World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het veldje achter het Football-veld (audities Cheer-ios)

+4
Brittany
Riri.
Kurt
Sue
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Brittany

Brittany

Brittany was diep van binnen wel blij dat Abigail niet al te bitchy reageerde, nu ze haar naam hoorde herinnerde ze zich dat ze weleens van wat meiden had gehoord dat dit meisje niet erg aardig was, vooral niet tegen Glee-leden. "Ik ben Brittany, ik heb je volgens mij nog nooit eerder hier gezien, klopt dat?" Brittany glimlachte beleefd, zoals cheerleaders dat zo goed kunnen, voorlopig was het ijs nog niet gebroken. Ze stootte Riri aan en fluisterde heel zacht, zodat niemand anders het zou horen "Ken jij haar?".

Riri.

Riri.

''Nee.'' fluisterde Riri terug, maar de meeste cheerios leden kende ze niet. Niet omdat ze haar niet mochten, eerder andersom. De enige die aardig was was Brittany, vond zij dan.

''Kan best. Meestal ben ik op de plekken van de Cheerios. Maar het kan zijn dat je daar niet vaak komt.'' zei ze ook met een beleefde glimlach. ''Ik zit wel lang op school, en elk jaar bij de Cheerios.''.

Sue

Sue

"Nu gaan we over naar het volgende onderdeel", begon Sue, kijkend naar de meisjes die nog aan het rennen waren, "en jullie kunnen nooit meer laten zien of jullie daar goed in zijn, want jullie moeten NU weggaan." Sue genoot van de verdrietige gezichten. "Hmm, eens zien, IN EEN RIJ OPSTELLEN!" Schreeuwde ze naar de meiden, die haar natuurlijk allemaal gehoorzaamden. "En nu, allemaal drie flikflaks doen, gevolgd door twee radslagen en een perfecte handstand, die je twintig seconden aan moet houden. BEGIN!"

Riri.

Riri.

Met maar een beetje moeite kreeg Riri het perfect voor elkaar. Ze had geoefend bij haar thuis en nog een paar keer met brittany, ze had er lol in gekregen. Nu stond ze in de handstand. In haar hoofd telde ze de seconden. 10..11..12..13..14..15..16.. 17..18..19..20..Op de 20 seconden landde ze weer perfect op haar voeten. Het was nog best makkelijk, maar ze moest er wel moeite voor doen. Nogsteeds had ze een glimlach op haar gezicht.

Vliegensvlug en o-zo perfect vervulde Abigail de wensen van Sue. Het moest ook goed zijn na jarenlang trainen.

Kurt

Kurt

Kurt slikte , met een beetje moeite zou het moeten lukken , met een paar schoondheidsfoutjes eindigde hij uiteindelijk weer op zijn voeten na een 20 seconden lange handstand en hij streek zijn haar goed.

Sue

Sue

Riri bracht het er goed vanaf. Sue vloekte in zichzelf. Kurt was aan de beurt. Nog een keer vloekte Sue. Ze moest en zou iets verzinnen om die twee te dwarsbomen. Opeens had ze een idee. Na de laatste proef, het dansen, zou er nog een proef komen… Ze glimlachte. Wat was zij toch weer verschrikkelijk slim! “Volgende”, zei ze tegen het meisje dat na Kurt kwam.

Brittany

Brittany

Brittany zette een big smile op en volbracht de opdracht zonder moeite, met haar handen omhoog bleef ze even staan en lachte ze breed naar Sue. Daarna liep ze terug naar Abigail en Riri. "Vreemd hoor, ik heb je nooit eerder gezien. Dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd alleen met Quinn en Santana was." Britt glimlachte naar Abigail en stootte Riri aan "Goed gedaan, man!"

Sue

Sue

Brittany deed het ook goed, maar dat had Sue wel verwacht. Het duurde wel erg lang voordat er nog iemand ging. Als je te lang niks deed, kon je weggaan. “IK ZEI: VOLGENDE! WILLEN JULLIE CHEERLEADER WORDEN OF NIET?!” Sue zuchtte diep. Mensen konden soms zo dom zijn.

Brittany

Brittany

De andere cheerleaders deden een voor een hun sprongen, de meeste meisjes hielden de handstand echter niet vol. Sommige vielen om en eentje moest zelfs het veld afgedragen worden. Brittany stond aan de zijlijn toe te kijken. Soms klapte ze voor iemand als die het goed had gedaan, maar soms keek ze ook heel chagrijnig, als er weer een of andere ego het helemaal perfect uitvoerde.

Darryl.

Darryl.

Riri glimlachte, veel trainen hielp wel dus. ''Jij ook, man!'' daarnaar keek ze weer naar het meisje, met de naam Abigail. ''Tja.'' mompelde ze, ze hasd het niet zo op de populaire bitches.

Sam Evans

Sam Evans

"STOP MET KLETSEN!" riep Sue. "We gaan door naar het volgende onderdeel: het dansen. We doen het zo, ik leer jullie een dans aan en daarna moeten jullie die allemaal omstebeurt in je eentje dansen. Ook moet je nog een minuut freestylen. ALLEEN!" Sue keek ieder van de groep lang aan. Een paar mensen zagen er vermoeid uit. "Weg, weg, WEG!" schreeuwde ze en ze wees diegenen aan.

Brittany

Brittany

Brittany ging vooraan in een van de rijen staan en volgde Sue's pasjes moeiteloos. Een deel van deze dans had ze al eens eerder gedaan met de Cheerios, en de rest vond ze niet zo moeilijk. Toch zag ze om zich heen een heleboel meiden die er moeite mee hadden, er waren er nog ongeveer 30 over. Dat betekende dat er nog minstens 10 moesten afvallen. Brittany keek onwillekeurig naar Abigail, die het er ook best aardig van afbracht. Riri deed het natuurlijk super en ook Kurt leek er geen moeite mee te hebben.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum