopen ..." lachte Kurt "En ik wil het gezicht van Sue ook wel eens zien ... " hij moest al lachen bij het idee...

40Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:27 am

Scarlett

Scarlett

Scarlett grijnsde "daar zie ik mezelf niet zo snel in, maar eerder dan het geel en roze van die van mijn zus" ze rilde "Ik heb niet echt een gevoel voor mode of zo, maar zij zien eruit als zuurstokken, of van die ruitvormige spekkies"

41Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:34 am

Liz

Liz

'Ik houd wel van kleur, maar roze met geel gaat me toch net iets te ver.' Zei Liz met een glimlach. 'Waarom gaat jouw zus eingelijk naar een andere school dan jij?' Vroeg ze erachteraan. Ze zat zich dat al de hele tijd af te vragen.

42Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:36 am

Kurt

Kurt

Kurt stopte met lachen "Roze en geel...?" vroeg hij verbaasd , dat was de ergste kleuren combi ooit... " Dat doet me inderdaad denken aan van die spekjes ..." zij hij toen met een glimlach.

43Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:37 am

Scarlett

Scarlett

Scar lachte "Ze gaat naar een school dichter bij huis, ik wil gewoon niet weer bij haar zitten, ze is een enorme bitch" ze glimalchte "Maar hoe zit het met de popiejopies hier, wie zijn zogenaamd populair, wie zijn de pesters, wie de losers..." ze keek kurt aan.

44Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:39 am

Kurt

Kurt

"De populaire mensen , zijn de cheerleaders en footballers die niet in de gleeclub zitten , deze zijn meteen ook de pesters , de glee club daar in tegen ... als je daar in zit behoor je tot de grootste losers van de school... waaronder mij.." legde Kurt uit en zij glimlach verdween...

45Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:43 am

Scarlett

Scarlett

Scarlett grijnsde "Mooi, dan ga ik dus bij de glee club." ze grijnade "Trouwens, jij mag vanmiddag ook komen hoor" ze viste een briefje uit haar tasd en krabbelde er snel een adres op, van een een luxe buitenwijk van LA, aan die kant was er ook een high-school. ze glimalchte "Ik zou het ook leuk vinden als je zou komen, aleen geen hartstilstand krijgen van mijn kamer oke" ze lcahte

46Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:45 am

Kurt

Kurt

Kurt gimlachte "Ik zou graag komen , en ik zou mijn best doen om geen hartstilstand te krijgen... ik weet niet of het gaat lukken..." grapte hij erachteraan , hij was blij dat hij eens uitgenodigd werd om ergens te komen... en hij pakte het briefje aan.

47Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 4:53 am

Scarlett

Scarlett

Scarlett lachte vrolijk "Mooi, mijn ma zla blij zijn, bid maar alvast dat mijn zus niet opendoet, maar oke" ze glimalchte. en pakte haar mobiel "Jullie nummers?"

48Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 5:00 am

Liz

Liz

Liz viste een gifgroene sony ericsson met qwerty toetsenbord uit haar zak en zocht haar eigen nummer op. 'Ik weet hem nog steeds niet uit mijn hoofd.' Mompelde ze. Toen ze hem gevonden had, zei ze met heldere stem 0623985375.

49Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 5:04 am

Kurt

Kurt

Kurt keek even vebaasd naar Scarlett , hij had zijn nummer nog nooit hoeven geven , als hij hem nog maar uit zijn hoofd wist...dat was niet het geval en hij pakte zijn mobieltje , hij zocht even naar zijn nummer en somde het toen op "06...67...78...42...09.. Als ik het goed heb ..."

50Het school plein ding - Pagina 2 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 5:05 am

Scarlett

Scarlett

Scar lachte en sloeg het snel op "De mijne is 06-12344321" ze glimalchte. "Dit is voor het eerst dat ik mijn nummer aan een ander geef, ptula zal en hartstilstand krijgen." ze glimalchte "Dat is dan meteen de uitkomst van al mijn wensen."

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum