World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lokaal 106 - Het geschiedenis lokaal.

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

Riri.

Riri.

Riri schrok van de bedreiging van Puck. Zonder nog wat te zeggen tegen hem draaide ze zich om. Misschien was zij dan wel agressief, zoiets had ze nooit tegen iemand gezegt. Ze probeerde zich te kalmeren, ookal zag ze er van buiten niet bang of iets in die richting uit.
--
Oke, nu denk ik terug aan dat van Chris Brown.XDD

Puck

Puck

Puck schudde even zijn hoofd heen en weer. Hij had haar wel erg bedreigd. Hij dacht dat Riri wel doorhad hoe belangrijk zijn status voor hem was. Het mocht niet uitlekken dat hij bij Glee club zat, als dat gebeurde zou hij er geweest zijn.

Riri.

Riri.

Riri keek naar de lijntjes op haar schrift. Zoiets had ze nou eigenlijk niet van hem verwacht, dat bewees dan weer meteen dat nooit mensen goed kon inschatten. Misschien was zijn status er belangrijk, dat snapte ze wel. Maar daarvoor een meisje bedreigen..

Puck

Puck

Puck keek rustig de klas rond. Het meisje begreep het gewoon niet. Een maatje van hem seinde de football weer tevoorschijn te halen en Puck haalde hem uit zijn tas en gooide hem met grote snelheid naar hem toe. Misschien was het maar goed ook, dat dit meisje bang voor hem was. Des te minder meisjes, des te meer aandacht hij kon hebben voor Quinn.

W8, is het gek dat ik niet weet welk ding van Chris Brown? xD

Riri.

Riri.

Rihanna was in elkaar geslagen door Chris Brown . Haar hele gezicht was onder de blauwe plekken en was opengehaald en dik enzo, echt griezelig gewoon. Er was ook allemaal gepraat over op het nieuws enzo.Razz

Riri kraste in haar schrift, wat moet ze anders doen. Naast zich zat haar vriendin, die heel de tijd de oortjes van haar iPod in haar oren had gehad. Gelukkig maar, ze moest er niet aan denken een paar harde vuisten van Puck in haar geIcyt te krijegn.

Puck

Puck

Puck keek op de klok. Het duurde nog tien minuten totdat de les afgelopen was. Hij vroeg zich af of hij misschien zijn excuses aan zou moeten bieden, maar zag daar van af. Hij wist dat dat toch niet zou helpen.

Riri.

Riri.

Riri tikte met haar pen op de tafel. Een zucht verliet haar lippen, ze wist nieteens wat ze hiernaar hadden dus pakte ze haar agende van de tafel en opende hem op haar rooster. Engels, weer een uur saaiheid. Maarja , elke les was saai.

Puck

Puck

De football vloog met grote kracht op Riri af. Puck zag het gebeuren en plukte hem uit de lucht, vlak voordat hij haar tegen haar slaap zou raken. 'Kan je niet mikken ofzo, gek?' Riep hij naar de jongen die hem gegooid had, en wierp hem keihard terug.

Riri.

Riri.

Geschrokken keek ze opzij, nog net zag ze de handen Puck die de bal ving. Daarnaar zag ze hem de snap met kracht op de jongen afgooien. Glimlach d keek ze hem aan. Misschien kon hij toch wel aardig zijn."Dankje."

Puck

Puck

Puck knipoogde alleen maar naar Riri. Hij was veel te druk met ruziemaken met degene die de bal gegooid was. Het was niet eens een footballer. De jongen was opgestaan en naar Puck gelopen. Puck stond nu ook op en werd meteen geflankeerd door twee footballmaatjes. Hij hoefde de jongen alleen maar dreigend aan te kijken en hij was al weg.

Riri.

Riri.

Riri keek naar het gedoe. Puck was zeker iemand met de status. Ergens snapte ze het wel dat hij niet wilde dat iemand het wist, alleen bleef de bedreiging wel in haar achterhoofd zitten. Even keek ze hem aan maar richtte zich weer op haar volgekraste schrift.

Puck

Puck

Puck pakte Riri's schrift met een grijns. 'Was je boos op me, hottie?' Vroeg hij, terwijl hij naar de volgekraste pagina keek. Hij hield hem schuin alsof hij naar een andere uitleg van het gekras zocht, terwijl die er duidelijk niet was.

Het is al beter dan vlammenmeisje xD

Riri.

Riri.

"Beetje." zei ze schouderophalend. "Zoiets wat jij hebt gezegd heb ik tenminste nog nooit meegemaakt." zei ze even wat sirieuser. Daarnaar merkte ze pas op dat hij haar schrift had gepakt. Zonder enige aarzeling reikte ze voorover om hem weer terug te pakken. Wat nog best moeilijk was.

Puck

Puck

Puck hield het schrift hoog boven zijn hoofd. 'Welkom in de koude, harde wereld, meisje.' Zei hij terwijl hij het schrift handig buiten het bereik van Riri hield, terwijl hij er nog steeds naar keek.

Riri.

Riri.

"Ik dacht dat het om mij heen zo hot was." zei ze grijnzen, lang kon ze niet boos op mensen blijven. Ze stapte met haar zwarte pumps op de tafel van Puck , waardoor ze nu zeker groter was.

Puck

Puck

Puck hield nu het schrift achter zijn rug. De rest van de klas was ook een chaos, dus ze vielen niet zo heel erg op. 'Vergeleken met jou is alles koud en hard, schatje.' Zei hij met een brede grijns.

Riri.

Riri.

"Tja, daar is niets aan te doen denk ik.". Ze gleed van Puck zijn kant van de tafel af en greep achter zijn rug, naar het schrift. Ze moest eerlijk zijn, dit had ze gemist. De lol met jongens.

Puck

Puck

Het schrift glipte uit Puck's vingers en hij keek Riri aan. Hij stond vrij dichtbij. 'Ik denk ook niet dat daar iets aan te doen is.' Mompelde hij en hij greep opnieuw naar het schrift, dat Riri nu weer vast had.

Riri.

Riri.

Doordat ze het schirft nog niet zo goed vast had had Puck hem weer. "Waarom heb je eigenlijk mijn schrift nodig?" vroeg ze uit het niets terwijl ze nogsteeds naar het schrift greep.

Puck

Puck

'Ik probeer uit te vogelen wat voor een frustratie in jouw gekras zit.' Zei Puck. De schuinheid droop er vanaf. Hij ging op zijn tafeltje zitten en bestudeerde het gekras in het schrift goed.

Riri.

Riri.

"Verveeling." zei ze, weer greep ze naar het schrift. Wat mislukte. Nu ging ze naast hem op de tafel zitten, ze zou het wel op een onverwachts moment doen. "En wat zie je erin ? " vroeg ze terwijl ze naar hem keek.

Puck

Puck

'Ik zie wel iets, maar voor een volledige uitleg zullen we toch echt naar een expert moeten.' Hij gooide het schrift naar een cheerio die vlakbij zat en deze begon het te bestuderen. 'Ja, een hoop sexuele frustratie met een vleugje angst.' Constateerde ze en gaf het schrift terug aan Puck. 'Precies wat ik al dacht.' Zei hij met een glimlach tegen Riri. 'Maar daar kunnen we wel wat aan doen.'

Riri.

Riri.

Met een opgetrokken wenkbrauw keek ze naar het andere meisje en daarnaar naar Puck. "Jullie hebben het dus fout." zei ze terwijl ze opsprong van de tafels terwijl ze nu met een snelle beweging het schuldige uit de handen van Puck pakte. Met een glimlach keek ze hem aan. "Dit is verveeling."'zei ze terwijl ze met haar roodgelakte vinger op het volgekraste blaadje wees.

Puck

Puck

De cheerio kwam naast Riri staan en wees op haar schrift met een french-manicure nepnagel. Ze volgde een hoekige lijn en zei:'Nee hoor, deze lijn maakt een hoek van precies 34 graden met die lijn.' Ze volgde een andere lijn met haar nagel. 'En daarom betekent het dus dat. Bij verveling zou hij een hoek van 50 graden hebben gemaakt.' Puck leunde rustig op zijn tafel en keek naar Riri en de cheerio.

Riri.

Riri.

Riri rolde met haar ogen. "Dan denken jullie dat." zei ze en gooide haar schriftje met een boog op de tafel. "Nu vrolijk?" vroeg ze glimlachend aan Puck.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum