World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lokaal 106 - Het geschiedenis lokaal.

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

Riri.

Riri.

Een groot lokaal, waar veel posters hangen van het verleden. Ook spotprenten. Er staan iedere keer twee tafeltjes tegen elkaar, in een lange rij. 3 keer naast elkaar en 4 keer achter elkaar. Verder staart er een bord en bureau van de leraar. Je snapt het ongeveer wel. Er zijn natuurlijk verschillende leraren, verzin dat maar zelf.

Personen ; Niet meer als 24, zoveel stoelen zijn er namelijk.

Riri.

Riri.

Verveeld tikte Riri met haar pen tegen haar wang aan. Geschiedenis was een van de saaiste vakken, vond ze zelf dan. De helft van de les luisterde ze niet, wat ook niet raar was als je de saaie stem van hun leraar hoorde.

Puck

Puck

Puck gooide verveeld propjes tegen het kale achterhoofd van de geschiedenisleraar die een paar jaartallen op het bord kalkte. Hij wist het zo te doen, dat hij hem niet betrapte. Hij hing achterover in zijn stoel op de achterste rij in de linkerhoek.

Riri.

Riri.

Riri keek achterom, naar waar de propjes vandaan kwamen. ''Hee footballer.'' zei ze grijnzend, hij was haar niet eens opgevallen. De leraar bleef ongestoord doorgaan met zijn uitleg, die was het vervelen al wel gewend. Riri draaide nu met haar hele lichaam zijn kant op.

Puck

Puck

'Hallo vlammenmeisje.' Zei Puck met een grijns, terwijl hij nog steeds propjes katapulteerde tegen de leraar. Nu tegen zijn voorhoofd, aangezien hij omgedraaid was. Die leraar durfde toch niets tegen hem te beginnen, dan zou hij op zijn kop in de vuilcontainer belanden.

Riri.

Riri.

''Hoe gaat het met je?'' vroeg ze terwijl ze hem aankeek. Met hem praten was tenminste leuker als naar de leraar luisteren. Ze streek haar hempje glad en keek even naar de leraar die haar ook aankeek. Op dit moment wist ze niet of ze moest omdraaien of door blijven praten. Ze koos voor het laatste, het ergste wat er kon gebeuren was nablijven en dat gebeurde toch zo vaak.

Puck

Puck

Puck raakte met zijn laatste propje het oog van de leraar, die zich excuseerde en naar de lerarenwc rende voordat hij in tranen uit zou barsten. 'Goed, het is pas de eerste schoolweek en ik heb al een leraar overspannen gemaakt. Hoe gaat het met jou? Nog steeds hot zie ik.' (Vanwege vlammenmeisje, maar ik ga geen heet zeggen, dat is voor losers Razz)

Riri.

Riri.

Hahah Razz
--
Riri rolde kort met haar ogen. ''Ja, maar over een weekje zal je me zeker weer zin met een ander kapsel.'' zei ze terwijl ze een hand door haar handen haalde. Een paar meisjes riepen 'Ahww' toen de man wegrende, omdat die zogenaamd zielig was door het propje in zijn oog.

Puck

Puck

'Wat jammer, ik vind dit mooi hoor, vlammenmeisje.' Een paar jongens stonden op om Puck een high five te geven. 'Goed werk bro, het is pas de derde dag en hij rent nou al jankend weg.' Zei er een tegen hem. Puck lachte. 'Het was niet zoveel moeite, vorig jaar was deze ook al overspannen.' Zei hij.

Riri.

Riri.

''Tja, ik kan gewoon niet langer dan twee weken met een en hetzelfde kapsel zitten.'' zei ze grijnzend, het was ook zo. Meestal veranderde ze haar haren om de vijf weken, maar als ze haar kapsel leuk vond kon het ook nog een tweede keer doen.

Puck

Puck

'Dat heb ik ook, maar dan met meisjes.' Zei Puck droog. Hij was niet zo iemand die angstvallig probeerde geheim te houden dat hij een ontzettende player was. De leraar kwam terug en alle jongens die om Puck heenstonden slenterden in een tergend langzaam tempo terug naar hun plek.

Riri.

Riri.

''Dat laat meteen zien dat sommige jongens meisjes alleen als een object zien.'' zei ze grijnzend. Zoiets had ze al van hem verwacht, het was raar dat ze hem nog niet kende, aangezien hij een populaire voetballer was. Dat liet meteen ook zien dat ze zich meestal niet op andere concentreerde.

Puck

Puck

'Er zijn ook genoeg meisjes die jongens alleen als een object zien.' Zei Puck droog. Hij had al genoeg onenightstands gehad om dat te begrijpen. Soms leek het alleen maar of jongens degene waren die van meisjes profiteerden, maar het was vaak genoeg ook andersom. Niet dat hij daar problemen mee had...

Riri.

Riri.

''Kan best, maar zo een meisje ben ik niet.'' zei ze waarnaar ze een knipoog gaf. Tja, iedereen was verschillend, dat maakte deze wereld nou eenmaal. De leraar leek niet meer te durven kijken naar Puck, waar zij ook van kon profiteren.

Puck

Puck

'Ieder meisje is zo'n meisje, het ligt eraan met wie ze gaat.' Zei Puck, en trok een scheve glimlach. Hij had al genoeg brave meisjes zien veranderen in regelrechte sletten, als ze bij hem in de buurt waren.

Riri.

Riri.

''Kan best.'' zei ze grijnzend terug, ze zei nooit nooit. Want wieweet was ze wel zo. Enkele seconden keek de meneer naar haar, waarschuwend. Zij moest zoiets als praten niet flikken, zij was geen populaire en o-zo sterke footballer.

Puck

Puck

Puck schoot een propje tegen de leraar aan toen hij naar Riri keek en hij hield meteen op. Toen kreeg hij een idee om de leraar echt overstuur te maken. Hij pakte een football uit zijn tas en gooide hem naar een van zijn teammaatjes aan de andere kant van de klas. Deze ving hem handig op en gooide hem weer naar iemand anders. 'Geloof me maar, vlammenmeisje.'

Riri.

Riri.

''Oke.'' zei ze maar,hem kon je nooit van het andere overtuigen, wist ze. Ze keek naar het overgooi-spel en grinnikte zachtjes. ''Jij zit dus ook bij de Glee-club?'' vroeg ze terwijl hij bezig was, ze had hem gezien bij het oefenen, en de audities. Dus het moest bijna wel zo zijn.

Puck

Puck

Puck knikte alleen maar onopvallend. Het was niet iets waar hij echt mee te koop liep, hij deed het alleen om toch bij Quinn te zijn, ookal ontweek ze hem. Hij ving de football op en gooide hem naar Riri. In een mooi boogje, zodat ze hem gemakkelijk kon vangen.

Riri.

Riri.

Ahhww, dat is zooww lief. Dat van dat met Quinn.
--
Gemakkelijk ving ze hem en gooide hem naar een van de andere footballers. Sporten was een van haar favoriete bezigheden. Maar dansen en zingen waren toch haar nummer 1. De leraar probeerde de jongens te negeren, maar het leek moeilijk te lukken. Hij stond bijna op uitbarsten.

Puck

Puck

Hij IS lief. Weet alleen niet of Nicolette doet dat Puck de vader is, maar dat moet gewoon!

Puck zag de leraar en telde langzaam af, fluisterend, vlak bij Riri's oor. 'Drie, twee, een...' Na de een barstte de leraar in een luid huilen uit en rende het lokaal uit, gevolgd door alle voorwerpen die leeringen voor handen hadden. Pennen, sinaasappels en uiteindelijk ook de football. Die keihard tegen zijn hoofd opknalde. Puck en alle andere footballers begonnen alles rustig op te ruimen. De klas zag er nu uit als een ontzettend braaf klasje. Puck deed de football in zijn tas en ritste de rits dicht. 'Moet je eens opletten.' Fluisterde hij in Riri's oor, terwijl de onderdirecteur binnen kwam lopen.

Riri.

Riri.

<3
--
Riri draaide zich om, met haar betoverende en onschuldige glimlach. Ze keek de onderdirecteur aan. Wachtend op zijn preek, of iets in die richting. Het was conisch om te zien hoe dit zou aflopen, zonder dat ze enig idee had wat hiernaar kwam.

Puck

Puck

Alle leerlingen zaten nu braaf op hun stoel naar de onderdirecteur te kijken, die niet meer wist wat hij moest. Hij ging staan en brabbelde iets over dat ze stiller moesten zijn en ging weg. Hij vroeg zich af wat deze leraar zo vervelend vond aan deze klas. 'Jullie mogen nu iets voor jezelf gaan doen voordat de leraar terugkomt.' Mompelde hij nog voordat hij het lokaal uitstapte. 'En zo, doen wij dat op deze school.' Zei Puck tegen Riri met een glimlach.

Riri.

Riri.

''Dat zie ik.'' zei ze grijnzend, terwijl ze zich weer terugdraaide naar hem. Ze keek naar de klok, erg lang hadden ze nog niet. ''Dus bijna niemand weet van jou dat je bij Glee zit?'' vroeg ze nu wat zachter.

Puck

Puck

'Alleen de mensen die bij Glee zitten. En als je het aan iemand vertelt, verbouw ik dat gezichtje van je, hoe mooi het ook is.' Het laatste zei hij dreigend, maar hij zette daarna weer een scheve glimlach op en leunde achterover in zijn stoel.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum