World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lokaal 206 - Leeg lokaal

5 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Lokaal 206 - Leeg lokaal ma nov 15, 2010 10:46 am

Sue

Sue

Lokaal 206 is een lokaal dat niet meer wordt gebruikt om les te geven. Wel staan er nog stoelen en een paar tafels. De muur is beklad met allemaal teksten van leerlingen, vaak over leraren. Soms komen leerlingen hier in de pauzes of vrije uren om muziek te maken, te zingen of gewoon te chillen.
Er passen niet meer dan 10 personen in het lokaal (het is niet heel groot).

2Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal ma nov 15, 2010 10:54 am

Finn.

Finn.

Finn zakte neer op een van de houten stoelen, die een beetje te veel kraakten. Hij stond gelijk weer op en voelde met zijn hand op zijn broek, Gadver, Kauwgum. Hij trok het kleverige spul ervanaf en bestudeerde de volgende stoel goed voor hij erop ging zitten. Hij had even een momentje voor zichzelf gewild, en waar kon dat beter dan in lokaal 206.

3Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal ma nov 15, 2010 12:22 pm

Sam Evans

Sam Evans

Sam vond tot nu toe, in tegenstelling tot veel andere leerlingen, de pauzes op deze school het stomst. Eigenlijk kwam dat alleen doordat hij hier net nieuw was. Hij had al wel mensen leren kennen, maar vrienden? Dat nog niet. Hij liep een beetje eenzaam rond in de gangen tot hij opeens een jongen in zijn eentje in een lokaal zag zitten. Sam gluurde door het raampje het lokaal in. Het was Finn, een jongen die hij al wel had ontmoet. Sam zuchtte diep en deed de deur op een kier. Hij stak zijn hoofd naar binnen. “Ehm… vind je het erg als ik erbij kom zitten?” vroeg hij een beetje onzeker.

4Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal ma nov 15, 2010 10:23 pm

Finn.

Finn.

Finn schrok op uit zijn dagdromen, maar grijnsde toen hij Sam, de nieuwe jongen, zag. "Ja hoor, kom er maar bij. Maar pas op voor de kauwgum." Finn schoof een paar stoelen, die onder de kauwgum zaten, naar achteren. Zodat Sam er niet op ging zitten. "En, hoe bevalt McKingley High je?"

5Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 8:19 am

Puck

Puck

Puck duwde de dichtstbijzijnde deur open. Hij ontvluchtte een leraar die achter hem aanzat om hem te laten nablijven. Hij zag Sam en Finn zitten. 'Hi, ik kom er maar bijzitten. Twee jongens alleen in een lokaal, wat zullen de buren denken?' Zei hij met een scheve grijns.

6Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 8:29 am

Finn.

Finn.

"Dat ze het gezellig vinden en of ze er ook bij mogen komen zitten?" Finn grijnsde. "Puck dit is Sam, een nieuwe jongen die goed kan zingen en in het footbaalteam zit. Sam dit is Puck, footballer gleeclubber en de grootste versierder van heel McKinley High."

7Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 9:15 am

Sam Evans

Sam Evans

“Ehh… hoi”, zei Sam tegen Puck. Die zag er stoer uit en inderdaad, zoals Finn al zei, als een jongen die goed met meisjes om kon gaan. Daar kon Sam nog wat van leren. Eigenlijk vond hij Puck totaal niet iemand voor de Glee club, veel te stoer. Maar misschien kon Sam ook wel bij de Glee club, als Puck er ook bij zat. En volgens mij werd Puck niet gepest.

8Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 9:18 am

Finn.

Finn.

"Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven, Sammie, hoe bevalt het je hier?" Finn grijnsde en ging een beetje verzitten.

9Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 9:18 am

Puck

Puck

Puck schoof een stoel bij en ging er achterstevoren opzitten. 'Ja, dat ben ik.' Zei hij droog. 'Maar, vertel eens, Finn, gozer. Waarom zit je hier met hem in dit lokaal? Zijn jullie je aria's aan het oefenen?' Vroeg hij met een glimlach aan Finn.

10Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 9:23 am

Finn.

Finn.

"Jup, ik heb hem net Mozart aangeleerd en morgen gaan we samen Bach oefenen. Natuurlijk niet, sukkel. Ik zat hier een beetje te chillen op deze kauwgumstoelen, toen Sam binnenkwam. En toen kwam jij binnen, dus eigenlijk deden we niets." Finn grijsnde, Puck kon soms zo droog zijn.

11Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 9:27 am

Sam Evans

Sam Evans

"Hmm, ik vind het wel leuk, hoor", antwoordde Sam Finn. Hij vertelde maar niet dat hij zich een beetje eenzaam voelde met geen vrienden. Maar ja, Sam zat in het Football team dus dat zou wel snel veranderen, hoopte hij. Sam grinnikte zachtjes om het gesprek tussen Finne en Puck.

12Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 9:55 am

Kurt

Kurt

GOD , hoe moet ik Kurt nu toch binnen laten komen Mad

Kurt vluchtte het dichtsbijzijnde lokaal in , een aantal footballers hadden hem achternagezeten , en als hij niet dit 'lege' lokaal binnen gegaan was , lag hij nu op zijn kop in de vuilcontainer.

13Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 10:19 am

Sam Evans

Sam Evans

Sam schrok op uit zijn gedachte door een nieuw iemand die binnenkwam. Het was een jongen met een… eigen stijl. Het was Kurt. Het leek erop dat hij ergens voor vluchtte. “Gaat alles goed, gast?” vroeg Sam aan Kurt.

14Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 10:21 am

Finn.

Finn.

Finn deed net zijn mond open om Sam te antwoorden toen Kurt het lokaal binnen kwam vallen, letterlijk vallen. "Wow, Kurt, waarom zo'n haast?" En toen tegen Sam. "Dat is Kurt, de meest modebewuste jongen op onze school. Hij zit bij de Cheerios, hij is kicker bij het footballteam en lid van de Gleeclub. Kurt, dit is Sam, hij is nieuw hier en hij zit ook bij ons in het team."

15Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 10:26 am

Sam Evans

Sam Evans

Wow, al deze mensen zat én bij het Football team, én bij de Glee club. Dat leek Sam ook wel wat. Hij bedacht dat als hij vrienden wilde, hij meer moest gaan praten. "Hebben jullie eigenlijk een vriendin? Of, eh, hebben jullie meerdere vriendinnen?" Hierbij keek hij nadrukkelijk naar Puck.

16Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 10:28 am

Finn.

Finn.

"Pfff. Long story. Maar ik heb geen vriendin." Finn glimlachte geforceerd en probeerde vooral niet aan Quinn en Rachel te denken.

17Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 10:31 am

Kurt

Kurt

Kurt schudde zijn hoofd "Ik heb geen vriendin , ga er ook nooit een krijgen..." zei hij met een waarschuwende blik op Puck met zijn hilarische graPJES...

18Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 10:34 am

Sam Evans

Sam Evans

"Ik ook niet. Maar ja, des te beter, hè!" Sam grijnsde. Hij zag wel dat Finn ergens mee zat, maar volgens mij had hij er niet heel veel zin in om met alle jongens erbij zijn diepste gevoelens te bespreken. En anders zou hij er zelf wel over beginnen. Sam moest zachtjes lachen toen hij de opmerking van Kurt hoorde, zoiets had hij wel verwacht.

19Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 10:55 am

Finn.

Finn.

"We zouden inderdaad allemaal heel raar opkijken als jíj met een vriendinnetje thuis zou komen, Hummel." Finn lachte en keek Sam aan. "Hoezo, beter?" Finn had niet echt gedacht dat Sam een ladykiller was.

20Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 11:00 am

Kurt

Kurt

Kurt zocht naar een onbekauwgomde stoel en ging zitten "HAHA , heel grappig..." zei hij , hij was een beetje beledigd dat Finn hem Hummel doemde , meestal waren de enigen die dat deden Puck en de niet-gleeclubbers.

21Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 11:01 am

Finn.

Finn.

"Sorry als ik je heb beledigd, Kurt. En je mag mij best Hudson noemen hoor, ik vind Hummel gewoon een leuke naam." Finn had Kurt's gezicht echt wel gezien, hij haatte het als hij hem kwetsde. Kurt had het al moeilijk genoeg, vond Finn.

22Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 11:13 am

Sam Evans

Sam Evans

Sam wist niet goed wat hij daarop moest antwoorden. Hij had het meer gezegd om stoer te doen, al was het wel een klein beetje waar. Hij zou graag een vaste vriendin willen, maar tot die tijd vond hij het wel leuk om naar alle meisje te kijken, al durfde hij er niet op af te stappen. Sam hoopte dat hij snel een lief meisje ontmoette.

23Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 11:23 am

Puck

Puck

'Vraag me niet om ze allemaal op te noemen, alsjeblieft. Ik heb in ieder geval geen vaste relatie als je dat bedoelt.' Zei Puck met een scheve glimlach. 'Maar, Hummel, moet jij niet in een vuilcontainer liggen?' Voegde hij eraan toe terwijl hij naar Kurt keek.

24Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 11:25 am

Kurt

Kurt

Kurt wou net verontschuldigend glimlachen naar Finn toen hij de opmerking van Puck hoorde... hij liet het voor de zoveelste keer opver zich heen glijden "Misschien wel... Puckerman.."

25Lokaal 206 - Leeg lokaal Empty Re: Lokaal 206 - Leeg lokaal di nov 16, 2010 11:26 am

Finn.

Finn.

Finn merkte dat Sam zijn vraag ongemakkelijk vond en hield er daarna over op. "Oh, daar vraag ik zeker niet naar, ik denk dat als je het vertelt ik een levenslang trauma heb. Hoe ging je auditie voor Glee eigenlijk, P?" Finn vond het leuk om mensen bij hun voorletter te noemen Puck werd P, Quinn werd Q, eigenlijk had hij nog niemand anders ontmoet die hij zo goed kende om een voorletter bij te gebruiken. Bij Rachel vond hij het namelijk niet klinken.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum