World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lokaal 118 - New Directions oefen lokaal

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Brittany

Brittany

Zoals iedereen hier weet oefenen de Glee-clubbers niet altijd in het auditorium. Hun meetings zijn bijna altijd in een lokaal, waar ze praten over hun setlist, liedjes aan elkaar laten zien en ook het concert van het dovenkoor hadden.

Regels: Alleen toegang voor Glee-clubbers

Brittany

Brittany

Brittany glipte naar binnen, keek of er niemand achter haar aan kwam en sloot toen zorgvuldig de deur. Daarna liep ze naar de piano en stalde haar bladmuziek uit. Wat niemand van haar wist was dat ze sinds kort pianolessen volgden, op een een of andere manier kon ze noten beter onthouden dan franse woordjes. Brittany begon met het spelen van Halo, een van haar favoriete nummers. De woorden zong ze er zachtjes bij, aangezien ze de tekst niet helemaal uit haar hoofd kende.

Kurt

Kurt

Kurt liep langs het lokaal waar de gleeclub altijd oefende en hoorde een pianospel.. Hij zat zelf op piano les en dit was niet slecht, hij glipte het lokaal binnen en sloot de deur achter zich.

Brittany

Brittany

Brittany schrok zich wezeloos toen de deur openging en gooide haar bladmuziek in het rond. Toen ze zag dat het Kurt was, bedaarde ze een beetje. "Hey, Kurt! Alweer een beetje gewend aan school?"

Kurt

Kurt

"Ja hoor Britt , jij ook? Het enige wat nog een hele klus gaat worden zijn de cheerios..." zei Kurt met een knipoog "Aan de piano zie ik..." zei hij terwijl hij Brittany haar bladmuziek oppakte en het op de piano legde.

Brittany

Brittany

"Oh, haha, ik moet toch iets doen nu ik geen vrienden meer heb..." Brittany lachte geforceerd, sinds Quinn haar negeerde en Santana van school was, was ze ontzettend veranderd. Ze was serieuzer, minder dom, minder onverschrokken, ze wist niet of het goed of slecht was.

Kurt

Kurt

"Geeen vrienden...?" zei Kurt verbaasd , hij had altijd gedacht dat hij de vriendloze was , behalve Mercedes had hij ook niet echt vrienden... maar Brittany leek altijd zo populair...

Brittany

Brittany

Brittany zag Kurt's gezicht en glimlachte even. "Het is eenzaam aan de top, Kurt. Mensen doen dingen voor je, willen dingen mét je doen. Maar niemand die er voor je is, nu besef ik pas hoe erg ik Quinn en Santana nodig had." Ze keek Kurt aan.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum