World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het school plein ding

+2
Liz
Scarlett
6 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 11:28 am

Riri.

Riri.

Riri liep door de schooldeur naar buiten. Terwijl ze in haar tas grabbelde op zoek naar het zakje met haar boterhammen liep ze naar een bankje in de zon. Ze keek om zich heen. Meestal was ze alleen in het begin van de pauze, niet omdat ze geen vrienden had maar ze was geen hondje wat achter iedereen aan liep. Riri wachtte altijd tot er iemand naar háár toe kwam.

52Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 11:53 am

Rachel

Rachel

Rachel had een gezonde boterham in haar hand. Perfect belegd zodat er niet teveel caloriën inzaten. Ze hield zich niet aan een strak dieet maar lette op haar gewicht en wilde zichzelf behoeden voor dikheid. Rachel stapte naar buiten. Ze had een tussenuur, hierna zou de eerste glee les weer beginnen.

53Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 11:57 am

Riri.

Riri.

Riri hapte in haar boterham, met pindakaas. Hiernaar zou ze een kauwgumpje nemen en naar de glee-club gaan. Het was leuk, eigenlijk gewoon geweldig. Zingen was haar passie, en dansen ook. Een geweldige combinatie dus.

54Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 12:06 pm

Rachel

Rachel

pindakaas in de VS ...?
-
Tot haar opluchting ontweek ze een splets slushpuppie die wat onhandig op haar gemikt werd. Met enkel wat spetters op haar paarse T-shirt liep ze verder. Ze zag een meisje die ze in het auditorium had zien zingen zitten. Ze zat alleen, en aangezien dat het laatste vrije tafeltje was ging ze op een stoel tegenover haar zitten. Ze glimlachte even naar haar.

55Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 12:09 pm

Riri.

Riri.

Peaunutbutter.Very Happy
Denk ik? xd
--
Riri glimlachte naar het meisje die tegenover haar ging zitten. ''Jij bent het meisje wat zo goed kon zingen.'' zei ze terwijl ze nog een grote hap nam. Het meisje wat voor haar was komen zitten kon bijzonder goed zingen, maar leek niet veel vrienden te hebben. Wat wel zielig was.

56Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 12:18 pm

Rachel

Rachel

ohja xD die is echt goor Razz smaakt naar chemisch plastic
-
Rachel knikte helemaal instemmend "inderdaad, en jij bent 1 van de nieuwe leden." zei ze tegen haar. "Welkom bij de Glee-club." zei ze vrolijk nadat ze een hap van haar brood genomen had. "Heb je zin in je eerste repititie?" vroeg ze na een tijdje het meisje te hebben bestudeerd.

57Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 12:21 pm

Riri.

Riri.

Riri grinnikte bij het knikken van het meisje. ''Ja, ik ben die nieuwe en ja ik heb er heel erg zin in. Wat voor een liedjes doen jullie vooral?'' vroeg ze waarnaar ze weer een hap van haar brood nam, het was wel fijn om te praten met iemand die er al langer mee bezig was.
--
Haha, nouen.Razz

58Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding za nov 13, 2010 1:50 pm

Rachel

Rachel

"Verschillende soorten, heb je al eens optredens gezien van Glee?" het was veel te moeilijk om uit te leggen zonder voorbeelden. Maar over het algemeen werden nummers in een nieuw jasje gestoken.

59Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding zo nov 14, 2010 12:01 am

Riri.

Riri.

''Ja, niet naar veel. Misschien 1 of 2.''zei ze met een glimlach. Ze nam de allerlaatste hap en gooide het zakje in het dichtstbijzijnde prullenbak, naast zich dus. ''Zullen we alvast gaan of..?'' vroeg ze glimlachend.

60Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 6:52 am

Quinn

Quinn

Quinn parkeerde netjes haar auto en stapte uit, haar tas had ze al om en kort keek ze rond. Hiervoor had ze Jamie al weggebracht. Quinn liep van de parkeerplaats het plein op. Nieuwsgierig keek ze rond naar de mensen, op zoek naar bekenden.

61Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 6:56 am

Scarlett

Scarlett

Scar zat aan een tafel in de schaduw van een boom. Ze at een bosbessen cakje dat dankzij voedselkleurstof helemaal paars was. Met een glimlach zette ze haar tenden in het cakeje dat bij haar paarse jurk en highlites machede.

62Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 6:58 am

Quinn

Quinn

Quinn keek rond maar zag zo snel geen bekenden met wie ze wilde praten en vrijwel alle tafels waren bezet. Ze liep naar een tafel waar alleen een meisje zat met en cakeje. 'Is het erg als ik aand e tafel erbij kom zitten?' vroeg Quinn haar.

63Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 7:00 am

Scarlett

Scarlett

Scar glimalchte "Niet zolang die persoon geen cheer of footballer is, met de uitzondering op Kurt" ze glimalchte. en streek een pluk zwart haar achter haar oor waardoor een grote paarse oorbel tevoorschijn kwam.

64Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 7:04 am

Quinn

Quinn

Quinn ging zitten. Ze keek even naar het meisje. 'Ik ben geen cheerleader meer, het enige waar ik bij zit in New Directions.' zei ze tegen het meisje. Het was toch wel te zien. Ze droeg geen cheerleaderpakje meer, alleen nog jurkjen.

65Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 7:09 am

Scarlett

Scarlett

Scarlett glimalchte "Ik ook, ik ben nieuw" ze stak haar hand uit "Ik ebn Scarlett Kensington, en niet net als mijn zus cheerleader." ze glimalchte "Das Petula Kensington, misschien heb je haar ooit gezien bij een cheer kamp of zo" ze haalde haar schouders op

66Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 7:19 am

Quinn

Quinn

Quinn schudde de hand. 'Quinn Fabray. En ik heb wel eens van je zus gehoord.' zei ze tegen Scarlett. 'Dus jij zingt ook. kan je het goed?' vroeg ze maar.

67Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 8:18 am

Scarlett

Scarlett

Scarlett maakte een wijfeldend gebaar "Ik vind het zelf niet al te geweldig." ze glimalchte "Maar blijkbaar is het niet zo hel erg" ze nam nog een hap van haar paarse muffin. Waarschijnlijk zou die Quinn het gothic meisje met de paarse muffi raar vinden, maar iedereen voond haar altijd raar.

68Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 8:28 am

Quinn

Quinn

Quinn knikte even. 'Is je lievelingskleur zwart of paars?' vroeg ze aangezien veel bij Scarlett zwart was maar ook veel paars. Quinn vond het typisch haar dat zij zoiets ging vragen.

69Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 11:26 am

Scarlett

Scarlett

Scarlett lachte "Bijna goed, zilver" ze glimalchte "Zwart heeft een mooie tweede plek, als je mijn auto, of kamer, of juwelenkis t, of mobiel, of autosleutel" ze glimalchte en legde een zwart duur mobieltje op tafel, helemaal volgeplakt met witte steentjes, tenminste het deel dat geen touchscreen was. Ze glimalchte "En jou lievelings kleur" ondertussen ging ze in haar hoofd verder met al het zilver, een deurklopper, de sleutel van haar kamer, die pen met dat zlveren doodshooftje op het achterkantje....

70Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 11:30 am

Quinn

Quinn

Het was een goede vraag vond Quinn en eigenlijk had ze er nog niet heel veel over nagedacht. 'Wit of blauw.' antwoordde ze. Quinn had mt heel veel dnigen heel veel verschillende kleuren. Zo was haar mobiel zwart, haar auto rood,veel kleding wit en haar schriften groen.

71Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 12:01 pm

Scarlett

Scarlett

Scarlett knikte "Ook mooi" ze glimalchte en beandwoorde een smsje van zowel kurt als Liz, haar eerste vrienden. Ze glimalchte en nam nog een hap van haar muffin, het lege papiertje gooide ze in de prullenbak.

72Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 12:04 pm

Quinn

Quinn

Quinn keek even rond maar pakte uiteindelijk haar mobiel. Ze keek even naar de achtergrond waar Jamie vrolijk lachend op stond. Gelijk ging door haar hoofd het hele zware maar leuke jaar. Ze keek weer even naar Scarlett.

73Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 12:22 pm

Scarlett

Scarlett

scar grinnikte "Weetje, je kent Kurt vast wel he?" ze keek QUinn aan "Ik en Liz heben hem een make-over gegeve, hij gaat kij er ook een geven en we moetne ons er een week aan houden, hij word zooooo Goth en Emo" ze grinnikte.

74Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 12:27 pm

Quinn

Quinn

Quinn grinnikte toen ze Kurt voor zich zag als gothic. 'Ik ben benieuwd.' zei ze met een grijns. Ze keek Scarlett aan. 'Dat is trouwens wel een geniaal idee, en enig idee wat er met jou gebeuren gaat?'

75Het school plein ding - Pagina 3 Empty Re: Het school plein ding ma nov 15, 2010 12:34 pm

Scarlett

Scarlett

Scar zuchtte "Ik ben bang, babydoll" ze glimalchte en pakte haar telefoon en pakte een foto van een meisje van een jaar of 10 in een roze pofjurk met blond haar "Dit was ik totn ik 10 was, en ik ben bang dat kurt mijn jeugd gaat herhalen."

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum