World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De kluisjeswand tussen lokaal 107 en 108

5 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1De kluisjeswand tussen lokaal 107 en 108 Empty De kluisjeswand tussen lokaal 107 en 108 do nov 11, 2010 11:25 am

Puck

Puck

Deze kluisjeswand verschilt niet veel van alle andere kluisjeswanden verspreid over deze school. Het zijn witte kluisjes met een rood combinatieslot en een rode binnenkant. Er staan twee kluisjes boven elkaar. Veel leerlingen stoppen hier lesboeken in, en veel meisjes hebben ook een spiegeltje aan de binnenkant geplakt. Veel jongens bewaren er juist eten en veel nerds, tja, die worden er nou eenmaal in gepropt.
Regels:
-Maar 1 nerd per kluisje
-Niet andermans kluisje slopen, tenzij je een flink portie nablijven en strafwerk wilt.
-Max. 10 personen

Puck

Puck

Puck vulde de combinatie van zijn cijferslot in en maakte de deur open. Hij viste er zijn dip en numchucks die hij had gekocht van zijn zwembadschoonmaakgeld uit. Hij draaide het potje open en dipte er een in. Hij stak hem in zijn mond en kauwde rustig.

Riri.

Riri.

Riri opende haar kluisje met een draaibeweging van haar slot. Ze keek vlug in het spiegeltje waar ze haar gezicht perfect in kon zien. Zo kon ze haar mascara en lipgloss bijwerken, wat ze nu ook deed.

Brittany

Brittany

Brittany liep huppelend door de gang en streek haar cheerleaderrokje terug. Haar kluisje, naast dat van Puck, was van de binnenkant volledig beplakt met foto's van leuke jongens. Ze had een soort geïmproviseerd make-up-plankje in de deur bevestigd en smeerde nu een nieuwe laag lipgloss op haar lippen. Brittany keek opzij en zag dat Puck er ook was. "Hey, Puckie" Ze glimlachte en pakte haar engelse boeken uit haar kluisje.

Quinn

Quinn

Quinn stond bij haar kluisje. Het was de tweede naast de lokaaldeur dus erg rustig. Ze keek even naast het spiegeltje dat ze er nog in had hangen want er hing een foto van Jamie. Een kleine glimlach speelde op haar lippen.

Puck

Puck

'Hoi Brit, wil je ook een numchuck?' Vroeg Puck terwijl hij haar de zak met zoutjes voorhield. Hij glimlachte naar haar en keek even naar de binnenkant van zijn kluisje, waar vooral veel foto's van meisjes waarmee hij nu had hingen. Hij hield ze zo tevreden.

Brittany

Brittany

"Ja, lekker!" Brittany deed haar roodgelakte hand in het zakje en pakte er een numchuck uit. Ze nam er kleine hapjes van, zodat ze er lang van kon genieten. Sue had namelijk gezegd dat de Cheerios geen ongezonde dingen mochten eten. Brittany keek Puck aan "Zin in het nieuwe schooljaar?"

Puck

Puck

'Jahoor, nieuw seizoen, ik ga weer keihard knallen, net zoals vorig jaar.' Zei Puck met zijn arm tegen de kluisjes aan, zodat Brittany om zou moeten draaien om weg te lopen. Hij nam nog een in dip gedoopte numchuck en duwde de zak zoutjes en de dip weer in zijn kluisje.

Riri.

Riri.

Riri pakte de verschillende boeken uit haar tas. De witte tas die om haar schouder hing werd steeds breeder, maar gelukkig niet té. Ze streek haar witte jurkje wat bol uitliep glad en wierp nog een laatste blik in haar spiegeltje.

Puck

Puck

Puck glimlachte nog een keer naar Brittany. 'En jij?' Vroeg hij nog voordat hij zich omdraaide en Riri zag staan. 'Hallo vlammenmeisje.' Zei hij met een brede grijns. Hij stak zijn hand op naar Brittany als teken dat hij zo terug zou komen en stapte op het meisje af.

Riri.

Riri.

''Eey, footballer.'' zei ze met een betoverende glimlach. Ze sloot haar kluisje en verschoof haar tas een stukje, zodat hij beter op haar schouder lag. Ze keek de jongen aan, het was echt zo een bluffer.

Puck

Puck

'Puck is de naam, vlammenmeisje.' Zei puck met een grijns. Hij leunde tegen de kluisjes aan zodat hij zowel Riri als Brittany kon aankijken. Hij nam een stoere, patserige houding aan en keek naar Riri.

Riri.

Riri.

''Oke, hoi Puck. Ik ben Riri.'' zei ze en keek naar de jongen, met de naam Puck. ''Vind je zelf ook niet dat je erg patserig overkomt?'' zei ze met een glimlach alsof er niks aan de hand was, dit had op het puntje van haar tong gelegen en zoals zij was floepte ze het er dan ook uit.

Puck

Puck

'Schat, dat hoort zo, ik ben een footballer, wat zou ik anders moeten doen? Mijn huiswerk maken ofzo?' Zei Puck met een brede glimlach. Patsen was gewoon wat hij deed. Het was wie hij was.

Riri.

Riri.

''Ik ben je schat niet.'' zei ze glimlachend. ''En, huiswerk maken is een voorbeeld. Of gewoon normaal doen, zoals sommige hier.'' vervolgde ze, terwijl ze met haar vinger hem kort langs zijn kin streek. Daarnaar draaide ze om en liep naar de kantine.

Puck

Puck

Puck barstte in lachen uit. Normaal? Betekende dat dat hij gay moest worden zoals kurt? Of een loser zoals Rachel. Hij was zo normaal als ze kon krijgen. Ze moest eens leren dat een loser zijn hier niet normaal was. Hij draaide zich weer om naar Brittany. 'Sorry voor die irritante onderbreking.' Zei hij met een grijns.

Brittany

Brittany

"Maakt niet uit hoor, schat." Brittany had net het laatste stukje numchuck in haar mond gedaan en veegde met een roze tissue de kruimels van haar lippen. Ze kende Puck al jaren en wist precies hoe hij was, een meisje als Riri zou hij dus ook neit zomaar aan zijn neus voorbij laten gaan, dat was logisch. "Ik heb er ook wel zin in. Ik hoop dat ik eindelijk captain word van de Cheer-ios. Weet jij toevallig of Quinn, Kurt of Mercedes weer meedoen? Ik mis Santana echt, waar blijft dat mens toch." Met heimwee dacht Brittany aan Santana, haar allerbeste vriendin.

Puck

Puck

'Quin gaat niet meer bij de cheerios, vanwege Jamie.' Zei Puck. Hij vond het vreselijk dat hij zijn zoontje niet zo vaak zag. Dat hij niet eens wist dat hij zijn vader was. 'En Kurt en Mercedes zag ik wel op de lijst staan. Santana heeft gesmst dat ze naar een andere school is gegaan, een alleen maar meisjes school, vanwege, incidenten...' Puck wist niet of Brittany wist wat hij bedoelde, maar dat hield hij maar zo. 'Ze zei dat als ze zich goed gedraagt ze misschien wel terug mag komen.'

Brittany

Brittany

"Daar weet jij alles van hè, van die incidenten." Zei Brittany met een knipoog, ze wist dat Santana Puck altijd had beschouwt als haar vriendje, maar ze wist ook dat Puck daar heel anders over dacht. "Zal ik met Quinn praten? Je moet Jamie echt vaker zien hoor, het is gewoon sneu." Brittany had om deze reden al best lang medelijden met Puck, Quinn had zich volledig afgezonderd van iedereen en had Jamie voor zichzelf gehouden. Brittany hoopte nog steeds dat Quinn weer een beetje normaal zou worden, haar lieve vriendin.

Puck

Puck

'Ik denk niet dat ze toe gaat geven. Hij weet niet eens dat ik zijn pa ben.' Zei Puck. Er was heel even iets van verdriet te zien op zijn gezicht, maar hij herstelde zich snel. 'Het is ook mijn eigen stomme schuld, ik heb haar zelf weggeduwd.' Zei hij nonchalant.

Brittany

Brittany

"Oja?" Brittany was oprecht verbaasd. "Ik dacht juist dat je er alles aan had gedaan om haar jou leuk te laten vinden." Brittany keek Puck aan, ze snapte er helemaal niks meer van. Al was dat niet nieuw voor haar, ze was nou eenmaal niet de allerslimste.

Puck

Puck

'Nouja, ik ging met haar oppassen, en ondertussen was ik aan het sexten met Santana, daar werd ze niet zo heel erg blij van.' Zei Puck droogjes. Hij opende zijn kluisje weer en nam nog een in dip gedoopte numchuck.

Brittany

Brittany

"Hmmmm, nee, dat is inderdaad niet het slimste wat je kunt doen. Je weet hoe San is, die vertelt dat gelijk aan iedereen door, als eerste Quinn." Brittany had medelijden met Puck, hij had zo zijn best gedaan. "Waarom deed je dat überhaupt? Ik bedoel, als je op een goed blaadje wilt komen bij Quinn is het niet zo handig om te gaan sexten. Je weet hoe Quinn daar over denkt."

Puck

Puck

Puck sloeg met zijn hoofd tegen de kluisjes. (HIER KOMT EEN QUOTE:) 'Ik ben een seks haai, als ik stop met bewegen ga ik dood. Ik houd van Quinn, echt waar, maar ik heb het maar een keer met haar gedaan, en dat is gewoon niet genoeg.' Dit was voor hem echt waar. Het was wel raar dat hij, ookal hield hij echt met heel zijn hard van Quin hield, gewoon niet zonder HET kon...

Brittany

Brittany

Brittany moest even heel goed nadenken voordat ze deze zin snapte. "Maar Puckie, als je Quinn eenmaal hebt zul je toch niemand anders meer nodig hebben? Santana is van school, de rest heb je al gehad, verder is er toch niemand interessant meer..." Brittany glimlachte verlegen naar Puck, ze was niet heel erg goed in adviezen, vooral niet over dit soort dingen. Om iets te doen te hebben deed ze haar kluisje open en werkte ze snel haar lipgloss bij.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum