World of glee
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
World of glee

glee en verder...


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Plein tussen het Football-veld en de gymzaal

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Quinn

Quinn

'Dat heb ik al gedaan.. Ik kwam hem tegen in het park..' zei Quinn tegen Brittany. Quinn keek Brittany even aan en keek daarna voor zich uit.

Finn.

Finn.

"Oh.. Okay. Ik denk dat dat hem een stuk blijer maakt, hij was echt depri de laatste tijd. Maar, als je er over wilt praten, of juist niet, moet je het maar zeggen. Ik sta altijd voor je klaar, Quinnie." Brittany glimlachte en keek even naar Quinn.

Quinn

Quinn

'Oh..' zei ze even zacht. 'Ik hoop het. En ik heb hem beloofd om samen met Jamie naar de eerste wedstrijd van eht seizoen te komen kijken.' zei QUinn met een glimlach. Ze keek daar echt naar uit.

Finn.

Finn.

"Oh, dat vindt hij vast fantastisch! Zul je mij ook aanmoedigen? Er zit een nieuw meisje bij de Cheerios, ene Abigail, ze vindt zichzelf volgens mij echt geweldig. Ken je haar?" Brittany vond het heel fijn voor Puck.

Quinn

Quinn

Quinn glimlachte. 'Natuurlijk komen wij je ook aanmoedigen. En nee ik ken haar niet. Ben erg benieuwd. is ze goed?' vroeg Quinn maar om even over te stappen.

Finn.

Finn.

"Ja. Ze is mijn ergste competitie voor headcheerleader, denk ik. Maar ik snap niet dat ze zo bitchy doet, dan vraag ik mij meteen af of wij vroeger ook zo waren." Brittany keek naar beneden, ze schaamde zich best wel voor haar vroegere gedrag.

Quinn

Quinn

Quinn knikte. 'Ik hoop dat jij het word. Jou ken ik beter. En ik denk niet dat wij vroeger ook zo waren. Voor mijn gevoel niet in ieder geval.' zei ik tegen Brittany.

Finn.

Finn.

"Jij sowieso niet. Maar ja... Ik liet me weleens meeslepen door Santana, als je begrijpt wat ik bedoel." Aan de ene kant vond Brittany het verschrikkelijk dat San weg was, aan de andere kant ook weer niet. Nu ze er niet meer was besefte Britt pas wat een slechte invloed Santana op haar had gehad. Ze was namelijk ontzettend veranderd, nu ze haar niet meer de hele tijd om haar heen had hangen. "Mis jij Santana?"

Quinn

Quinn

QUinn knikte. 'Ik mis haar wel,soms. Maar aan de ene kant is het toch wel veranderd nu ze er niet is. Jij bent ook anders geworden.' zei Quinn. Ze had heus wel op haar vrienden gelet de afgelopen tijd.

Brittany

Brittany

"Ik weet het. Vind je dat ik goed of slecht ben veranderd? Volgens mij ben ik namelijk veel saaier geworden." Brittany streek met haar handen over haar rok en speelde met haar gouden ring.

Quinn

Quinn

'Ik vind dat je op een goede manier veranderd ben. En zo saai ben je niet. Dan ben ik wel heel erg saai.' zei Quinn met een grijns. Ze vond Brittanny helemaal niet saai, allesbehalve.

Brittany

Brittany

Brittany grijnsde "Inderdaad, jij bent net een grijs muisje, Quinnie." Brittany duwde speels tegen Quinn's schouder. Nu ze er aan dacht had ze Quinn de laatste tijd eigenlijk heel weinig zien lachen, ze was zo serieus geworden, Jamie had haar echt veranderd. Ze was niet meer de roekeloze, populaire cheerleader die ze eerst was. Dat ze zo was veranderd, was ook niet goed geweest voor haar status op McKinley High, maar zo te zien zat Quinn daar niet mee. Brittany had sinds Santana weg was nog steeds wel haar populariteit behouden, waar ze best verbaasd over was.

Quinn

Quinn

Quinn glimlachte en duwde zacht terug. 'En weetje, eigenlijk heb ik er niet zo heel veel problemen mee, natuurlijk mis ik wel dingen. Maar ik heb er ook andere dingen voor terug gekregen..' zei ze met een glimlach. Ze stond dan wel ergens onderaan de populariteitenlijst maar nog steeds had ze maar weinig slush puppy's in haar gezicht gehad.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum